Hij komt op me aflopen met een rare pedogrijns. 'Wat ga je doen' ik word steeds banger en loop verder achteruit. Maar dan voel ik een muur. shittt.
Hij komt dichter naar me toe en zijn grijns wordt alleen maar groter. En opeens voel ik 2 armen om me heen, hij knuffelt me. Uh oke echt vet random dit. Als hij me loslaat ren ik snel weg en fiets naar huis.
DE VOLGENDE DAG
Ik ben op school en zie dat Dylan naar me toe komt lopen. 'Heej anna' 'Oh hoi Dylan'. Ik zie hem een beetje awkward naar me kijken, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, dus het blijft zo'n awkward stilte. Uiteindelijk loopt hij gewoon door. Uhm oke raar. Ik loop maar naar me lokaal, ik zie Thomas al voor het lokaal staan, Oh god. Ik loop snel terug naar mijn kluisje, nee dit meen je niet daar zitten mijn stalkers. Voor als ik het jullie nog niet heb verteld. Ik heb 4 stalkers die altijd bij mijn kluisje zitten, vet creepy dus. Ik loop dus maar weer terug naar het lokaal en zie gelukkig dat Thomas weg is. Ik loop net naast de deur om hem open te doen, en dan krijg ik vol de deur in mijn gezicht gegooid. En ja hoor wie staat er met een grijns achter de deur... Thomas. 'Vieze vuile arrogante dakduif'. En ja hoor door die woorden gaat hij nog harder lachen, hij komt niet meer bij. Ik hoor hem knorren van het lachen en ik kan het niet laten 'Knorretje' en daardoor lacht hij nog harder. Ik wil weg lopen maar dan roept hij me: 'Antjeee ik heb alles gefilmd!!!' Owh nee nu is hij dood. Ik ren op hem af en hij rent snel weg. Al snel zijn we de hele school doorgerend en heb ik hele rare blikken gezien van mensen. Hij loopt de jongens wc in, shitzooi. Ik heb schijt en loop gewoon de jongens wc in. Gelukkig is er verder niemand dus is het een stuk minder awkward. Ik kijk welke deur er op slot zie en ga naast die deur staan, wel op de manier zodat de deur niet weer in mijn gezicht komt. Hij komt die wc uit lopen en ik wil zijn mobiel afpakken, maar als ik naar hem kijk zie ik dat hij heeft gehuild. 'Uhm Thomas gaat het?' ik probeer zo lief mogelijk te klinken maar dat heeft niet veel nut aangezien ik zo ontzettend boos ben. 'Uhm ja, het filmpje is al verwijdert, doei.' En hij is weg, ik blijf nog even verbaasd staan om zijn korte reactie, ik zou zweren dat er iets met hem aan de hand is. Ik besef me dat ik nog steeds in de jongensws sta, ik loop maar zo snel mogelijk eruit. Ik ga naar de les en met opluchting zie ik dat dit de laatste is van vandaag. YAAAASSSS.
Inmiddels is het 3 uur 's middags en zit ik thuis netflix te kijken, ja wat had je anders verwacht. Ik hoor de bel gaan en ik schreeuw naar iemand of die open wil doen. Ik hoor iemand de trap aflopen en blijf rustig liggen. Dan gaat mijn mobiel af. Zus staat er op het scherm. Ugh waarom.
A = anna
Z= haar zus
A = hallo
Z= uhm anna er is iemand voor je, mag die boven komen
A= wie is het?
Z= ik heb letterlijk geen idee hoe die heet, maar is dit jouw vriendje is dan ga ik hem wel van je stelen hoor.
Oh god, je gaat niet menen dat Thomas voor de deur staat
A= stuur maar naar boven
Ik blijf lekker rustig op mijn bed liggen totdat ik de deur open zie gaan. 'Uhm hoi' Ik hoor voor het eerst in mijn leven Thomas onzeker praten, WTF is hier aan de hand. 'Heej.' Hij begint te huilen, oke dit wordt steeds vreemder. Ik besluit toch naar hem toe te lopen en ik duw hem richting mijn bed zodat hij daar kan gaan zitten. 'Wat is er aan de hand?'. 'Je weet toch nog wel dat ik vanmiddag zei dat alles goed ging, nou dat is niet zo.' 'Vertel maar, ik luister wel.' 'Nou oké.' hij zuchte diep en begon zijn verhaal. 'Nou, vandaag is voor mij een nogal bijzondere en rare dag............
Boem cliffhanger, als jullie weten wat hij gaat vertellen laat het weten in de reacties!!! Het heeft iets te maken met de vorige hoofdstukken....