En Değerlim

By karanlikkure

4.2K 182 9

Yeni aile Yeni okul Yeni arkadaşlar Yeni HAYAT Derin bunların hepsine hazır mı? -küfür içerir- More

1. Normal Bir Gün
2. Pişman
3. Kaldıramıyorum
4. İyi değilim
5. Unutmak istemiyorum
6. Yeni Okul
7. Ayaz
8. "Hadi futbol oynayalım"
9. Ayaz'ın Doğum Günü
10. "Uzak dur benden"
11. Mezarlık
12. "Kalk kız dağa gidiyoruz"
13. Eski Anılar
14. "Ayaz iyi mi?"
15. Grip
16. Dönüş
17. Batu
18. Vialand
19. "Siz nereden tanışıyorsunuz lan?"
20. Olaylar
21."Parti mi?"
22. Parti Sonrası
23. Teklif
24. Okul Gezisi
25. Küçük Bir Kaza
26. Öpücük
27. Poyraz
28. Su Tabancası
29. Yazlık
30. Emir
31. Okul Zamanı
33."Beni Özlediniz Mi?"
34. Akşamdan Kalma
35. Antalya

32. Yeni Okul Arkadaşım

33 1 0
By karanlikkure

Ayaz ile okul çıkışı bir şeyler yapmaya gittik. Tüm yol boyunca Çağla hakkında söylendim gerçekten. Sonunda gelebilmiştik. Ayaz arabayı park etti ve yürümeye başladık. Tabi ben hala söyleniyordum.

"Gerçekten Çağla ilk günden yapacağını yaptı ve daha önümüzde bir yıl var. Ya aynı üniversiteye gidersek? Ya seninle aynı üniversiteye giderse ve benim puanım tutmazsa ben mal gibi kalıcak mıyı-

"Kızım kafam şişti ya. Onların hiçbiri umrumda bile değil"

Yanaklarını sıktım. O sırada Ayaz'ın telefonu çaldı. Bir süre sonra yüzünden iyi haberler olmadığı belliydi.

"Gitmem lazım gel senide evine bırakayım"

"Nereye gidiceksin?"

"Aras aradı onun yanına gidiyorum"

"Bir şey mi olmuş? Bende geliyim mi?"

"Bir şey yok güzelim akşam konuşuruz"

"Tamam akşam konuşuruz"

"Tamam"

Gülümsedim ve arabadan indim.

****

Akşam İrem bize gelmişti her zamanki gibi. Film izleyip, gıybetimizi yapmıştık. Hatta bir ara instagram da güzel bir videodan esinlenip yemek yapmaya çalışmıştık ama başarılı olamamıştık. Tencereden buharlar çıkınca İrem bağırmıştı ve Kaya gelmişti. Asıl komik olan Kaya'nın da ne yapacağını bilmemesiydi. Ama sonunda becermiştik.

Ve sonuç aç kalmıştık.

"Pizza mı yesek?"

"Lan içim dışım pizza oldu bu ara İrem"

"İyi be"

"Gelin dışarıda yiyelim" dedi Kaya.

"Aynen aynen çok güzel olur bak"

Bizde İrem ile önce birbirimizin tipine baktık sonra kendimize baktık. Ev topuzu ve pijamalar.

"Önce hazırlanalım lan" diyen İrem'e başımı salladım ve yukarı depar attık. İkimizde üstümüze düzgün şeyler giydik ve aşağıya indik.

"Hangi restorana gidiyoruz?" dedim heyecanla.

Öne oturduğum için arada İrem'e piç smile yapıyordum. Oda her seferinde 'sonra görüşeceğiz' diyordu.

"İlk seni bizimkilerle tanıştırdığım restoranın yanında"

"Orası çok güzel bir yerdi"

İrem telefonundan şarkı açtı bizde beraber eşlik ettik.

Çok eğlenceli geçiyordu ve çok eğleniyorduk. İrem gerizekalısı üstüne ice tea dökmeseydi her şey daha güzel olabilirdi. Bu yüzden erken eve döndük. 

"Kanka yarın okul var ya hiç eve gidesim yok şimdi of"

Kafasını yastığa gömdü. Aklıma gelen muhteşem bir fikirle zıpladım.

"Bizim okula gelsene lan"

"Kanka çok güzel olurdu hem o Çağla'yı yolardım bir güzel"

"Gel işte mal hem sana Poyraz'ı ayarlayacağım" deyip kaş göz yaptım. İrem'in kafama vurmasıyla durdum. Ama Poyraz ile çok yakışıyorlardı. İremde bunu biliyordu ve belli ediyordu. Şimdiye kadar bir kere görmüşlerdi birbirlerini ama ben bakışlarından anlamıştım. Poyraz deyince 40 yıldır konuşmamış gibi konuşan kişiliği bir anda içine kaçıyordu.

"Tamam kanka ben eve gidiyim yarın annem ve babamı okula getirmeyi ikna ederim inşallah"

"Gidince ara mal"

Dil çıkardı ve gitti.

Evde kalmıştım tek başıma. Annemler yine iş için yurt dışına çıkmışlardı en azından bu sefer az kalacaklardı.

Kara kara düşünürken telefonum çaldı. İrem arıyordu. Ayaz arıyor sanmıştım. Üzdü.

"Kanka Ayaz aramadı sence arıyım mı?"

"Kanka bence Kaya'yı ara"

"Harbi lan oda orada"

"Zeka işte"

"İlk defa doğru bir şey söyledin"

Telefonumu alıp Kaya'yı aradım ama açmadı. O da büyük ihtimalle Ayaz ile beraberdi. Yarın okul vardı ve okul çıkışında Ayaz beni ve Aras'ı lunaparka götüreceğine söz vermişti. Tabi Aras onu götürmesi için zorlamıştı ve Ayaz da sussun diye götürmeyi kabul etmişti. Yarın illaki görürüm diyip uykuya daldım.

•••

Sabah İrem'i aradım ve annesiyle bizim okula gelmek konusunda konuşup konuşmadığını sordum. O da annesinin izin verdiğini söyledi.

Bunu duyunca o kadar heyecan yaptım ki sandalyeden düştüm.

"Kanka o zaman bugün geliyorsun okula kaydını yaptırıyoruz tamam mı?"

"Tamam kanka"

Kaya alt katta kahvaltı ediyordu yanına gittim.

"İrem belki bizim okula gelebilirmiş"

"Poyraz ile ayarlarsın onları"

"Aa evet çok güzel olacak gelirse"

"Tamam hazırsan gidelim mi?"

"Gidelim"

•••

Tenefüste İrem'i aradım okula geldiğini söyledi. Hemen onun olduğu yere uçtum.

"İreğm!"

"Deriğn!"

Beraber müdürün odasına gittik. Bende ona o sırada okulu anlatıyordum. Bende zaten her şeyi bilmiyorum biri beni gezdirmiştide dinlememiştim.

"İşte burası müdürün odas-"

Karşımda Tuğçe ve Burak vardı. Burak bana şok olmuş gibi bakıyordu. Tuğçe ise bıkmış gibi.

Ay ben çok meraklıydım sana zaten.

"Biz sonra girelim" deyip kapıyı kapattım.

"Noldu kız niye kapattın?"

"Tuğçe ve Burak onlar hayır bu okula geliyor olmasınlar lütfen"

"Lan onlar sizin kardeş okukunuzda değiller mi? Bence gelmezler merak etme"

"Evet Burak o biricik okukunun futbol takımını bırakmaz"

İçim rahatlamıştı.

Müdürün odasından çıktıklarında Tuğçe bana onuz atmıştı.

"Pardon canım ya göremedim seni" dedi ve yoluna devam etti.

İrem'in arkasından gitmek üzere olduğunu görünce "boşver kanka" deyip durdurdum.

"Hadi girelim"

Kapıyı yavaşça açıp içeri girdik.

•••

Hikayeyi Baran'a anlatırken yüz ifadesi ikide bir değişiyordu.

"Ne yani şimdi sizin okuldalar mı değiller mi?"

"Değillermiş"

"Rahatladım"

İrem ile Baran'ı tanıştırmıştım ve baya yakın arkadaş olmuşlardı. Okul çıkışı artık mekanımız belliydi. Dönemin bitmesine yaklaşık üç ay kalmasına rağmen dolu dolu geçireceğimize emindim.

***

Gerçekten bayadır yoktum özür dilerim her seferinde böyle oluyor ama daha fazla yazmaya çalışacağım. Sizi seviyorum.

Continue Reading

You'll Also Like

4.1M 155K 100
Savaş ağa adlı hikayem ÇİLEM olarak değiştirilmiştir haberiniz olsun. Bir de yeni okuyanlar için kitap olma ihtimali vardır. Şimdiden söylemek istiyo...
285K 12.5K 38
Geçmişi yüzünden güven problemi olan Kadın, Kadını gördüğü anda Aşık olan adam. _________ "Sınırları aşma Yüzbaşı." dedim ciddiyetle. Aramızdaki boş...
33.9K 2K 35
"Ben bu hayatı istemedim.." "Üzgünüm malysh, seni ben yanımda istedim.." "Sen katilsin.." "Bir tek senin olmayacağım.." "Senden nefret ediyorum!" "Se...
28.3K 1.4K 30
Sana böyle uzakken , seni bir daha sevdim.