Ayşegülüm 😙 babasını Nerf su tabancası almaya sonunda ikna etmişti hani şu yeni çıkan pompalanan var ya işte ondan ve birkaç silah daha bendede vardı.Pilanlamıştık haftaya kıyafetlerimizle bu silahlar oyun oynayacaktık.Hep o günü beklemiştik veeeee o gün gelmişti biz heycandan ölüyorduk 😆 giyindik ve dışarı çıktık ve olan oldu ne yapalım artık erkekler biraz kovaladılar bizde kendimizi tuvalete kitledik ve silahları doldurduk ve üstlerine foşşşş 😂 ay nede güzel bir gündü fakat güvenliğe söylemişler bizi,biz gene saklandık ama işe yaramadı güvenlik annemizi ardı👧malesef 😾 sonra ikimizinde annesi geldi.güvenlik onlarla konuştu onra ne oldu inanamassınız Umut malı anneme si*tir git dedi.Annem onun evinin adresini istedi (şu an tüm erkeklerin evleri telefonumda günlüğümde kayıtlı)güvenlik Zeynep ablanında yardımıyla hepsinin adresi bendeeee 😄 ama sonra annelerimiz eve gitti.Asıl burda başladı bizi kovaladılar,kovaladılar ve daha çok kovaladılar biz bizim apartmana kaçtık merdivenler kilitliydi asansör bi türlü gelemedi ve mallar bize yetişti.Onlar bize dik dik bakarken biz kankamla plan kuruyorduk,plandaben dikkatlerini dağıtaçaktım sonra Ayşegül gidip yardım çağaracaktı.Oldu da ama ben olmadım onlar gidince bende kaçmayı denedim fakat işe yaramadı peşimde Ege ve Eray dolanıyordu bu çok kötü bişey 😣sonra bir yerden sonra diğer erkekler gözüktü Ege "Gel abi gel yakaladım kızı ama diğer türben kaçtı!" dedi.Ben sinirlendim sonra koştum koştum fakat kaçamadım.Hepsi benim peşimdeydi.Bi süre kaçtıktan sonra Uluç malı kapşonumdan yakaladı beni sonra beni dövdüler 😠 yere düştüm kolum çok kanadı ağladım 😢 hala yaranın izi duruyor. Sonra Ayşegül geldi yanında güvenliğin yönetimini yapan Uğur abi de vardı.Ve yaşasın onlara kızdı 😆ve oyunumuzuda oynayamamış olduk.Neyse biraz canımız yansada eğlenceliydi...
Turban Çetesi(Devamı Yolda)
By -merve0-
Bizim sitenin gıcık erkeklerin bize yaşattığı ilginç hayat... More