Sunshine #1

By 156_Adrianna_

352 34 14

Ta powieś jest o pewnej piętnastolatce, którą nikt się nie interesował. Do czasu gdy poznała... More

Prolog
Nick
Koniec roku szkolnego
Pakowanie
Wyjazd
List
Zachód słońca
Dlaczego...
Clove
Policja

Poranek

56 4 0
By 156_Adrianna_

Dziś obudziłam się dość wcześnie. Otworzyłam moje zaspane, mokre oczy i podbiegłam do mojego okna.
Po czym otworzyłam je i odsunełam rolety. Nagle cały mój pokój rozjaśnił blask słonecznych promieni. Zaczełam wirować po całej wolnej przestrzeni. Wykonałam kilka ćwiczeń i zeszłam szybko na dół.
Tam już czekały na mnie pyszne naleśniki z owocami. Gdy już się najadłam umyłam zęby i zrobiłm sobie makijaż. Nagle spojrzałam w  lustro przypomniało mi się o włosach. Dziś zebrałam je w nieregularnego koczka. Ubrałam się w białą sukienkę z motywem w koronkę, białe szpilki, czarną ramoneske i torbe w, której znajdowało się wszystko. Nagle spojrzałam na wielki zegar w przedpokoju.
-Co już7:40!!!
Miałam tylko 10 minut. Pobiegłam na przystanek autobusowy naszczęście się nie spóźniłam. Gdy byłam już w szkole wyjełam z mojej torby pare płyt CD do oddania, książek i innych drobiazgów w tym papiery o zakończenie szkoły.
Lekcje mijały, a ja postanowiłam wybrać się do parku.
Długo myślałam o nowej szkole i o...
Moje myślenie przerwał chłopak o pięknych brązowych włosach.
-Cześć...ja...prze...
-Spoko to ja przepraszam.
-Mam na imię Anabell jak by co.
-A ja...
I wtedy usłyszałam tylko świst. Wszystko mnie bolało i najgorsze nie wiem co się stało.

Continue Reading

You'll Also Like

16.1K 1.7K 11
"...tamtej zimy los nieoczekiwanie podarował mi dziewięćdziesiąt cztery szanse na to, aby pokochać Hariett Hills. Wykorzystałem każdą z nich."
11.7K 452 23
15+ Marissa Flores opuszcza swój dotychczasowy kraj zamieszkania i wraz z matką przeprowadza się do rodzinnej Anglii. Dokładniej to do swojej ciotki...
289K 875 2
Część I trylogii Mafia Vivian Scott mając siedemnaście lat uciekła z domu, ponieważ za rok w swoje osiemnastej urodziny zostałaby wydana za mąż przez...
37.9K 1.1K 32
- °• Amber Routledge jest bliźniaczką Johna B. Oboje dorastali w Outer Banks wraz z paczką przyjaciół - Kie, Pope'em i JJ'em. Ta piątka znała się od...