Ano ano...Jsem to zase já. Nedávno jsem začala psát nový příběh a už zase tu je další. Jenže já si prostě nedokážu ei pomoct.
Doufám že tímto příběhem nebudu nijak pohoršovat Potterheady a ostatní mé čtenáře.
Doufám se vám bude příběh líbit.
Líbám vás kouzelníci.
G.W.
----------------------------------------------
1. května 2010
Vylezla jsem ze sprchy a utřela jsem se. Vzala jsem si na sebe župan a kouzlem jsem si začala sušit své zrzavé vlasy.
„Ginny! Tak kde vězíš??" zavolala na mě po chvíli Hermiona z pokoje.
„Už jdu Herm.” zavolala jsem zpět když jsem si dosušila vlasy a zastrčila jsem si hůlku do kapsy u županu.
„Tak jsem tady.” usmála jsem se na Herm když jsem vstoupila do pokoje.
„To to trvalo...” vrhla na mě vyčítavý pohled, ale pak se usmála.
„Tal čím začneme? Asi nehty co?” zeptala se Herm a posadila mě ke stolu.
Sedla si vedle mě a přesunula si k sobě košík s laky na nehty. Vytáhla z něj světle růžový a postupně mi nalakovala všechny nehty na rukou i na nohou.
Když byla hotová, tak si mě posadila před toaletku. Nejprve mi lehce nanesla make - up a konektorem zakryla nedokonalosti. Potom se přesunula k jemný růžovým stínům. Oči doladila tenkou linkou a trochou řasenky. Na tváře mi lehce nanesla tvářenku a potom vše zapudrovala.
„Tak jak se ti to líbí?” zeptala se Herm a otočila mě k zrcadlu. Já jsem jen zůstala koukat s otevřenou pusou.
„Hermiono! To je úžasný!” vyjela jsem.
„To jsem ráda, že se ti to líbí.” usmála se Hermiona. „Rtěnku ti nansesu až teprve než půjdeš aby se ti nesmazala.” dodala.
Já jsem se nemohla nabažit tě krásy, kterou Herm vytvořila na mém obličeji. Mezitím mi uschla nehty, a tak Herm přinesla oblečení. Odešla na chodbu a já jsem na sebe hodila spodní prádlo a začala jsem se soukat do šatů. Když jsem ale zjistila, že to sama nezvládnu, zavolala jsem Herm a ta mi pomohla.
Když jsem já roce měla své svetlounce růžové šaty s bílým závodem a vlečkou, tak mě Herm začala česat.
Kouzlem si nahrála hůlku a jako jinou mi natočila vlasy. Potom mi na pravé straně spletla tenoučký copánek a vzadu ho kouzlem pripevnila tak, aby to nebylo vidět.
Nakonec sáhla na stůl pro růžovou krabičku s bílou mašlí, ve které se nacházel růžový šperkový set. Dostala jsem ho k seemnáctinám od Harryho. Do uší jsem si dala náušnice a Herm mi přišla řetízek.
Zpod stolu jsem vytáhla krabici s bílýma lodičkama s růžovými kamínky a prázdnou špičkou. Obula jsem se a stoupla si před veliké zrcadlo.
„Ginny! Ty vypadáš jako princezna! Harry z toho bude unešený!” rozzářila se Hermiona.
„Děkuju Herm!” usmála jsem se na ni. „A teď ty.” řekla jsem a než se Hermiona nadala už měla fialové nehty. Na oči jsem jí nanesla řasenku a fialové stíny. Vlas jsem ji spletla do složitého copu a pomohla jsem ji do krátkých finálových šatů.
Herm si k tomu vzala černé lodičky s fialovou maličkou na špičkách. Do uší si dala fialové kytičky a na krk si dala fialový řetízek s písmenem H.
„Hermiono! Ginny! Musíme jít zlatíčka!” volala zespoda mamka. Já jsem znervózněla.
”Co když se něco pokazí?... Co když se někomu něco stane a že svatby sejde?... ”
Hermiona zřejmě postřehla mou nervozitu a popadla mě za ramena.
„Ginny! Ničeho se neboj. Nic se přeci nemůže stát. Je to tvůj velký den tak se nestresuj a koukej si jo pořádně užít.” řekla a objala mě.
„Tak kde jste??” ozval se znovu mamčin hlas, Herm mi nanesla růžovou rtěnku a vydali jsme se dolů.
Mamka mi dala do ruky kytici z růžových a bílých růži a usmála se.
„Celý život jsem čekala na to, až se první z mojich děti bude vdávat nebo ženit. První byl nejstarší syn. Bill. A v životě by mě nenapadl ok že hned druhé bude to nejmladší.
Mám tě moc ráda Ginny a jsem na tebe opravdu hrdá.” dokončila mamka, objala mě a dala mi pusu do zrzavých vlasů.
***
Svatba se konala v Doupěti na zahradě. K oltáři mě dovedl taťka a já teď stála po boku Harryho a poslouchala McGonagallovou která nás oddávala
„Vážený pane Pottere, proneste svůj slib.” řekla McGonagallová a usmála se na něj.
„Slibuji, že ti budu navždy věrný a a budu tě vždy uctívat. Slibuji, že budu tělem i duší chránit tebe i naše děti. Slibuji ti nehynoucí lásku až do smrti má drahá Ginny.” pronesl něžně Harry a mě z oka utekla jedna neposlušná slza. Ještě že jsem měla všechno líčení voděodolné.
„Slečno Weasleyová, proneste též svůj slib.
„Slibuji, že to budu navždy nosit ve svém srdci a navzdy ti budu věrná. Slibuji, že budu ochraňovat tebe i naše děti, dokud nás smrt nerozdělí.” pronesla jsem se zatajeným dechem. Tohle jsem si nacvičovala úplně strašně dlouho.
„Táži se tady Vás, Harry Jamesi Pottere. Berete si zde přítomnou Ginny Weasleyovou za svou právoplatnou manželku?”
„A-ano.” odpověděl roztřeseným Hlasem Harry nespouštěje že mě oči.
„Táži se tedy i Vás, Ginny Weasleyová. Berete si zde přítomného Harry Jamese Pottera za svého právoplatného manžela?” otočila se McGonagallová s úsměvem na mě a já odpověděla:
„Ano” vydechla jsem a ukápla mi další slza.
„Tedy si můžete vyměnit prstýnky.” pronesla slavnostně McGonagallová a přicupitala k nám Hermiona s krabičkou, v níž byly naše svatební prstýnky.
„Nuže, z moci mně svěřené inu, mnou samou,Vás prohlašuji za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu.” usmála se na Harryho.
Harry se ke mně naklonil a spojil naše rty něžným polibkem.
Za námi se ozvala radostné výkřiky a jásot. Podívala jsem se do první lavice vlevo a viděla jsem mamku s Hermionou, jak zmoulaji promočené kapesníky a obličeje mají mokré od slz.
U nich seděli taťka a Ron.
V první lavici vpravo seděl George, Charlie a Bill s Fleur. Ta také brečela.
Když nám všichni poblahopřáli žák jsme se všichni vydali do sousedního stanu, kde se konala hostina. Jídla tam byla spousta a já byla za chvíli úplně plná. Potom začala hrát hudba a my tančili.
Jinak, Pan zla byl poražen takže jsme se nemuseli bát, že by se stalo to co na Billově a Fleuřině svatbu.
***
Asi ve 2 hodiny ráno jsme se s Harrym se všemi rozloučili a vydali jsme se k Doupěti.
Měli jsme tam už připravený krásný společný pokoj. Všude po zemi leželi růžové a bílé okvětní lístky z růží.
Jen co jsem za námi zavřela dveře, tak mě Harry začal líbat. Jemně mě položil na postel a linek mě na krku a na hrudi.
Sundal mi náušnice a řetízek a pomohl mi z šatů a bot.
Já jsem mu stáhla košili i s kravatou a sakem, a za chvíli už leželi na zemi i jeho kalhoty a boty.
----------------------------------------------
Takže... Když jsem psala tuhle poslední část ve škole při anglině, tak se mě spolusedící ptala: “proč vypadáš jako sterilované rajče?“😆😂
Doufám že se vám první kapitola líbila i když byla podle mě strašně nezáživná. Napište mi prosím do komentářů vaše pocity. Děkuju moc.
Líbám vás kouzelníci.
G.W.