Styles Mania (FF-H.S.) *DOKON...

By v21koderova

170K 10K 881

Presťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli... More

Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 22
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28
Chapter 29
Chapter 30
Chapter 31
Chapter 32
Chapter 33
Chapter 34
Chapter 35
Chapter 36
Chapter 37
Chapter 38
Chapter 39
Chapter 40
Chapter 41
Chapter 42
Chapter 43
Chapter 44
Chapter 45
Chapter 46
Chapter 47
Chapter 48
Chapter 49
Chapter 50
Chapter 51
Chapter 52
Chapter 53
Chapter 54
Chapter 55
Chapter 56
Chapter 57
Chapter 58
Chapter 59
Chapter 60
Chapter 61
Chapter 62
Chapter 63
Chapter 64
Chapter 65
Chapter 67
Chapter 68
Chapter 69
Chapter 70
Chapter 71
Chapter 72
Chapter 73
Chapter 74
Chapter 75
BONUS:Charakter ask
Styles Mania 2
Informácia

Chapter 66

1.8K 147 9
By v21koderova

Čas s Harrym plynul naozaj rýchlo.Ani sme sa nenazdali a museli sme ísť späť do hotela.Ja som potom šla do hotelového baru a prezliekla sa v šatni.

Cez hlavu som si prevliekla bielu blúzku a nasadila puzdrovu suknu,ktorá obkreslovala moje boky a zadok."Ahoj." pozdravila som Jessie.To je tá namyslená blondína.Robila sa akoby som ju práve nepozdravila a totálne ma ignorovala.Zhlboka som sa musela nadýchnuť,pretože tento deň som mala nervy na veľmi tenkom ľade.

Vyšla som zo šatne a v tom momente narazila do Jacka,ktorý sa na mne začal smiať."Dávaj pozor."Povedal pomedzi smiechom a dal ma na bok."Veľmi vtipné,si strašný."Buchla som ho do hrude a odkráčala od neho preč.

Prešla som tmavou chodbou k pultu,kde čakalo mnoho zákazníkov."Ihneď príde barman."Oznámila som a prechádzala pomedzi stolmi.Sem-tam ich utrela a vzala si do ruky pero a bločik,na ktorý som písala objednávky.

Podišla som k skupine mladých ľudí,ktorí ihneď stíchli keď som zastala pri ich stole."Vitajte,tak čo si dáte?"Nahodila som milý bezstarostný úsmev a oni mi ho opätovali."Čo tak teba?"Spýtal sa brunet po mojej lavici."Moc si trúfaš."Započula som chrapľavý hlas za mojím chrbtom a silné ruky,ktoré obmotali môj pás."Prosím ťa jednu kofolu a trikrát pivo."Ihneď som si to zapísala akonáhle sa ozvalo červenovlasé dievča."Ešte niečo?"Pokrútila hlavou a spoločne s Harrym za zadkom sme odkráčali od ich stola.

"Čo tu robíš?"Zatvorila som za nami dvere od šatne a Harry si pokojne sadol na stoličku uprostred."Prišiel som do baru.Nevedel som,že tu pracuješ."Neverila som mu to čo mi povedal.Radšej som to však nechala tak.

"Fajn,tak sa choď posadiť a ja ťa budem obsluhovať."Chytila som ho za zápästie a ukázala mu na stôl blízko pultu."Seď a zostaň."Harry si poslušne sadol a začal ma sledovať."A nepozeraj mi na zadok."Znovu som mu nakázala.Cítila som ako mi na zadok naozaj pozerá.Môj rozkaz nepočúvol.

"Kto je ten sexi chlap?"Spýtala sa ma Jessie a hlavou ukázala na Harryho."Môj kamarát."Povedala som a Jess sa lišiacky zasmiala."Idem ho obslúžiť."Bez rozmyslenia som ju chytila za ruku,akoby to bola moja prirodzená reakcia."Ja ho obsluhujem."Prebodla som ju pohľadom a ona sa znovu zaškerila."Skús ma donútiť ho neobslúžiť."Zavrčala blízko mojej tváre a vybrala sa k jeho stolu.

Celý čas som ju mala na očiach.Neustále sa okolo mňa motal Jack a mne išli rupnúť nervy.

Jess sa posadila k Harrymu a začala sa hrať s vlasami.Bolo mi hneď jasné,že sa s ním snaží flirtovať.Niekoľko krát sa na neho usmiala a snažila sa dotknúť jeho ruky."Deje sa niečo?"Objal ma zo zadu Jack a usmial sa."Prebodávaš ju pohľadom už dobrú hodinu."Zase sa zasmial a ja som mala chuť mu jednu vraziť.

"Niekto tu žiarli."Nakoniec zašepkal a za to si vyslúžil nenávistný pohľad odo mňa."Jack ak okamžite nezmižneš z môjho dohľadu ,tak ti jednu vrazím."Predcedila som pomedzi zubami a on ako na povel odišiel do skladu.Ja som si pokojne mohla vydýchnuť.

Napočítala som do desať a znovu vydýchla.Jess ma privádzala do nervového zrútenia.Mala som chuť plakať ,ale taktiež jej vytrhať všetky jej blond vlasy z tej barbienovskej hlavy.Harry jej na to všetko skočil.Moja žiarlivosť prekračovala medze a moja trpezlivosť náhle zmizla.Keď sa od neho neodlepila ani po dvoch hodinách,tak som rýchlo vbehla do skladu,kde som sa zašila medzi krabice a začala plakať.

Chovala som sa ako nevrlá pubertiačka.Plakala som a snažila sa upokojiť.Keď sa dvere od skladu otvorili, všimla som si Jacka.Rýchlo som sa schovala za krabicu v ktorej bolo víno.On si ma však všimol a bolo neskoro na zakrývanie mojích červených očí."Lauren."Ihneď si ku mne klakol s obavami v očiach."Čo sa stalo?"Oči som si pretrela a začala krútiť hlavou.

"V živote som ťa nevidel plakať."Na tvári mal taktiež nechápavý výraz."Nemôžem zniesť pohľad na Jess ako báli Harryho."Medzi rečou som vzlykla a smrkla si."To ti na ňom až tak záleží?"Zmohla som sa len na prikývnutie."Neviem ako ti v tomto pomôcť."Jeho pohľad sklesol na moje prsty,ktoré sa mi triasli."Nevadí mi to.Sama sa musím o seba postarať."Napokon som sa musela postaviť a tváriť sa akoby sa nič neudialo.

Jess bola na svojom mieste a čapovala pivo."Máš naozaj krásneho a hlavne sexi kamaráta."Žmurkla a ironicky sa zasmiala."Myslím,že nezostaneme len pri rozprávaní."Zašepkala mi tesne pri tvári a tým vstúpila do intímnej zóny.V tom momente som do nej strčila a tak Jess rozliala pivo."Ty krava!"Skríkla ma a ja som mala znovu v očiach slzy.Tie som si pretrela a pozrela smerom kde sedel Harry.Ten mi venoval ľútostivý a najmä smutný pohľad.Nemala som na to sa pozerať na neho.Celá táto situácia ma lámala a ja som nemohla.Moja žiarlivosť a starosť bola priveľká.

V šatni som sa prezliekla a dala sa dokopy,keďže som bola taktiež obliatá pivom."Ty jedna skurvená suka!"Jess ku mne priletela a zodvihla na mňa ruku.V tom momente do šatne vošiel Jack a rýchlo ju chytil.Tým ma ochránil pred udretím."Pusti ma!Pozri čo si urobila!To mi zaplatíš aby si vedela!"Hystericky ma skríkla a ukázala na jej celé mokré oblečenie.Nemozhla som sa ani na pol slova.Oči som mala neustále mokré."Jessie nechaj ju.Neskôr si to vyriešite."Odviedol ju preč a ja som mohla ísť na izbu.Mala som v pláne sa zamknúť v izbe a hladieť na stenu.

Vonku bolo chladno a moje telo ovalil chladný vietor.Zastala som a pozrela sa do tašky.Mala som v nej všetko potrebné,takže som sa nemusela báť,že som si niečo zabudla v šatni.

Bola už tma a ulice osvetlovali pouličné lampy.V tom som započula buchnutie dverí od auta a beh za mnou."Lauren."V ušiach sa mi ozval jeho chrapľavý hlas,ale to ma donútilo pokračovať v chôdzi.Nevedela som na koho sa mám hnevať.Či na Harryho za to,že sa bavil s Jess alebo na seba,že som tak naivná."Lauren,stoj."V tom ma chytil za lakeť a tým ma donútil zastať a otočiť sa mu čelom.Oči som si pretrela chrbátom ruky a pozrela mu do očí."Čo sa deje?"Jeho tvár sklesla rovnako ako jeho pohľad.Obočie mal skrčené a oči plné starosti."Nič,prečo sa pýtaš?"Snažila som sa pousmiať,aby som vyzerala dôveryhodne.

"Môžeš prestať klamať?Neverím ti ani slovo nie to ešte tvoj maximálne falošný úsmev.Nasadni so mnou do auta a pôjdeme k jazeru."Bolo to síce lákavé,ale ja som nemala síl.Chcela som ísť do postele,spraviť si čaj a zaspať."Nie Harry,neťahaj ma nikam.Som maximálne vyčerpaná a nemám náladu sa niekam viesť."Pokrútila som hlavou a vytrhla sa z jeho zovretia."Tak poď ku mne na izbu.Urobíme si čaj a posadíme sa."Akoby mi čítal myšlienky.Myslím ,že toto som už nemohla odmietnuť."Fajn."Len som pretočila očami a spoločne sme si to nasmerovali k jeho autu.

Harry otvoril dvere od jeho hotelovej izby a obaja sme sa ihneď zložili.Vyzliekla som si bundu,šál a posadila sa na malý gauč presne pre dvoch."Spravím nám čaj a prisadnem si."Oznámil mi s pokojným hlasom.Ja som si ihneď vzala mobil do ruky.Nikto mi nenapísal.Zrejme som nikomu nechýbala,fajn.

Po chvíli si ku mne Harry prisadol a podal mi hrnček s čajom."Je ti už lepšie?"Ihneď som mu prikývla a cítila ako ma sleduje.Napokon sa dotkol mojej ruky a opatrne mi vzal hrnček a položil ho na drevený stolík hneď vedľa gauča."Čo sa dialo Lauren?Čo sa dialo v tvojej hlave?"Dlaňami mi chytil hlavu a nasmeroval si ju k tej svojej.Boli sme blízko seba.Harry ma stále držal a ja som cítila jeho dych na mojej tvári.Oči sa do seba vpíjali a nemohli sme sa od seba odtrhnúť.

"J-ja...neviem.Ty a Jenn."Hlas sa mi zlomil a tak som zlyhala.Oči som na chvíľu zatvorila.Znovu som mala v hrdle tú hrču,ktorá ma nútila tlačiť slzy."Lauren.Otvor oči."Urobila som tak.V momente keď sa mi prvá slza skotúlala,Harry ju ihneď zotrel pohybom palca a pousmial sa."Nič s ňou nemám.Otravovala ma celú tu dobu.Sama vieš ,že také kurvy neviem vystáť."Chápavo som prikývla a jeho slová ma upokojili."Ďakujem."

"Za čo mi ďakuješ?"Zmätene sa spýtal a tvár mi pustil."Za to ,že si."Na Harryho tvári sa objavil široký úsmev a oči sa mu rozžiarili.

Tak znovu vás všetkých vítam u ďalšej časti.Tak čo na ňu poviete?Ano je trochu depresívna, ale aj také občas treba.Je vidno, čo dokáže urobiť žiarlivosť s človekom.

Samozrejme sa pomaly, ale isto blížime ku koncu a ja sa nemôžem dočkať, čo poviete na poslednú časť.

Samozrejme vás žiadam (ako vždy) o ten vote a komentár :) Vždy ma viete tak potešiť, takže šup šup.Ďakujem za vašu podporu a v pondelok sa tešte na ďalšiu časť :*


Continue Reading

You'll Also Like

490K 17.3K 79
Freya je tak trochu hanblivá 20 ročná panna, no keď nastúpi na výšku, všetko sa tak nejak zvrtne. Jej spolubývajúca je cool a šialená Lua, ktorá ju z...
95.6K 5.2K 124
Black skrz na skrz, no predsa len iný. Acrux Black, syn Siria Blacka a Maii Malfoyovej. Potom, čo jeho otca neprávom zavreli do čarodejníckeho väzen...
191K 5.7K 59
Prvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezci...
137K 4.6K 36
,,Miluješ ma ešte?" spýtal sa ma ako keby sa tú otázku chcel opýtať veľmi dlho. ,,Myslím si, že keď niekoho skutočne miluješ tak ho nikdy neprestane...