You didn't see that coming

By LilyEvansBestOne

211K 19.8K 1.8K

Főszerepben:Pietro Maximoff és Darcy Lewis Leírás: Pietro Maximoff csatlakozik húgával egyetemben a Bosszúál... More

Loading...
1%
2%
3%
4%
5%
6 %
7%
8%
9%
10%
11%
12%
13%
14%
15%
16%
17%
18%
19%
20%
21%
22%
23%
24%
25%
26%
28%
29%
30%
31%
32%
33%
34%
35%
36%
37%
38%
39%
40%
41%
42%
43%
44%
45%
46%
47%
48%
49%
50%
51%
52%
53%
54%
55%
56%
57%
58%
59%
60%
61%
62%
63%
64%
65%
66%
67%
68%
69%
70%
71%
72%
73%
74%
75%
76%
77%
78%
79%
80%
81%
82%
83%
84%
85%
86%
87%
88%
89%
90%
91%
92%
93%
94%
95%
96%
97%
98%
99%
100%
COMPLETE
Valentin nap Daro módra
Vélemény
OMG
Install
Level 1
Level 2
Level 3
Level 4
Level 5
Level 6
Level 7
Level 8
Level 9
Level 10
Thor Fanfic
Karácsonyi Külön Kiadás-Darcy és Pietro
Szilveszteri Külön Kiadás-Darcy és Pietro (Csillag kép)
Level 11
Level 12
Level 13
Level 14
Level 15
Level 16
Level 17
Wandavision
Peace

27%

2.1K 214 21
By LilyEvansBestOne

-Úgy sajnálom Darcy.-nyögte rekedt hangon felém a szőke férfi. Arcát nem láttam,a fehér falat bámultam egyfolytában,de a kezét éreztem,ahogy gyengéden végig simított hajamon. Kérésemet figyelembe sem véve simította végig sebeimet. Érintése hatására fájdalom járta át arcomat. Összeszorított foggal tűrtem el mindent,amit csak ő váltott ki belőlem. Annyira fásultnak éreztem magam.Nem akartam,hogy egy légtérben legyünk. A gombóc a torkomban már szinte fojtogatott. S tudtam már csak a szüntelen sírás segíthet túlélnem,legalábbis reméltem.
-Mondj egy nevet...egy nevet kérek,aki ezt tette és én..én mindent el...elfogok követni,hogy elnyerje büntetését az a rohadék. Mondj egy nevet..
Pietro hangja megtört volt,s engem is megpuhított,de csak egy pillanatra. Ugyanis engem jobban megtörtek,mindennél jobban,és ezt ő okozta.Felé fordítottam fejemet. Szemeiben sötétség volt. Nyúzott arca arról vélt tanubizonyságot,hogy megviselték az események,de ez engem nem érdekelt. Csak szabadulni akartam, s felejteni.
-Menj innen.-suttogtam,hangom elcsuklott,de nem izgatott ugyanis kevés választott el a zokogástól.
-Nem. Nem megyek el. Vigyázok rád. Ha tetszik,ha nem. Sajnálom a történteket mindennél jobban. Dühös vagy ezt is tudom,de én nem tágítok. Szóval mit mondasz?-húzott mellém egy széket,s helyet foglalt mosolyogva. Szelíd vigyor volt,mégis én ezáltal lettem zabos. Bocsánatot kér mosollyal az arcán,én pedig egy kórteremben fekszek összeverve. Még ha a cselekedete békítő is volt ez..ez teljesen elfogadhatatlan. De jobban felzaklatott az elrablóm kilétéről szóló kérdése.Lenyeltem a gombócot,visszafojtottam a sírást,s bele kezdtem.
-Egy nevet akarsz?-kérdeztem komolyan szemeibe nézve. Ő határozottan bólintott.
-Ígérem megtalálom és szenvedni fog.
-Helyes. A neve Pietro Maximoff.De az ígéretedhez híven szenvedjen,úgy ahogy én.-markoltam bele a takarómba.
Szavaim kegyetlensége igaz volt,ezt akartam mindennél jobban. Sós,forró könnyeim újból beborították az arcomat.
-Daisy én.
-Nem Pietro!-szakítottam félbe,arcomról zavarodottan tüntettem el a könny cseppeket.-Te..te bántottál engem! A felelőst keresed? Te vagy az. Senki más. Fájdalmat okoztál több értelemben is. Felhurcoltál a repülőre akaratom ellenére,ellenséges terepre vittél,otthagytál engem..egyedül.-Megkellett állnom egy pillanatra,nem bírtam fojtatni. Eluralkodott rajtam a pánik. Nehezen kaptam levegőt,de a düh,azaz elképesztő gyűlölet elemi szinten tombolt bennem.- Semmim sem volt,ami megvédhetett volna. Egy fegyver sem,te pedig otthagytál.
-Nem hagytalak ott,először Wandát vittem,de vissza fordultam érted.-bámulta cipője orrát.
-Wanda képes tudatot irányítani,módosítani,egyedül is kijutott volna,de te... a haragod felém akkora volt,hogy nem bírtad ki,hogy ne vágj vissza valahogy.
-Szerinted én így akartam,direkt juttattalak ide? Ő a húgom,nem volt más választásom.-pattant fel dühösen a székéből,magával sodorva azt. Reakciója miatt ha lehet még jobban fel ment bennem a pumpa. Fájdalom ide fájdalom oda kiugrottam az ágyból,s ordítozni kezdtem.
-Ó istenem..mindig te vagy az ártatlan,akit sajnálni kell. Jusson eszedbe te önsajnáltató szemétláda,hogy hiába sorolod fel az indokaidat akkor is te leszel a hibás.
-Szerinted én nem tudom.-lépett teljesen hozzám indulatosan,s az arcomba kiáltott.Fogcsikorgatva reagáltam én is hasonló stílusban.
-ÉLVE TEMETTEK EL!-ordítottam el ismét magam,a falakról visszhangozva adták a kintiek tudtára,hogy Darcy Lewis bizony felébredt. A mellkasom fel és le emelkedet,mintha lovak vágtáznának rajta. Szemeim fátyolosak voltak,míg Pietroé döbbenetet sugároztak. Ajkai elnyíltak,kezei ökölbe szorultak. Hirtelen robbant be Tony.
-Pietro kifelé!-szólt rá az exfőnököm.
Odasietett hozzám.
-Jól vagy?-kérdezte tőlem aggódóan. Nem voltam jól. Az utolsó mondatom állt feldolgozás alatt. Az imént tudatosult bennem az egész.Minden.
-Élve temettek el.-suttogtam magam elé,majd a lábaim felmondták a szolgálatot. Tony a könyökeimnél tudott csak fogás találni. Belőlem kirobbant a sírás,csak Tony szavit tudtam befogadni.
-Pietro kifelé most!-kiáltotta el magát. A férfi kiviharzott a kórteremből. Tony az ágyra ültetett. S próbált csitítani,de a zokogásom nem akart szűnni. Fájt a testem,a lelkem, az egész lényem. Stark óvatosan fogta kezei közé arcomat.
-Figyelj rám! Tudnom kell,hogy ki volt. Darcy? Figyelsz?
Könnyes szemeimet félve vezettem rá.
-Nem emlékszem Tony.

Continue Reading

You'll Also Like

2.2K 128 16
Egy lány, akinek borzalmas a családi háttere. A rokonaihoz költözik a jobb élet reményében. Három évig nyugalomban élhetik a mindennapokat, mindaddi...
62.1K 3.8K 40
Egy átlagos életet élő lány minden vágya, hogy igaz barátai és szerető családja legyen. Mi van ha ezt két ismeretlen férfi fenekestől felforgatja? El...
184K 11.6K 106
A nevem Alexis Phoenix Carter és boszorkány vagyok. A roxforti levelem teljes egészében megváltoztatta az életemet, ami az elkövetkezendő években re...
7.2K 405 31
Robin Davian, egy átlagos tizenkilenc éves lány, akinek édesapja relytéjes módon meghalt, még kiskorában. Egyik nap egy érdekes levelet kap, miszeri...