Kauhutarinoita:3

By Reipsycho

37.6K 1.7K 569

Tarinat perustuvat mm. Omiin kokemuksiin, tuttujen kokemuksiin, netistä löydettyihin ja osa on sitten ihan mi... More

Slendermanin Kohtaus
Red Face
Halloween Juhlat
Enkeli Ikkunassa
Mummo
Poika
Mörkö
Nurkka
Asiat
Pätkiikö?
Unihalvaus
Poika Keittiössä
Tyttö Keltaisessa Mekossa
Riivattu
Counting Deaths
Roommate
Isoveli
Kuollut
Tohtori
Kuuletko Jo?
Kyle1403
BTW
Uimassa
Nukke
Emme Ole Ihmisiä
Kello
Stalkkaaja
Pellemurhaaja
Karkki Tai Kepponen
Historiaa
Lähde nyt
Haudattu
Ruohonleikkaaja
Mysteeri
BTW
Saanko vastata?
Laulaja
Valkeat Valheet
Pimeä ja Yksinäinen tie
Hirviö
Piiloleikki
BTW
Kiitos jos luette.
Hyvä Tyttö
Enkeli?
00
Tähti
Lyhyitä Tarinoita
Kylvyssä
Hahmo
Yö Retki
Vihreä Ovi Näki Kaiken 1
Vihreä Ovi Näki Kaiken 2
Vihreä Ovi Näki Kaiken 3
Luistimille
Sininen Pakettiauto
Neljä Sormea
Taputtaja
Tosi Tarinoita
Karmivat Vanhat Kuvat
Hevoset
Kummituksia
Rekku On Kuollut
Yöretki
Auto
Lahja
Koiranpentuja?
Joulu Yö
Karhu
Mopot
Ladulla (Nyt viimein oikeasti yritin)
Kuoleman Varjot osa 1
Kuoleman Varjot Osa 2
Kuoleman Varjot Osa 3
Kuoleman Varjot Osa 4
Kuoleman Varjot Osa 5
Kuoleman Varjot Osa 6
Seuraaja
Pitkä Yö
Hellou Ihmiset
Vihellys
Kirjailijat
Lyhyitä Kauhutarinoita
Ne Pakettiautot
Avery Millis
Tietämätön
Tietämätön Osa 2.
Tietämätön Osa 3
Tietämätön Osa 4
Tietämätön Osa 5
Dr. Gillespie Osa 1.
Dr. Gillespie Osa 2
Dr.Gillespie Osa 3
Dr.Gillespie Osa 4
Dr. Gillespie Osa 5
Jänikset
Hän
Palo
William
Verta
Hei

Kummitus Veli

247 20 2
By Reipsycho

Talo jossa asun on rakennettu vuonna 1904. Se on tavallinen pienelle perheelle sopiva hirsitalo.
Olen asunut täällä jo 12 vuotta.
Kaikista oudoista tapahtumista mitä minä ja veljeni olemme kokeneet täällä, on tämä minun suosikkini.
Tämä tapahtui veljelleni.
Kymmenen vuotta sitten, veljeni oli parhaan ystävänsä kanssa perustanut autotalli bändin ja he soittivat "espanjan rokkia". Hänen ystävänsä kykenivät olemaan yhdessä vain sunnuntai iltapäivisin.
He aloittivat harjoittelun aikaisin iltapäivästä ja lopettivat ilta kahdeksalta.
Se oli aika jolloin minä yleensä palasin kotiin ja menin nukkumaan sillä tein osaaika työtä hautuumaalla.

Tämä tapahtui syksyllä, kun päivät olivat alkaneet lyhetä. He olivat harjoitelleet jonkun aikaa kun joku päätti, että he voisivat siirtyä jonkun muun luokse harjoittelemaan. Veljeni antoi autonsa avaimet ystävilleen jotta he voisivat pakata tavarat autoon.
He olivat kellarissa, mutta jotta päästäkseen ulos sieltä, piti mennä aivan kellarin perälle, portaita ylös, keittiön ovesta, siitä olohuoneeseen ja siitä ulkooven kautta ulos. Kun kaikki tavarat oli saatu autoon, he odottivat veljeäni ulkona autolla.
Veljeni oli kävelemässä ylös kellarin portaita, kun hän muisti jättäneensä pannukakun alas äänentoistolaitteen päälle.
Hän päätti mennä takaisin.
Kellari ei ole siisti. Lämmitysjärjestelmä on keskellä kellaria. Veljeni oli siis menossa ottamaan pannukakut ja laittamaan ne jääkaappiin, kun hän oli ohittanut lämmitysjärjestelmän...se osui hänen silmänurkkaansa.

Se oli tumma hahmo. Pelon tunne läpäisi veljeni. Kylmät väreet kulkivat pitkin hänen kehoaan.
Veljelleni oli opetettu, että jos lähellä on henki niin tunnet inhottavia väreitä.
Veljeni sanoi "haista vittu, minulla ei ole aikaa tällaiselle."

Veljeni lähti takaisin. Hän käveli portaat ylös, sammutti kellarin valot ja käveli pois.
Veljeni kertoi, että kun hän oli kävellyt pois kellarista..hän oli tuntenut jotain selkänsä takana.
Mutta hän ei ollut kääntynyt katsomaan mikä siellä oli.
Hän käveli ulos ulkoovesta ja siitä pihan poikki portille. Kun hän sulki portin perässään, hän hymyili ja ajatteli mielessään typerää pelästymistään. Ei hän ollut nähnyt mitään, joten miksi hän oli ollut peloissaan?

Hän istui kuljettajan paikalle ja laittoi turvavyön kiinni ja oli valmiina peruuttamaan pois parkkiruudusta, kun hänen ystävänsä kysyi.
"Hei..entä veljesi? Eikö hän tule mukaamme?"
Veljeni vastasi. "Miten niin? Hän meni tänään aikaisin töihin ja ei ole vielä tullut. Hän on yhä töissä. Näettekö hänen autoaan missään?"

Seuraava kysymys jonka kaverit veljelleni esittivät, oli.
"No kuka sitten käveli takanasi kun tulit ulos talosta?"

Hei! Tämän tarinan suomensin koska löysin tämän netistä. :3

Continue Reading

You'll Also Like

51 10 5
16-vuotias tyttö menetti äitinsä kolarissa nyt hän joutuu asumaan isoäitinsä kanssa kaksistaan. Muutto päivästä alkaen tyttö on nähnyt kauheita unia...
4 0 1
Teresa on normaali 15-vuotias tyttö joka on juuri menettänyt isänsä autokolarissa joten hän ja hänen äitinsä päättävät lähteä pienelle lomalle pienee...
8 0 4
That thing is a ink demon that lives beside Ghafesf1, Ghafesf2 and Ghafesf. Based on real Roblox people. (Those three are obviously me)
5 1 1
Miten käy draamarikkailla teineillä kun heidät teljetään pienelle saarelle keskelle ei mitään? Kuka murtuu paineen alla, kuka ottaa johdon ja kaikkei...