Anonimul meu H.S.

By 31styles10

34.3K 1.2K 136

O poveste interesanta a micuței Cara care are de aface cu un anonim pervers,dar si protector...oare ajung sa... More

Mesajul 1
Mesajul 2
Mesajul 3
Mesajul 4
Mesajul 5
Capitolul 6
Capitolul 7
Capitolul 8
Capitolul 9
Capitolul 10
Capitolul 11
Capitolul 12
Capitolul 13
Capitolul 14
Capitolul 15
Capitolul 16
Anunt
Capitolul 18
Capitolul 19
Capitolul 20
Anunt 2
Capitolul 21
Capitolul 22
Anunt 3
Capitolul 23 + BONUS
Capitolul 24
Capitolul 25
Capitolul 26
Anunt 4😂😂😂
Capitolul 27
Capitolul 28
Capitolul 29
Capitolul 30
Capitolul 31
Capitolul 32
Capitolul 33
Capitolul 34
Capitolul 35

Capitolul 17

852 34 0
By 31styles10

Ma trezesc in camera alba a unui spital din cauza unor tipete si certuri care vin chiar de langa patul meu"Cine si-a gasit sa se certe chiar cand eu imi faceam somnul de frumusete din spital pentru ca am fost inecata?"Incerc sa deschid putin ochii fara sa ma vada cei doi certareti si observ ca cei doi erau chiar Harry al meu cu bădăranul ala care m-a inecat.

"H-Harry?"

"Da iubito, sunt chiar aici!"

"O Harry, imi pare asa rau, nu trebuia sa vin"

"Iubito,cum poti spune asa ceva?Nu e vina ta !E doar vina lu' nătărăul asta!-si ii dau un pumn in umar ăluia de langa noi.

"Harry, te iubesc!"

"Si eu, iubito, nu te voi pierde"

Dar era sa ma piarda, era...din cauza nenorociutului aluia care a inercat sa ma omoare in piscina , serios?Alt loc nu avea?Macar daca ma impusca nu ma mai chinuia si el atat.

"Harry?"

"Da?"

"Hai pana afara , imi e cald!"

"Ok"

Ma ia cu grija in brate si ma pune usor pe picioare, poate credea ca is de portelan, tot ce e posibil nu?

"Harry, sa stii ca nu sunt de portelan!"

"Stiu dar esti de sticla, si asa sticla pretioasa nu mai gasesc niciodata"

"Oo, Harry!"

          《Peste 2 luni》

"Harry, unde naiba ai pus papucii aia?"

"In dulapul tau, nu acolo le era locul?"

"Of Harry,ieri ai spus ca i-ai pus in baie!"

"Pai i-am pus!"

"Da dar nu sunt acolo"

"Pentru ca sunt in dulap"

"Ufff, imposibilulee!"

"Da, dar sunt imposibilul de care te-ai indragostit"

"Adevarat"
 

Si uitati si urmatorul capitol,nu prea mai am idei si inca ma gandesc despre ce sa scriu, acum cu scoala e super greu!Clasa a 10-a e suuuuper grea!
In fine, va rog sa lasati macar un comentariu cu parerea despre carte si poate si ce ati vrea sa se intample in urmatorul capitol!

P.s. Scuzati eventualele greseli de scriere!

Continue Reading

You'll Also Like

1.1M 36.1K 52
Izabella a fost mereu un mister pentru cei ce au întâlnit-o. Mereu rece, tăcută și singură. Alunga repede pe cei ce nu îi puteau face față personalit...
1.2K 90 6
Jungkook, un baiat tanar, cu o soarta trista, C.E.O al companiei Jeon S.R.L la doar 24 de ani. When Winter Comes [Taekook] 2019, Ioana Diana All righ...
2.5K 74 8
Payton și iubita lui, Ema, duc o viață fericită până când Ema a aflat secretul său. Ema fuge. Își va găsi Payton iubirea din nou?