Esaret

By papatyasokagi

43 5 0

More

Tehlike Krallığı
Umutsuzluk

İlk Tanışma

21 2 0
By papatyasokagi

( Medyada Su var )
Elini tuttuğum Suyun yaşlı gözlerine son kez baktım .
- Birazdan çok hızlı koşmamız gerekiyor tamam mı ablacığım ?
Su yaşlı gözlerini elinin tersiyle sildi. Küçük parmaklarıyla elimi daha sıkı kavradı.
- Ben Ateş krallığını bırakmak istemiyorum.
Saatlerdir tuttuğum göz yaşlarımı istemsizce bıraktım .
-  Belki bir gün yine geliriz su perim . Hem o zaman daha fazla insan olur .
Su mavi gözlerini benim kahverengi gözlerime dikti .
- Korkuyorum abla
Ona belli etmemeliydim. Benim korktuğumu anlarsa herşey çok daha kötü olurdu .
-Korkma ablam hiçbir şey olmayacak
Yırtılmış perdeyi hafifçe kenara sıyırdım . Etrafta hiç bir canlı görünmüyordu . Kaçacaktık ama nereye ? Daha önce Ateş krallığından dışarı hiç çıkmamıştık ki .
Suyu sırtıma aldım ve bütün gücümle koşmaya başladım .  Sessiz krallıkta adım seslerim duyuluyordu.  Yorulmuştum ama koşmaya devam etmeliydim .  Hangi yöne gidiyordum acaba ?
Saatler geçmişti ben çoktan koşmayı bırakıp yürümeye başlamıştım . Suyun hıçkırıkları artık duyulmuyordu . Uyumuş olmalıydı . Hala Ateş krallığındaydık . Sesler duyuyordum . Büyük bir ağacın gövdesinin arkasına saklandım . Su uyanmıştı şaşkınca bana bakıyordu .
- Kaçabildik mi abla
-şş sessiz ol su .
Ellerimle suyun küçük ağzını kapattım . Bu sesler erkek sesiydi ve gittikçe yaklaşıyordu .
- Orada kim var ?
Bizi duymuşlardı . Ne yapmalıydım . Çaresizce yere çömeldim .
- galiba krallıktaki son kişileride bulduk
Ses artık çok yakınımdaydı . Suyu tekrar kucağıma aldım ve tükenmiş olan gücümle tekrar koşmaya başladım .
-Ordalar
Bizi görmüşlerdi benden çok daha hızlı koşuyorlardı . Pes edemezdim .
- Kaçamazsınız.
Sert bir vücuda çarpınca Suyla birlikte yere düştük . Korkmuş gözlerimle çarptığım kişiye baktım .  Karanlıktan sadece yeşil gözleri görünüyordu . Suyu kendime çektim ve kollarımla ona sıkıca sarıldım .
-Lütfen gitmemize izin verin
Dedim . Asla kimseye yalvarmazdım . Çaresizlik insana yapmam dediklerini yaptırıyormuş.
Karşımdaki kişi çömeldi ve eliyle çenemi kavradı .
- Sizi kendi krallığıma götüreceğim .
Sinirle ellerini ittirdim . Diğer adamlar bize daha da yaklaştılar ve Su ile beni ayırdılar .
Kollarımızı tuttukları için haraket edemiyorduk .
- Efendim bunlarıda esirlerin bölümüne götürelim mi ?
Bu yeşil gözlü canavar bunların efendisiymiş demek
- Hayır küçük kızı esirlerin yanına büyük olanı saraya getirin .
-Hayırr Miraa , beni bırakma lütfen
Artık ağlıyordum yapacak hiçbir şeyim yoktu
- Lütfen yalvarıyorum bizi ayırmayın korkar kardeşim tek başına
Adamların ellerinden kurtuldum ve yeşil gözlü canavara hızlıca yaklaştım .
- Lütfen lütfen yalvarırım bizi ayırmayın kardeşim bensiz yapamaz .
Adam tam gözlerimin içine bakıyordu sert yüz hatları vardı .
- Peki bir seferlik öyle olsun bakalım . Dedi daha sonra kafama siyah bir çuval geçirildi ve hiç birşey göremiyordum . Bizi bir yere oturtular galiba bir arabaydı . Su hemen yanımda oturuyordu onun elini tutuyordum . Uzun bir süre sonra araba diye düşündüğüm şey durdu . Bizi indirdiler .
-Abla çok karanlık yanımda duur .
Suyun  elini daha sıkı tutmaya başladım . Kafamızdaki çuvallar çıkarılınca . Gözüme aniden gelen güneş ışınları yüzünden gözlerimi kıstım . Çok güzel bir yere gelmiştik . Su ve benim bileklerimizde kelepçe vardı . Arkamı döndüğümde o adamı gördüm gülümsüyordu .
- Tehlike krallığına hoşgeldiniz bayanlar ben Yiğit buranın kralıyım ...

Continue Reading

You'll Also Like

1.5M 64.4K 33
Kardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır...
50.3K 4.9K 47
"Yani dudaklarımız çarpıştı diye şansım sana geçti?" dedi sorarcasına. "Evet öyle oldu." Birazdan siktir ibne deyip yumruğunu indirecek diye beklerke...
257K 7.6K 19
Kapıya doğru adımlarken Baran sarsıla sarsıla kalkmıştı ayağı."kendini toparlayınca konuşacağız bunları orman göz işte o zaman bana hak vereceksin"Ar...
99.3K 4.2K 16
༄Her iz, bir gözyaşı༄ Arin'in abisi, onun için bir velinimetti; sevgi görmeyen küçük kız için umut dolu kapıların açılmasıydı. Babası tarafından sevi...