Your secret stalker

By mytrashiestories

121 14 11

More

Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 4 (vervolg)
Hoofdstuk 5
Hoofdstuk 5 (vervolg)

Hoofdstuk 3

18 2 2
By mytrashiestories

Daan kan niet slapen. Ze opent haar laptop en ziet dat ze weer een berichtje op instagram heeft. Again van die creep. Denkt ze. Er staat: lieve Daan, ik sta nu op je balkon... Daan besluit toch maar naar bed te gaan, die berichten maken haar bang. Ze besluit toch naar het balkon te lopen. De deur was al open. Wat raar was want hij is nooit open. Op het balkon ligt een vest met bloed. Daan pakt de zaklamp van haar telefoon en ziet dat het haar vest is. Er ligt een Stanley mesje bij. En ook een briefje. Ze pakt het briefje en leest het. Daan , oh Daan jou naam schijnt zo mooi als een volle maan. Zonder jou kan ik niet leven, ik ben alleen red me nou. Ik zal je achtervolgen tot jij mij wil. Het maakt niet uit dat je me niet wil maar dan zit ik altijd achter je aan. B. Er rolt een traan over Daans wang. Ze is bang en durft niet meer te slapen. Ze denkt aan de letter die op de brief stond. B? Wie is B. Ze besluit maar naast haar moeder te liggen en haar ogen dicht te doen.

Hoop dat het leuk is x

Continue Reading

You'll Also Like

15.7K 292 25
[VOLTOOID] Roos zit in groep 8 en gaat naar een heel leuk kamp met haar klas. Opeens wordt het uitje uitgesteld en gaan ze naar Freddy Fazbear's Pizz...
209 27 6
Een jonge filosoof waagt zich aan de beklimming van de Morteratschgletsjer. Tijdens de klim verdwaalt hij steeds dieper in zichzelf en ontwikkelt hij...
13 0 1
عائله بافريا عائله عاديه جدا لاكن حدث شي مرعب وغير متوقع
36 0 1
Oliver, de meest gehate homo van kkc.....