HURT [ C ]

By nisaamuttalib

121K 6.8K 73

Aku sakit! Tapi tak ada siapa tahu! Aku suka dia! Tapi aku tak boleh bersama dengan dia! Aku hanya pendam per... More

1
2
3
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 - End
NOTE!

5

4.8K 311 5
By nisaamuttalib

Cuti sekolah aku hanya melepak di dalam bilik. Tapi aku fokus melihat gambar-gambar Taehyung yang dipost di instagram.

"Kenapa kau tak pernah perasaan kehadiran aku?".

Aku delete akaun aku. Buat apa kalau aku still follow dia sedangkan dia tak pernah approve aku.

"Hana..." panggil oppa aku Jung Hoseok.

"Oppa" aku pandang dia. Wajah aku pucat sangat.

Hoseok peluk aku. Muka aku tersembam di dakapan dia.

"Lupakan saja. Dia dah bahagia" kata Hoseok.

Lupakan? Aku tahu itu sukar untuk aku. Tak salahkan aku terus sukakan dia walaupun hati aku sakit sangat!

"Oppa sayangkan kamu" Hoseok cium dahi aku lama.

Aku hanya angguk. Aku sedar sekarang ni aku dah tak macam dulu lagi. Muka pucat dan cekung. Wajah aku sangat tidak bermaya.

Continue Reading

You'll Also Like

705K 1.9K 29
As in 6 December 2022: 1st place #18sx 1st place #lucah 1st place #malay 1st place #asrama Violet memilih untuk dimasukkan ke sekolah berasrama penuh...
2M 72.6K 75
@Choco_Lyn @BilaHatiBisikCinta @Wattpads2018 @StoryKe8 @2018 @Romance 'Kak, tengok ni-tengok ni!!!'-teruja Aysha menunjukkan poster artis kegemaranny...
236K 17K 56
" She's my girl . Don't touch her . Nobody can steal her from me . I don't care who both of you are . Even though criminal such as me , touch her , b...
1.1M 117K 93
Pernah dengar nama Angelo ? Siapa dia ? Sisi jahat Tengku Azhar Azeem ? Bukan, itu lain lagi. ELVIEN ANGELO adalah jejaka yang tak kena dengan umur...