Baràtnők örökké

By badgirl1210

41 0 0

Tina 16 éves gimnazista lány. Legjobb barátnője Lia 4 napos nyaralàsra megy márciusban. Izgatottan várja.. de... More

Prológus
Level 1
Level 2
Level 3
Level 4
Level 6

Level 5

2 0 0
By badgirl1210

Tina- Jen

Miután megbeszéltünk mindent Stephel átvettem tőle a picit hadd menjen el pihenni. Scott leült mellém én meg belefeküdtem az ölébe Even meg a hasamon volt. Nagyon nehéz megszokni az új neveket de muszáj. A nappaliban bekapcsoltuk a TV-t és azt kezdtük el nézni. Even elaludt így bevittük a babaszobába majd mi is bementünk a szobánkba. Volt a szobánkban egy babahívó. Nem értem Tibiéket miért ránk bízzák Event miért nem Stepre. Amikor feküdtünk le a takaró alatt volt mégegy levél.

Kesves Tina és Taylor!
Felmerülhet bennetek az a kérdés miért rátok bízzuk Petert. Erre egyszerű a válasz. Tudom mi történt a babátokkal. Tinában már felébredtek az anyai ösztönök míg Liában még nem. Ezért úgy gondoltuk jobban gondját viselitek Peternek mint Lia.

Kérlek vigyázzatok magatokra: Il és Tibi.

Na így màr értem vmilyen szinten. Lefeküdtünk az àgyba majd bekapcsoltuk a TV-t. Nagyon kényelemes volt. De persze ezt a nyugalmat sem élvezhettük sokáig mert   Even felsírt. Megmondtam Scottnak , hogy maradjon majd én megyek. Megfogtam az ölembe a prücsköt majd bevittem magam mellé. Scott már aludt és mi is befeküdtünk mellé. Even a kezemre feküdt majd ő is lassan elaludt. Nekem se kellett sok és elnyelt az álmok vilàga.

***
(kedd)

Nem sokat aludtam mivel Even korán kelt. Nem zavartatta magát amikor felèbredt felült majd elkezdett gügyögni . A kezével meg a fejemet piszkálta.

- Jó reggelt Even.- mondtam a reggeli rekedt hangomon. Majd a kezembe vettem , hogy Scottot fel ne keltse. Csináltam neki reggelit nekem meg egy kávét majd megetettem. Evés után leültünk a kanapéra és az ölembe vettem a törpét. Most kezd el majd járni nagyon cuki amikor próbálkozik. 10 órakkor rávettem magam , hogy készítsek ebédet addig Event beleraktam a hintába ami a konyhában volt. Csinàlni akartam egy kis spaghettit de nem volt itthon semmi. Így úgy döntöttem elmegyünk Evennel boltba. A közelben találtam is egy boltot 5 percre volt gyalog babakocsival. Bevásároltam és mindent elpakoltam indultam volna haza mikor két elég veszélyesnek tűnő alak velem szemezett. Egyszer csak egy BMW állt meg mellettem.

- Szállj be.- mondta türelmetlenül.

- Ki maga? - kérdeztem a fiatal 20as éveiben járó férfitól de ahogy jobban megnéztem nem lehet több 20nál. Kicsit borostás barna haj barna szem.

- Szállj be mert különben végeznek veletek. - mondta majd gyorsan kiszállt majd berakta a babakocsit én meg az ölembe vettem Event. És beültünk a kocsiba. Szegényem nagyon megijedt ezért is kezdtem el nyugtatgatni. Közben az idegen is beült a kocsiba.

- Szóval ki is vagy te?.- kérdeztem újra.

- Peter Mcadam.- mondta. - Tibi és Il egyik ismerőse . Az én számomat adták meg. Nem hívtatok még de tudtam , hogy màr itt vagytok mert az álneveket használtátok.- mondta.

- Értem. Haza vinnél a srácok már aggodnak szerintem.- ő csak bólintot.

- Csak rázzuk le őket.- nézett a visszapillantóba én meg hátrakaptam a fejem. Az a 2 fazon aki ott volt a boltnál.

- Rendben. - mondtam. - Amúgy Jenifer Mcartney.- mondtam mosolyogva.

- Szóval te vagy Tina. - nézett rám. Én csak bólintottam. -Megállok valahol és Event gyorsan belerakjuk az ülébe hogy lerázzuk a rosszfiúkat.

- Hagyd megoldom.- mondtam. A középső ülésen volt egy gyerekülést beleraktam Event majd bekötöttem. Rémült arcot vágot , még sîrni se mert. Gyorsan visszaültem a helyemre és bekötöttem magam. - Mehet a menet.- mondtam . Ő csak egy mosolyt villantott rám majd elkezdett száguldozni az autópályán.

***
1 óra múlva

Kiszálltunk az autóból majd bementem a házba. 2 ideges tekintetet láttam.

- Hol voltal?- ordított rám Scott.

- Nyugi haver velem volt.- mondta a mögötten belépő férfi.

- Te mégis ki vagy? - kérdezte.

- Az őrangyalom aki megmentette az életünk .- mondtam majd leraktam Event a játszószőnyegre.- Menjünk ki a konyhába mert főzni akarok. Most Even ellesz egy ideig. - mondtam majd a konyha fele indultam. Mivel szinte egybe van a konyha meg a nappali így ráláttan Evenre.

- Na szóval Peter Mcadam vagyok. Tibi is Il egyik ismerőse. - mondta. - Te vagy gondolom Scott Pay vagyis Taylor te pedig Stephany Mcarney vagyis Lia. Tina téged már tudlak és ott a csöpség pedig Even Pay régi neve pedig Peter mint nekem .- mondta mosolyogva.- Melyik neveteket használjátok itthon.

- Az újakat- mondtam.

- Helyes. Jenifer veled holnap kezdem az edzést. Srácok ti meg mentek dolgozni .- nézett itt Taylorra - és suliba .- itt meg Liára nézett.

- Rendben.- néztem rá. - De Evennel mi lesz? - néztem a picire aki még mindig játszott.

- Tibiék ugy alakították ki az egészet ha szükség lesz rá Evennek legyen ott egy játszoszoba. Gyertek megmutatom.- mondta. A kaját levettem a gázról mert az 1 órás beszélgetés alatt kész lett. Event a kezembe mentem ès követtem a többieket. - Itt a menedékszoba a kód Even születési kódja amit csak Stephany tud. - mondta közben Step beütötte a kódot és benéztünk. Kb 1 hónapig el lehet itt éldegélni 3-4 embernek. - a következő az edzőterem és a babaszoba. - huh nem hittem volna , hogy ilyen nagy a ház ès , hogy ennyi elrejtett helye van. - Scott veled ma edzek mert holnap a meloba nem mehetsz felkészületlenül.- láttam Scotton , hogy nem tetszik , hogy nem ő a domináns , de ha túl akarjuk élni muszáj lesz elviselni.

Elkapott megint a hányinger és futottam a wc-re , de előtte Event átadtam Stephanynak. Miután kijöttem 3 kiváncsi tekintettel találtam magam szembe.

- Gyomorrontás.- mondtam , de persze Step nem hagyta annyiba.

- Ez nem gyomorrontás. Ma reggel is hallottalak meg tegnap este is. Scott is mondta hogy sokat hánysz. Jen te terhes vagy.- mondta.

- Jen ez igaz?.- kérdezte Scott.

- Lehet.- mondtam.

- El sem hiszem .- mondta örömkönnyekkel. - Jen annyira örülök.- mondta és felkapott az ölébe, majd megcsókolt.

- Ne éld bele magad még nem biztos. - mondtam . - ott a terhességi teszt a táskámban de még nem mertem megcsinálni.- mondtam.- Amúgy a körülmények miatt se lenne most jó egy kicsi.- mondtam.

- Jen csináld meg a tesztet.- nyaggatott Step.

- Majd reggel , akkor nagyobb esélye van a jó eredménynek.- mondtam a számomra érthető választ.

- A-A most megcsinálod.- mondta Step és Scott is bólogatott.

- Ahogy akarjátok.- mondtam. - de előtte együnk mert éhes vagyok.

Megterítetten majd leültünj enni. Mindenki jóízüen fogyasztotta. Event közben én etettem. Peter Scott és Step közben beszélgettek. Nem figyeltem , hogy miről mert teljesen belemerültem Even etetésébe.

- Kicsim te nem akarsz enni?- hajoltoda Scott és puszit adott a nyakamra.

- Első a gyerek .- néztem rá szigórúan.

- Igazad van.- mondta és folytatta az evést.

- "mond á" - mondtam Evennek aki nagyra nyitotta a száját és megedte a falatot.

És olyant mondott amire bem számítottam főleg 1 nap után

"Anya"

- Mit mondtál szívem?- néztem rá csodálkozva.

- Anya.- mondta babásan. Én pedig puszit nyomtam az arcára.

- Hallotátok? - néztem rájuk.

- Nem ,mit mondott ?- nézett rám Scott.

- Mond mégegyszer baba- néztem rá. Ő pedig mintha értené mit mondok újra mondta.

- Anya.- Step kicsit elszomorodott de tudta , hogy így kell lennie.

Közben ettem . Even meg ismételgette az előbb tanult szavacskáját.

- Na Jen csináld meg a tesztet .- mondta Step. Mert a fiúk már elmentek edzeni.

Nagy nehezen rávettem magam és elvittem a 4 terhességi tesztet.

***
10 perc múlva

- Na meg van az eredmény- kiáltotta Step.

Nem mertem megnézni mert féltem , hogy pozitív lett. Ha az akkor baj van mert a kicsinek nem így kéne felnőnie , hogy menekülünk. Megvédeni 9 hónapig a pocakomban. Nem lenne baj , csak a körülmények nem engedik.Bementem a fürdőbe és megnéztem a teszteket. Amikor megláttam az eredményt földbegyökereztek a lábaim. A teszt.....

Continue Reading

You'll Also Like

122K 8K 51
ROMANTIKUS - SCI-FI Az emberiség találkozott egy idegen fajjal a zirgonokkal, és békét kötöttek. Fenekestől felfordult minden, mert ideálisabb életkö...
Ki vagy te? By Laura💕

Science Fiction

9.1K 311 48
Ez a történet Sarah Mayfieldről fog szólni. 1984 októberétől, amikor Hawkinsba költözik a Mayfield-Hargrove család. Sarah arra nem gondol, hogy a sze...
Trex By Audrey

Science Fiction

5.8K 354 20
"- Fogd be... - Különben? - Mögülem egy újabb hang hallatszott, én pedig teljesen elvesztettem a reményt, hogy valaha is épségben haza érek. - Te meg...
48.1K 2.7K 24
Kincses Diánának viszonylag átlagos múltja volt , viszont mikor egy napon a Dunaberényi benzinkút technikai hibák miatt felrobbant Diána élete teljes...