Καποια πραγματα γινονται για καποιο σκοπο. Το να ερθω εδω εγινε για καποιο σκοπο και το να συναντησω τον Χάρι επισης για εναν αλλον. Αλλα γαμωτο γιατι να πει τετοιο ψέμα; Τι σκοπο ειχε για αυτο το ψέμα;
Τα αναπάντητα ερωτηματα κατακλυζουν το μυαλο μου και το κεφαλι μου παει να σπάσει. Γιατι με εμπλεξε με αυτό; Καθως η ωρα περναει νιωθω να ηρεμω αλλα για λιγο. Η ηρεμια μου δεν κρατα για πολυ αφου ακουω την πορτα του δωματίου μου να ανοιγει χωρις να χτυπησουν. Αυτος ειναι! Τελεια τωρα θα του κοψω το κεφαλι! Οι δαιμονες μου δεν θα μπορουσαν να ειναι πιο συμφωνοι αφου με παροτρύνουν να τον σκοτωσω και να τον φιλησω μαζι. Ανοητοι δαιμονες. Κοιταζω καλα καλα τον άνθρωπο που μου εχει κανει την ζωη κολαση και παραδεισο μαζι τις τελευταιες εβδομαδες. Ειναι παντα πολυ ομορφος γαμωτο θα τον φιλήσω και θα τον χτυπησω μαζι!
"Καλησπερα και σε εσενα αγαπη." Χαμογελαει ειρωνικά κατι που με κανει να τομ χτυπησω αλλα συγκρατω τους ηδη εξοργησμενους δαιμονες μου για μετα.
"Τολμας να με κοιτας κιόλας; Μετα απο ολα οσα έκανες; " Φωναζω. Γαμωτο του φωνάζω; Πως στο καλο καταφερε να με κανει να φωναζω οργισμενη?
"Το μωρακι εχει νεύρα"Λεει ηρεμα. Προφανως και με κοροιδευει. Διασκεδαζεις μαζι μου κυριε Σταιλς;
"Μπορεις να μου πεις για ποιο λογο ειπες ένα τετοιο ψέμα; "
"Για ποιο πραγμα μιλάς; "Κανει οτι δεν ξερει ενω φαινεται να το διασκεδαζει απιστευτα. Μαλακα! Αυτο εισαι ενας μαλακας!
" Ειπες οτι ειμαστε σε σχεση κατι που δεν ισχυει και δεν θα ισχυει ποτε. Για ποιο λογο ειπες ενα τετοιο ψέμα; "
"Μη μου πεις οτι δεν σου άρεσε; Ω ελα τωρα ξερω οτι σαρεσω."Και επισης ξερω οτι σκεφτεσαι συνεχεια το φιλι μας. "Μενω να τον κοιταω εκπληκτη. Τι; Πως στο καλο του περασε αυτο απο το μυαλό; Εννοώ δεν τον θελω και τοσο πολυ όσο λεει. Λεει τοσα ψεματα.
"Μεγαλη ιδεα δεν εχεις για τον εαυτο σου Χάρολντ; " Φωνάζω νευριασμενη.
" Μα κοιτα τωρα τι εκανες! Εχασες την ευκαιρια να μαθεις. Τα λεμε μωρακι." Χαμογελαει στραβα και κατευθυνεται προς την πορτα ανοιγει και φευγει ετσι απλα. Γαμωτο, ποτε δεν θα μαθω! Η ειρωνια του μου σπαει τα νευρα. Ειναι τοσο εκνευριστικό να σου αρεσει καποιος που σου κανει την ζωη κολαση. Οντως έφυγε; Διαολε γυρνα πισω!
Χάρι
Οι δαιμονες μου εχουν τρελαθει. Το σωμα μου την θελει και ουτε καν την εχει αγγίξει. Ενας θεος ξερει πως κρατήθηκα σημερα και δεν την έριξα στο κρεβατι. Ειναι τοσο εγωιστρια και δεν παραδεχεται οτι της αρεσω.
Η απλα ειναι εξυπνη και δεν θελει να ειναι μια απο αυτες που εκμεταλλευτηκες. Φωνάζει ο δαιμονας μου. Εχει δικιο το μονο που θα εκανα μολις επαιρνα αυτο που ηθελα ήταν να την βασανισω και υστερα αν ημουν τοσο μεγαλοψυχος θα την αφηνα να γυρισει σπιτι αλλιως θα κατεληγε οπως οι 15 αγνοουμενες σε αυτην την πολη. Αν μαθαινε τι πραγματικα ειμαι θα με μισουσε. Δεν με νοιαζει. Η με νοιάζει; Διαολε το μονο που ξερω ειναι οτι καμια απο τις αλλες δεν με εκανε να την σκεφτομαι ετσι. Εννοοω εκεινη την σκεφτομαι λιγοτερο χωρις ρουχα. Τρελαίνομαι; Ισως.
Ο Ζέιν με περιμενει ακριβως εξω απο το σπιτι της ενω φαινεται να εχει χασει την υπομονη του. Περιμενε πολυ αλλα δεν με νοιαζει αλλωστε αυτο εχει πλακα εγω τους κανω οτι θελω.
"Που στον διαολο ήσουν; " Φωνάζει αλλα μολις καταλαβαίνει με ποιον εχει να κανει σταματαει ηρεμεί καπως. Ετσι μπραβο.
"Δεν θα σου δωσω λογαριασμο. Παμε να φυγουμε."
"Που θα πάμε; " Τι ηλιθιος. Ρωταει κιολας; Πρεπει να φυγουμε απο αυτην την πολη. Οι μπατσοι μας ψαχνουν και αργα η γρηγορα θα μας βρουν.
"Μακρυα απο αυτην την πολη. Πολυ μακρυα απο εδω."
"Και η γκομενιτσα σου; "Γελαει ειρωνικα. Ποτε του επετρεψα να μιλαει ετσι και δεν το θυμάμαι;
" Σκασε. Οταν τα πραγματα ηρεμησουν θα ερθω και θα την παρω μαζι μου." Γελαμε και οι δυο και απομακρυνομαστε, μπαινουμε στο αυτοκινητο μου και φευγουμε μακρυα απο αυτην την πολη. Πολυ μακρυα.
Helloo. Τι κανετεε? Σημερα ειχε αποκαλυψεις πολλες μαλλον. Vote and comment. Love ya!