Alison
Ik werd wakker met barstende koppijn. Ik hoorde nog net mijn vaders auto starten en toen wegrijden. Ik stond op en keek of de kust veilig was.
Maria zat al aan de eettafel met ontbijt voor mij. Zo stil mogelijk rende ik weer naar boven.
Tom had zijn mond gehouden deze week maar toch vertrouwde ik het niet want mensen zagen ons niet meer samen, want Tom negeerde me, en begonnen steeds meer vragen te stellen. Ik denk dat het nog maar even duurt voor hij zijn mond voorbij praat.
Dus had ik vannacht een plan bedacht. Ik ga niet naar school, ik steel mijn vaders reserve auto en rijdt naar Green Valley. Daar zou ik een tijdje blijven want als mijn vader merkt dat ik weg ben gaat hij natuurlijk in New York kijken.
Ik deed zo veel mogelijk geld in mijn portemonnee en zo veel mogelijk kleren in mijn schooltas. Maria kon mij niet zien vertrekken met een koffer dan zou ze dat meteen door lullen aan mijn vader.
Ik liep de trap af en opende de voordeur "Brooke, jij nog niet ge-eten" Maria stond in de deuropening van de woonkamer. "Maria ik eet bij Ella" ze knikte "Maria? Ik ben pas laat thuis, we gaan trainen voor de cheerwedstrijd." Ze knikte en liep toen eindelijk weg.
Ik stapte in de auto en startte de auto opeens hoorde ik een piepje. Ik keek om me heen maar zag niks. Toen bukte ik en zag ik een klein apparaatje vast zitten. Ik trok het los. Het was een apparaatje dat je ook zag in van die steelwagens van de politie. Ik gooide het apparaatje naar buiten en reed toen weg.
Ik reed over de lange snelweg en bedacht me toen dat het goed kon zijn dat Carlos en Faith me niet eens meer zouden willen zien.
Ik reed verder maar in mijn achterhoofd zat het idee om om te draaien. Ik keek naar de klok en zag dat dat ook onmogelijk was want dan zou ik pas rond 4 in de nacht aankomen.
Ik drukte het gaspedaal wat verder in en reed verder richting Green Valley.
Arianna
De hele week zat ik al in over mijn gevoelens voor Steve... uhm ... ik bedoel meneer McTravis. Mijn hoofd wou ontploffen bij iedere fantasie die ik had over hem.
Als ik met Daniël zoende kreeg ik het rare idee om Daniël's hoofd in te wisselen voor die van Steve. Daniël begon mijn rare gedrag de laatste tijd op te merken en sliep dus ook niet meer bij mij op de kamer maar op de bank.
"Arianna, kan je me naar school brengen?" Milan kwam mijn kamer ingelopen. "Uhm ja is goed" Ik sloot mijn laptop en pakte snel mijn tas en wat schoolspullen bij elkaar.
Onderweg was het akelig stil. "Oke ik moet het vragen. Wat is er tussen jou en Daniël?" Milan keek me indringend aan. Ik bleef me focussen op de weg en dacht na over een goed antwoord "Ben je verliefd op iemand anders?" Ik voelde mijn wangen rood worden en keek weg van Milan.
Voor de middelbare school stopte ik. Milan bleef zitten. "Je moet het tegen Daniël zeggen want zo kan het echt niet langer Ari" Hij stapte uit en liep de school in samen met Megan.
Ik kreeg een raar gevoel toen ik Megan zag. Een gevoel van gemis. Niet dat ik Megan miste maar het meisje wat zo veel op haar leek, dezelfde kledingstijl had, dezelfde manier van praten, haar haren zwiepen over haar schouder, mensen manipuleren, het meisje dat ik nooit wilde missen maar het eigenlijk wel doe. Ik miste Alison op dit moment zo erg dat ik niet meer wist of ik haar moest gaan zoeken.
Alison zou wel weten wat ik moest doen. Ook al waren het meestal in het begin niet de beste oplossingen maar op het einde kwam je er altijd het best mee af. Behalve haar laatste plan dan, Ashley redde. Het begin was fijn want we hadden Ashley terug, maar later werd duidelijk dat Alison niet meer terugkwam.
Alison
Ik kreeg opeens weer een idee. Ik zocht mijn telefoon en toetste Milan's nummer in. Hij ging lang over. Er werd opgenomen! "Alison?" "Milan alsjeblieft pas op! Ik ben vrij maar ik weet niet voor hoelang." "Ga je naar New York?" Ik dacht even na en bedacht me toen dat mijn vader dit gesprek kon gaan afluisteren. "Ja ik ben al onderweg" Hij was nu stil en toen werd de verbinding verbroken. Ik keek om me heen en zag dat ik weer een staat verder was.
Ik pakte mijn telefoon en gooide die uit de auto. Hij kon dit gesprek traceren en als ik veilig wou aankomen moest ik wel mijn telefoon weggooien. Ik kon niet zomaar naar New York gaan namelijk via New Mexico, dat was onmogelijk.
Arianna
Ik zat in natuurwetenschappen en keek op tegen de volgende les. Engels. Ik zou Steve.. Meneer McTravis weer zien.
Vanessa porde in mijn zij."Ik vroeg of je vanmiddag met mij en Nathan naar de bioscoop wilde" Ik hoorde nog net de bel gaan en stond op. "Nee goor!" ik hoorde Jess hard lachen. "nou tot morgen dan" Vanessa liep naar het nablijflokaal en Jess ging naar huis. Hun zaten namelijk in een andere cluster met Engels.
Ik liep het lokaal in en voelde de ogen van hem in mijn rug branden. Ik liep snel naar achteren in de klas en ging zitten.
"Arianna, kom na de les even naar mij toe." Zei hij terwijl hij zijn ronde door de klas maakte.
Iedereen schrok op van de deur die open knalde en daar stond de man waar ik echt bang voor was,mijn vader! Ik voelde rillingen over mijn hele lijf gaan.
"Arianna, meekomen!" Schreeuwde hij. ik stond op en pakte mijn spullen. Iedereen keek mij nu aan.
"Waar is Alison?" ik keek hem raar aan. "Dat zou ik aan jou moeten vragen!" zei ik boos. "Ze is ontsnapt en belde Milan dat ze onderweg was naar New York. " Mijn mond viel open. Ze was hier, ze was hier! Vreugde kwam door mijn lichaam.
"Dus waar is ze?" "ik heb haar niet gezien" Hij liep boos weg. Ik hield hem tegen. "Laat haar met rust!" hij trok zijn arm met één ruk los. "jij bepaald niet wat ik wel en niet moet doen!"
Alison
Daar stond ik dan voor het gebouw wat glom in de zon. Ik haalde diep adem en liep naar binnen. Hier en daar zaten mensen gebogen over hun boeken. Ik keek op de klok en zag dat het trainingstijd was. Op dit moment zat iedereen te trainen.
Ik liep de twee trappen op en zocht in mijn tas. Toen ik het ziekenhuis en hun verliet had ik de sleutel nooit ingeleverd en aangezien niemand mij kon vinden konden ze die ook niet terug vragen.
Ik stak de sleutel in het slot en draaide hem om. Ik opende de deur en liep naar binnen. Veel was er niet veranderd. Het meeste stond er nog. Ik opende de deur naar wat ooit mijn kamer was.
Het was precies hetzelfde. Er stonden zelfs nog foto's, de helft van mijn klerenkast hing nog vol, het dekbed lag opgemaakt en wel op het bed en alles stond op dezelfde plek. Alleen lag er overal een mega stoflaag op.
Ik liep terug naar de woonkamer en ging op de bank zitten. Ze konden ieder moment binnen komen na de training.
"Hoezo werkt de deur niet mee?" hoorde ik Carlos zeggen. "Je draaide hem op slot" Zei Taylor. "Maar ik weet zeker dat ik hem op slot had gedaan"
Ik hoorde de deur open gaan en een tas op de grond vallen. "Alyssa?" Taylor was de eerste die iets zei. Ik draaide me om.
Hun monden vielen open. "Oke voor jullie me wegsturen laat me mijn verhaal vertellen"
ik begon bij her begin, voor ik baar Green Valley kwam en werd ontvoerd. Over alles, het hele Snake verhaal, en na Green Valley. Ik keek naar de grond en wist niet of ik ze aan moest kijken.
"Waarom ben je hier?" vroeg Taylor. "Ik weet dat in het ziekenhuis ik niet aardig was" "Je was een bitch" zei Carlos. "Dat is wie ik ben, ik ben altijd zo geweest, ik ben zo opgevoed, met een krijsende bitchy moeder wordt je best wel bitchy zelf." "Joh" Carlos keek me spottend aan. "Ik ben hier omdat ik hoopte dat ik steun zou krijgen maar dat is onmogelijk. Ik ga wel weer"
Ik stond op en liep naar de deur. "Waar ga je naartoe?" vroeg Taylor. Dat was een goede vraag want zelf had ik geen idee meer