Danger

By _Candies_

86 2 0

Dívka žije v sirotčinci. Už od raného dětství. Tento sirotčinec není ledajaký. Není zaregistrovaný, stejně t... More

PROLOG

25 2 0
By _Candies_

Jakýsi muž zahalen nocí přistoupil ke starým dveřím sirotčince. Dítě, které mu poklidně spalo v náručí položil před dveře domu. Jeho černé oči naposledy spočinuly na pokojně spícím miminku. Ještě na ně položil zlatý medailonek na kterém bylo napsáno Danger a lísteček s datem narození. Pak se otočil a zmizel vstříc tmě.  

  ❇ 

Před ránem otevřely výchovné sestry hlavní dveře sirotčince. Když před nimi, na zemi, spatřili plakající malé dítě, ani se nepodivili. Vzaly je do náručí a odnesly do příjmacího sálu.

Tento sirotčinec nebyl ledajaký. Jeho vznik je tak dávný, že se může pouze spekulovat, v jakém roce byl založen. Rozloha pozemku čítala přes dva kilometry čtvereční. Na tomto ohraničeném území stál dominantmí sirotčinec. Pak budova, ve které se vyučovalo a nakonec tmavý les. To by se nezdálo ještě tak zvláštní. Ovšem tento sirotčinec nebyl registrovaný. Stejně tak jeho děti v něm. Nikdo z okolního světa nevěděl o jeho existenci krom pár nebezpečných osob, které sem předávaly děti.

Díky tomu se sem přijímaly děti takovým neoficiálním způsobem. Ten, kdo dítě odložil nebyl viděn.  Ovšem tyto děti byly jiné, než ty okolního světa, nebo na to měly předpoklady. Samotné děti o jejich případné odlišnosti nevědely. Do sirotčince byly příjmány do věku tří let, kdy si nic z jejich minulosti nepomatovaly.

A proto tu vládla také jiná pravidla.

Continue Reading

You'll Also Like

3.6K 238 13
"Seš můj sourozenec...„ zašeptala jsem když mi obsypával krk lehkými polibky "Jo ale nevlastní kotě„ zašeptal mi do ucha a vyzvednul mě do vzduchu "P...
291K 17.1K 44
Svět je rozdělen na dvě části, na jedné části žijí lidé a na té druhé draci. Dřív spolu tyto na první pohled rozdílné světy válčili, ale teď mají do...
240K 14.5K 32
Není to tak dávno, co skončila válka s draky. Aby si udrželi mír, vytvořili smlouvu. A to takovou, že jednou za čas se musí dračí princ oženit s obyč...
199K 12.8K 173
Láska si najde svou cestu vždy a moje cesta je velmi zajímavá. Nikdy jsem si nemyslel, že se od noční můry dostanu k někomu takovému a už nikdy jsem...