O mesiac neskôr....
*Niall*
Za posledný mesiac sa toho moc nezmenilo. No až na to, že sme mali oveľa viac práce s novým albumom. O 8 dní sme mali pustiť do sveta náš nový singel takže to boli stále samé rozhovory a práca v nahrávacom štúdiu.
Tiež som oslávil svoje 19-te narodeniny čo vlastne v tejto chvíli nebolo podstatné.
No nebolo to podstatné vlastne iba pre Louiho. Ten sa stále snažil bezhlavo získať Abby späť. Využíval všetky možné prostriedky aby ju získal späť alebo aby o nej niečo aspoň vedel a pri tom netušil, že ten najväčší prostriedok, ktorý by mu o nej niečo povedal mal hneď po ruke. Bol som to ja! Stále som si písal s Abby. Každý večer sme si esemeskovali alebo mailovali si a o celom dni.
Ona sa však nikdy nepýtala na Louisa a ja som jej nikdy o ňom nehovoril. Bolo to vlastne ako keby medzi nimi nikdy nič nebolo a ako keby sa ani nepoznali.
Mal som pocit, že Abby sa už vyrovnala s tým, že je bez Louisa ale on bol na tom presne opačne.
cele dni hovoril len o nej, večer sa s nami moc ani nebavil len pozeral do blba alebo stále sledoval tej náramok čo mu dala alebo šatku, ktorú si u neho raz zabudla. Mam taký pocit, že dokonca s ňou aj spával.
Bol ako zmyslov zbavený. Každý večer sme počúvali to ako je ona perfektná, milá, zábavná a neviem ešte čo. Bolo to otravné aj keď to bola pravda...
"Dnes akože totálka deň! Nudná prednáška, zmeškala som autobus a tak som asi hodinu čakala v daždi na zástavke. Nakoniec ten autobus ani nešiel tak som musela ísť peši a auto ktoré išlo okolo mňa prešlo cez mláku vodu a celu ma ošpliechalo :D -Abby"
Napísala mi raz Abby keď sme s chalanmi sedeli v obývačke. Bol som na mobile takže sme si esemeskovali.
"Takže si mala celkom dobrý deň! :DDD -Niall"
"Veľmi, veľmi dobrý :DDDD Irónia. "
"Ja viem zlatko, pochopil som!" odpísal som jej. To "zlatko" nie je vo význame, že by sme spolu niečo mali ale normálne sa takto oslovujeme. Sranda no.
"A čo teraz robíš, macko?-A"
"Pozeráme s chalanmi telku a ty?"
Napísal som jej ale odpovedi som sa nedočkal, lebo mi Zayn vytrhol telefón z ruky.
"Ale, ale, ale s kým si to vypisuješ?" zasmial sa a začal si to čítať.
"Žeby nejaká nová nápadnícka?" zaškeril sa aj Harry a podišiel ku Zaynovi.
"Chalani, dajte mi ten mobil!" vyskočil som zo sedačky a rozbehol sa ku nim.
"Nie, nie, nie!" odstrčili ma a začali si všetko čítať. Liam a Louis ich pozorovali a ja som čakal na ich reakciu, ktorej som sa bál, pretože som tam mal otvorené všetky správy s ňou.
Zmizol im úsmev z tváre.
Pozreli na mňa potom na Louisa a potom zase na mňa.....
"Niall, mali by sme sa porozprávať!" povedal potichu Harry.
"Ale ja sa nemám o čom roz..." nedokončil som lebo ma už Zayn ťahal za tričko na terasu. Zatiahli ma von na terasu a naznačili mi aby som si sadol na stoličky. One dvaja si sadli oproti mne a pozorovali ma.
"Čo to má znamenať Niall?" začal Harry a pozrel na mňa vražedným pohľadom. Snažil som sa vyzerať v pohode.
"Čo ako?"
"Čo ako? Čo to má znamenať? " spýtal sa ma aj Zayn a už ma sledovali dva vražedné pohľady a 4 oči.
"Ja neviem čo by som vám mal vysvetľovať!" pokrútil som hlavu a zasmial som sa. Stále som sa snažil vyzerať a tváriť sa v pohode.
"Aha, tak ty nevieš čo nám máš vysvetľovať??? A čo mali znamenať tie esemesky??" rozkričali sa a pokračovali: "Ty s ňou chodíš alebo čo??? Ako si mohol zradiť vlastného kamaráta???"
"Čo vám šibe??" zakričal som aj ja a zdvihol som sa zo stoličky, "My spolu nechodíme, nie sme milenci alebo niečo také. Sme kamaráti!"
"No to určite a čo majú znamenať tie esemesky typu: "Zlatko ako sa máš?" Maj sa macko" "Ahoj cukríček" a ja neviem ešte čo!" snažil sa napodobniť jej a môj hlas Harry. Bolo to dosť komické čomu som sa mohol iba zasmiať.
"Čomu sa smeješ???"
"Ničomu!" stíchol som a znovu som sa posadil.
"Vieš si predstaviť čo sa stane ak sa dozvie Lou??? Veď on sa celý ten mesiac bez nej trápil a snažil sa ju získať späť najviac ako mohol. Všetci sme mu pomáhali a mal som pocit, že aj ty ale ty si ho celý ten mesiac klamal a nič si mu o nej nepovedal a pri tom si vedel o nej viac ako my všetci aj s Louim dohromady.!" začal mi vyčítať Zayn ku ktorému sa pridal samozrejme aj Harry: "Neuvedomil si si aké by to mohlo mať následky??? Veď keby si to povedal Louis by bol šťastný a aj mi všetci, pretože by bol on šťastný!!!"
"Ale ja som jej sľúbil, že o nej nič Louimu nepoviem!"
Ostali ticho....
Tak som pokračoval: "Je to moja najlepšia kamarátka a nechcel som ju zraniť. Dokázal som jej povedať aj veci, ktoré som vám nehovoril za ten mesiac. Aj keď vám samozrejme dôverujem najviac ale jej verím tiež! A mam ju veľmi rád! Veľmi ale ako kamarátku!"
"Takže vy nie ste???" spýtal sa Harry a nenechal som ho dokončiť otázky lebo som vedel čo sa chce spýtať.
"Nie, nie sme frajeri a ani milenci. Louimu by som niečo takéto nikdy nespravil. Sme len dobrý kamaráti! Ako si to môžete o mne myslieť???"
"Ale Louisovi by si to mal povedať!" povedali naraz a sadli si konečne tiež.
"Ja som to počul!" ozval sa zozadu Louis a prekvapene na mňa pozrel: "Ako si mi to mohol zatajiť??" spýtal sa a podišiel bližšie ku mne.
"Loui, ja..." nevedel som čo mu mam povedať...
"Kde je? "
"Čože?"
"Pýtam sa ťa kde je!" odvrkol mi a nahnevane na mňa pozrel.
"Ty mi ani nebudeš nadávať??"
"Niall, teraz je to že by som ti mal nadávať to posledné čo ma trápi aj keď som na teba naštvaný ani nevieš ako. Celý mesiac hľadám nejakú spojitosť s tým, kde by mohla byť. Volal som jej rodine, jej kámoške, jej bývalému šéfovi. Nikto mi nič nechcel povedať. Snažil som sa ju nájsť všade ale teraz zistím, že ty vieš o nej najviac a že som to mal všetky informácie o nej rovno pre nosom. Nasral si ma! A to poradne! Tak mi okamžite povec kde je!"
"Ale ja ti to nemôžem povedať!" vydýchol som a sklonil som hlavu.
"Ako prosím??" odkašlal si Louis a sklonil tiež hlavu aby sa mi mohol pozrieť do očí.
"Nepoviem ti kde je! Sľúbil som jej to!"
"Niall!" zvýšil na mňa hlas a postavil sa. "Okamžite mi to povedz! Musím ísť za ňou a chcem byť s ňou!"
"Ale ako vieš, že ona chce byť s tebou? "
"Viem to!"
"Ako?"
"Proste to viem!"
"Ale ona za ten mesiac ťa ani raz nespomenula! Kde berieš tu istotu že ťa stále miluje a že chce byť s tebou!"
"Niall!" skríkol a chytil ma za tričko. Pozrel som sa mu do očí v ktorých bol vidieť hnev.....
"Okamžite mi povedz kde je!"
*Louis*
Niall o Abby vedel. O všetkom. Kde, čo robí ako sa má!!! vedel všetko to na čo som ja myslel cele dni. Myslel som si, že zošaliem keď som počul chalanov ako sa o tom ako spolu esemeskovali počul.
"Povec mi kde je Niall!" zvýšil som na neho hlas ešte viac až celý zbledol.
"Je v Írsku!" potichu povedal a odtiahol sa z môjho zovretia.
"Kde v Írsku?"
"Na jednej škole!"
"Kde je tá škola?"
"Na severe Írska!"
"Mesto?"
"Waterford!"
"Je to veľké mesto?"
"Hmmm no ja..."
"Niall, preboha nerozprávaj sa so mnou ako v škôlke! Keď som ti to zistil tak hovor!"
"Bude na mňa naštvaná a ja ju nechcem stratiť!"
"Nie nebude, uvidíš! Ona bude rada že za ňou prídem.." usmial som sa na neho. "Tak hovor už konečne" povzbudivo som sa na neho pozrel, on sa nadýchol a začal mi rozprávať jej celý mesačný príbeh.
Z toho všetkého čo mi porozprával som sa vlastne dozvedel to, že študuje na nejakej vysokej v meste Waterford a býva na intráku. Vraj ju tam aj nejaké dievčatá spoznávali z čoho nebola moc nadšená...chúďa...
Hovorila mu však aj ale že sa jej žije dobre a že ma všetko čo potrebuje.
Najviac ma mrzelo ale to, že ani raz Niall pri svojom rozprávaní nespomenul moje meno. teda ona ho vraj nikdy nespomenula. Chápal som , že chce začať nový život bezo mňa pretože tak sa rozhodla, teda Eleanor ju k tomu prinútila. Moje presvedčenie že ma miluje stále viac ubúdalo. Bál som sa, že tam prídem a ona ma nebude chcieť. No ale aj tak mam potrebu jej povedať aké city vo mne stále prevládajú a že Eleanor sa nemusí báť...
"A koľko o nej vieš???" spýtal som sa ho. On len sklonil hlavu k zemi a začal obdivovať svoje topánky. "Niall?"
"Odvtedy ako odišla si píšeme!"
"Čože?" skríkol som na neho. Nemohol som tomu uveriť.
"A to si mi akože prečo nepovedal? "
"Lebo to ona nechcela. Chcela začať žiť nový život, bez teba. A a teraz jej to chceš skaziť! Pochop že ona ťa opustila tak ju nechaj na pokoji!" začal na mňa Niall kričať a ja som sa na neho bez mihnutia oka díval. Rovnako ako ostatný.
"O čo ti ide?"
"Chcem aby bola šťastná!"
"Ty si sa do nej zamiloval Niall?" opatrne som sa ho spýtal a čakal ako bude reagovať.
"Tebe už načisto šibe Louis??? Je to kamarátka a záleží mi na nej...Ty tam teraz pôjdeš a zase bude smutná, pretože ťa znova uvidí a aj tak sa s tebou nevráti!!!"
"Vráti sa so mnou! viem to, ona ma stále miluje. Odišla lebo sa bála Eleanor. Ja som jej nič nespravil!" začal som rozhadzovať rukami na všetky strany.
"Ako si môžeš byť taký istý! Nič mi o tebe nepovedala, nespomenula ťa ani raz tak sa uvedom a začni žiť odznova. Je preč, nikdy sa nevráti a ona sa nechce vrátiť. Tak ju nechaj na pokoji!" hučal do mňa Niall a ja som sa len díval do blba. Možno mal pravdu. Nemal by som za ňou ísť. Bolo by to tak lepšie?
Pozrel som sa na chalanov, ktorí stáli za mnou a pozorovali nás.
"Louis, myslím, že Niall má pravdu!" povedal Harry. "Mal by si na ňu zabudnúť. Je preč!"
"Bude to tak lepšie!" povedal po chvíli aj Zayn. "Nájdeš si nové dievča, ktoré bude oveľa lepšie ako je ona!" Zayn sa na mňa povzbudivo usmial. Pozrel som sa na Liama od ktorého som tiež očakával jeho reakciu a dúfal som, že bude na mojej strane!"
"Mal by si ju nechať Louis. Nechce ťa! Odišla a žije nový život. Takto je šťastná a ak ju naozaj miluješ tak by si mal byť šťastný aj ty!" vydýchol a v tej chvíli som sa poriadne nasral. Ani on nebol na mojej strane....
"Choďte všetci do riti!" odvrkol som postavil som sa a odišiel som do svojej izby, kde som mal znova o čom premýšľať.