Not Again.../Ziam Mayne/

By NoraKosztik

16.6K 692 30

Ez a történet Liam-ről és Zayn-ről fog szólni. A történet elsősorban Zayn szemszögéből lesz megírva. A történ... More

2. fejezet.
3. fejezet.
4. fejezet
5.fejezet
6. fejezet
7. Felyezet
8. Felyezet
9. Felyezet
10. Felyezet
11. Felyezet
12. Fejezet (18+)
13. fejezet
14 fejezet
15. fejezet
16. fejezet.
17.
18.
19. Fejezet
19. Fejezet +18
20. Fejezet
21. Fejezet
22. Fejezet
23. Fejezet
24. Fejezett
....

1. fejezet

1.8K 42 2
By NoraKosztik

Zayn Javadd Malik vagyok 24 éves. Egyedül élek a kutyámmal Zsömi-vel Bristol-ban. Matektanár vagyok a "Colston's Girls' School"-nàl, a gyerekek szeretnek mert nem vagyok annyira szigorú. A szüleim 10 éve kiraktak a házukból mert elmondtam nekkik,hogy melleg vagyok, eléggé nagy botrány volt ebből. Az első pár napban sikátorokban aludtam és éltem, amig Naill a legjobb barátom fel nem ajánlottá, hogy lakjak náluk, az anyukája nagyon elfogadó vot és az apjával se volt semmi baj. Ők voltak az első emberek akik nem ítéltetlek el, azért ami vagyok. Ők lettek a családom...

22 évesen költöztem el és kezdtem el tanitani.

 Az életem tökéletes volt. Droghoz soha nem nyúltam alkoholhoz meg föképp nem. Cigizni csak akkor cigizek  ha nagyon feszült vagyok, szóval nagyon ritkán. Mondhatni hogy egy elég akaratos és makacs természetem van, de ez a gyerekénél kell. A múlttammal próbálok nem törődni és nem nagyon szeretem ha bárki is felhozza.

De nem gondoltam volna hogy azzal az emberel kell majd szembe néznem aki a legjobban bántott,és aki ide juttatott...

Continue Reading

You'll Also Like

9.7K 522 59
Már megismerhettétek Chloé Rouge eddigi életét... Valakinek azonban nagyon hasonló módon alakulnak a dolgok, mint az immár aurorrá vált nőé. Bizony...
25.8K 2.2K 136
Tessa Miller hitetlenkedve hallgatta a terapeuta ötletét. Úgy érezte ez nem neki való, hogy ő nem tud együtt élni valakivel 4 teljes hetet. Ám többsz...
1.4M 57.7K 65
-Felelsz vagy mersz? - kérdezte Luke. -Merek. - mondtam bizonytalanul. -Akkor csókolj meg. - vigyorodott el.
8.3K 866 21
Carlos Sainz átigazol 2025-től a Willams Racing-hez ahol a vezető James Volwes. James jó benyomást akar tenni és elhívja magukhoz egy családi vacsorá...