You And I...

By ClumsyLamaa

35.4K 3.1K 363

Η μικρη Βιβιαν... Μια εφηβη αρκετα οξυθυμη θα λεγαμε. Μπορει να δειχνει δυναμικη ομως στην πραγματικοτητα ειν... More

♥CHAPTER 1♥
♥CHAPTER 3♥
♥CHAPTER4♥
♥CHAPTER5♥
♥CHAPTER6♥
♥CHAPTER7♥
♥CHAPTER8♥
♥CHAPTER9♥
♥CHAPTER10♥
♥CHAPTER11♥
♥CHAPTER12♥
♥CHAPTER13♥
♥CHAPTER14♥
♥ CHAPTER15 ♥
♥ CHAPTER16 ♥
♥CHAPTER17♥
♥CHAPTER18♥
♥ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!♥
♥CHAPTER19♥
♥CHAPTER20♥
♥CHAPTER21♥
♥CHAPTER22♥
♥CHAPTER23♥
♥CHAPTER24♥
♥CHAPTER25♥
13 facts about me😂
♥CHAPTER26♥
♥CHAPTER27♥
♥CHAPTER28♥
♥CHAPTER29♥
♥CHAPTER30♥(The end.)
💘Ανακοινωση💘
#45 Εφηβικη φαντασια💘
💘Ανακοινωση💘
👽

♥CHAPTER 2♥

1.7K 132 10
By ClumsyLamaa

Πεταω κατω την τσαντα μου βαριεστημενα και καθομαι διπλα του. Εκεινος με κοιταζει... Καθως το βλεμα του πεφτει πανω μου, νιωθω πως με σκαναρει απο πανω μεχρι κατω, στο τελος με κοιταζει βαθια στα ματια ανεκφραστος σαν να προσπαθει να δει μεσα στην ψυχη μου..,  σαν να προσπαθει να θελει να μαθει ολο το παρελθον μου οχι δεν πρεπει να τον αφησω... Τον φοβαμαι αυτοματως..   Ξαφνικα τα χειλη του ανασηκωνονται βαζει τα χερια του πανω στο θρανιο οπως ακριβως καθομαι κι εγω και μου λεει:

*Βιβιαν λοιπον...Άρης... Τι προσπαθεις να κρυψεις? Εκεινη τη στιγμη τα χανω! Μα πως?

*Τ-τι ενοεις ? Δεν κρυβω τιποτα! Λεω και ειναι εμφανες πως λεω ψεμματα.

*Μην λες ψεμματα...

*Μου φαινεται πως εμεις οι δυο δεν θα τα παμε καθολου καλα... Του λεω με μια φωνη και ναι! Μολις καταφερε να μου δημιουργησει νεβρα!

Γρια ξεμοραμενη: ΤΙ ΑΚΟΥΩ ΕΚΕΙ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ? ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΕΞΩ!

Σηκωνω την τσαντα μου αδιαφορα και περναω εξω, το ιδιο και ο Αρης. Πηγαινω και καθομαι σε ενα παγκακι και καθεται ακριβως διπλα μου:

*Τωρα τι θες? Ηρθες εδω για να με εκνευρισεις περισσοτερο?

*Α: Κοπελια χαρη σου κανω! Αλλες παρακαλανε για να κατσω διπλα τους , να τους δωσω ενα απλο φιλι! Πρεπει να νιωθεις περηφανη για τον εαυτο σου που καθισα διπλα σου? Κανενα φασωμα γουσταρεις? Εγω μεσα!

Νομιζω δεν υπαρχει στιγμη στη ζωη μου που εχω νεβριασει περισσοτερο! Το χερι μου προσγειωνεται στο μαγουλο του!

*ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ! Του λεω και φευγω... Τοτε νιωθω ενα χερι να πιανει τον καρπο μου επιθετικα και ενα αλλο χερι να με γυριζει αποτομα:

Α: ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΕΜΕΝΑ! Μου λεει και ειναι τοσο κοντα μου που νιωθω την ανασα του να πεφτει πανω στο αναψοκοκκισμενο απο τα νεβρα μαγουλο μου.

*Αλλιως τι θα κανεις? Τον πλησιαζω ακομα περισσοτερο επιθετικα. Θα με χτυπησεις?

*ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ! Μου φωναξε.. Ομολογω πως τα ματια του εκεινη τη στιγμη πεταγαν φωτιες. Σαν κανενα αλλο κοριτσι δεν του εχει αντιμιλησει ξανα.

Απομακρυνομαι αδιαφορα και του φωναζω:

*Σε φοβηθηκα τωρα! Εκεινος με πλησιαζει επιθετικα και μου χαριζει ενα δυνατο χαστουκι. Αουτς
3 πραγματα που μπορω να κανω τωρα:
1) Να βαλω τα κλαμματα και να κανω δραματικη εξοδο
2) Να του ανταποδωσω δινοντας του μια γερη μπουνια
3) Να τον κοιταξω επιμονα

ΚΑΙ ΟΟΟΧΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΠΟΣΩΣΩ ΜΙΑ ΜΠΟΥΝΙΑ! Λοιπον τοτε αυτος εξαγριωθηκε... Ξεκινησε να με βαραει οπως κι εγω! Καταληξαμε να παιζουμε ξυλο στη μεση της αυλης!
Αφου μας χωρισαν μας καλεσε ο διευθυντης στο γραφειο του.

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!! ΜΑΛΑΚΩ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ΝΑ ΠΛΑΚΩΘΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ? ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΣΕ ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΒΟΛΗ! ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΜΠΟΥΝΙΑ? ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙΡΕΙ ΜΕΤΑ!
*ΜΩΡΗ ΑΦΟΥ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΒΑΖΑ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ!
ΜΑΝΑΡΙ ΠΑΝΤΩΣ...
ΣΚΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

Λοιπον που λετε πηγαμε στο γραφειο και τσουυυπ 2 μερες αποβολη λογω κακης διαγωγης. Πωω πρωτη μερα και τα σκατωσα! Βγαινω εξω απο το γραφειο και με περιμενει ο Οδυσσεας. Με βλεπει και μενει με ανοιχτο το στομα βλεπει το σκισμενο μπλουζακι μου, το ξεμαλιασμενο κεφαλι μου, μελανιες στα χερια μου και τα ματωμενα χειλη μου... Μετα το βλεμα του πεφτει στον Αρη και ομολογω πως το μωβ στο ματακι του παει τρομερα!😂 Η μπλουζα του σκισμενη ομως κατα τα αλλα δεν δειχνει να εχει παιξει ξυλο εκτως απο κατι ματωμενες γρατζουνιες στα χερια του.

Οδ: Ομγ πως γινατε ετσι? Μας ρωταει εγω δεν απανταω και ο Αρης ξεκιναει να λεει οτι πεχτηκε. Τι θρασος! Εμενα με ρωτησε? Ωχ τι θα πιστευει τωρα ο Οδυσσεας για εμενα!

ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΝΕΒΡΟΣΠΑΣΤΟ ΥΣΤΕΡΙΚΟ!
*ΜΩΡΗ ΤΙ ΘΕΣ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΡΔΗ ΜΟΥ ΛΕΣ?
ΜΩΡΗ ΓΤ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΑΣΩΣΕΣΣΣ ΜΟΥ ΛΕΣ? ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΟΥΛΟΜΑΝΟΥΛΟ
*ΙΟΥ ΤΕΚΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ
ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ
...

Οδ: Και εσυ ρε μαλακα ελεος! Καλα σου εκανε! Δεν ειναι ολες σαν τις χαζογκομενες που πας και γαμας! Του λεει προς εκπληξη μου.

Τοτε ερχεται ενα κοριτσι προς εμενα. Ειναι πανεμορφη ακριβως σαν τον Αρη!

ΔΛΔ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ!
*ΟΧΙ ΟΧΙ ΤΙ ΜΛΚΙΕΣ ΑΚΟΥΩ ΙΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!
ΣΚΣ

Εχει σγουρα καστανοξανθα μαλλια , ειναι ψηλη και εχει μεγαλα μελί ματια!

Αγνωστη: Εισαι καλα? Τι σου εκανε? Πονας?

*Εμμ καλα ειμαι.. Λεω ντροπαλα. Ποια ειναι αυτη και γιατι ενδιαφερεται για εμενα μη χεσω!

Σ: Αχ συγνωμη για τον αδερφο μου! Ειναι τοσο μαλακας ωρες ωρες! Με λενε Ελενη ειμαι η αδερφη του Αρη!
Επρεπε να το καταλαβω! Μοιαζουν τοσο πολυ οπτικα! Αλλα αυτη καμια σχεση με τον Αρη ειναι τοσο ευγενικη και καλη! Φαινεται στα ματια της!

*Χαρηκα!

Ε: Λοιπον δεν το συζητω θα ρθεις σπιτι μου μετα το σχολειο να μου εξηγησεις τι παιχτηκε και πλακωθηκατε! Θα βρεθουμε εδω στο σχολασμα μπαιιιι!

Τι καλη κοπελα! Μαλλων εκανα την πρωτη μου φιλη εδω! Αχ τι ωραια!
Περιμενω με ανυπομονισια να σχολασουμε! Χτυπαει επιτελους το κουδουνι και παω εκει που ειχαμε πει! Ερχεται με ενα πελωριο χαμογελο στο προσωπο της.

Ε: Παμε? Με ρωταει! Της γνεφω ναι και περπαταμε προς το σπιτι της. Φθανουμε και μπαινουμε στο δωματιο της. Ομγ ειναι τοσο μεγαλο! Της τα εξηγω ολα:

Ε: Καλα του εκανες τοτε! Ελα να βαλεις ιωδιο στις πληγες σου!
Κατευθυνομαστε προς το σαλονι. Τοτε ακουω μια γνωριμη φωνη:

-Τι θελει αυτη εδω? Γυρναω και βλεπω τον Αρη να με κοιταει με ενα νεβριασμενο υφος και ειμαι σιγουρη πως εκεινη τη στιγμη φανταζεται 100 τροπους για να με σκοτωσει...

ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ ΤΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑΡΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΑΑ😂😂😂

ΛΟΙΠΟΟΟΝ ΣΙΠΑΡΕΤΕ ΒΙΒΙΑΝ - ΟΔΥΣΣΕΑ Ή ΒΙΒΙΑΝ - ΑΡΗ😂😂😂

ΛΕΝΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΙΣΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ?!😢 (ΦΤΟΥΦΤΟΥΦΤΟΥΦΤΟΥΦΤΟΥΦΤΟΥΥ)

ΤΕΣΠΑΑ

KISSES😚

❌Spoil alert❌

Μετα απο μηηηνες😂

Continue Reading

You'll Also Like

657K 21K 70
Η Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και απ...
448K 22.2K 67
Τι γινεται οταν στην θεση του στριφνου και γερου διευθυντη του σχολειου σου...Ερχεται ενας κουκλος καθηγητης Φυσικης που εχει μοναχα λιγα χρονια διαφ...
4.7K 323 28
Κύθηρα 12 Νοέμβρη 2023: Μία απρόβλεπτη νύχτα... Ένας απρόβλεπτος άντρας... Μια απρόβλεπτη έλξη... Αθήνα 11 μήνες μετά: Κάθε μήνα 12 Νοεμβρίου συμ...
2.5M 207K 65
Η Καμέλια, είναι μια μετρημένη κοπέλα, αριστούχα μαθήτρια και έχει τα πάντα προγραμματισμένα στην ζωή της. Όλα αλλάζουν όταν γνωρίζει τον αναρχικό Ά...