My Bangtan Story💘//Kpop Fanf...

By Celirini

3.8K 609 600

Πάλι αυτούς τους Κινέζους ακούς ,δεν βαρέθηκες; Σαν κορίτσια ειναι!!! Made in China όλοι τους είναι ,ίδια ράτ... More

Προλογος ❤
Κεφαλαιο 1
Κεφαλαιο 2❤
Κεφαλαιο 4
Κεφαλαιο 5
Κεφαλαιο 6
Κεφάλαιο 7
Κεφαλαιο 8
Κεφαλαιο 9
Κεφαλαιο 10
Κεφάλαιο 11
Κεφαλαιο 12
Κεφαλαιο 13
Κεφάλαιο 14
Κεφαλαιο 15
Κεφαλαιο 16
♥Challenge Accepted♥
Κεφαλαιο 17
Κεφαλαιο 18
Κεφαλαιο 19
Κεφαλαιο 20
Happy Birthday 💘
21 Κεφαλαιο
Κεφαλαιο 22
Κεφαλαιο 23
Κεφαλαιο 24
Κεφαλαιο 25
Κεφάλαιο 26
Κεφαλαιο 27
Κεφαλαιο 28
Κεφάλαιο 29
Νεα ιστορια!
Κεφάλαιο 30
IS HE DEAD?

Κεφαλαιο 3

154 19 10
By Celirini


Σήμερα είναι η μέρα που θα πάω στο σχολείο να δω τους βαθμούς μου και αν περασα την τάξη!!!

Είναι 09:04 θα ετοιμάσω πρωινό​,θα ντυθώ και μετά θα πάω στο σχολείο.

Οι γονείς μου λείπουν στην δουλειά και θα έρθουν το απόγευμα,η Άννα λείπει στο Δημοτικό και θα έρθει το μεσημέρι πρέπει να μαγειρέψω κατι για την Αννα...

Εφτιαξα ένα τοστ και λίγο χυμό πορτοκαλι,φορεσα ένα σορτς μαύρο και μία μπλούζα άσπρη.
Είμαι έτοιμη να πάω στο σχολείο μου.

Πήρα το αστικό που πάει προς την στάση του σχολείου μου.Το πήρα,μπήκα μέσα και χτυπισα το πάσο μου.Ειδα και άλλα παιδιά από το σχολείο μου,πολύ αγχωμενα,σαν κι εμένα...

Είδα στο αστικό τρεις γιαγιάδες για να τσακώνονται,φωνάζουν και χτυπιουνται,ο οδηγός σταματάει το αστικό για να δει τι συμβαίνει..Το σύμπαν δεν θέλει να δω σήμερα τους βαθμούς μου...
Οδηγός Αστικού:Τι συμβαινει κυρίες μου και μαλωνετε;

Γιαγια1:Αυτή από δω κύριε από δω-

Γιαγια2:Η αυτή κορίτσι μου έχει και όνομα !!!

Γιαγια1:Κορίτσι μου;Άσε μας βρε χουζουλο(χαζό στα Κρητικά)!!

Γιαγια3:Η Φούλα(γιαγια1)λέει πως το ΣΥΡΙΖΑ δεν αξιζει!Ο Τσίπρας το παιδί που θα σώσει την Ελλάδα!!Ίντα να θε να κάνει;

Ο.Α(οδηγός Αστικού):Ή σταματάτε αυτή την πολιτική σηζητηση ή κατεβαινεται από το αστικό!

..Και κάπως έτσι συνέχισε αυτό..Το σχολείο θέλει άλλη μία στάση καλητερα να κατέβω να πάω με τα πόδια,και έτσι έκανα.
Και μετά αναρωτιουνται οι δικοί μου γιατί θέλω να φύγω από την Ελλάδα..Κορεα σου έρχομαι σε λίγα χρόνια !!Υπομονή!!!

Έφτασα στο σχολείο,τα πόδια μου τρεμουν και δεν μπορώ να ορθοσω ούτε το "Καλημέρα" στους άλλους.

Μπήκα στο γραφείο των καθηγητών.Εκει μας είπαν να πάμε για να πάρουμε τα αποτελέσματα μας.
Βλέπω τον υπεύθυνο της ταξης μας στο βάθος με τις καρτέλες μας..Φοβάμαι δεν θέλω να πάω να τους πάρω!

Κύριος:Καλημέρα σου.Λεγεσαι;

-Εε...Εεεεε... Παπαγεωργιου!

Κύριος:Μισό λεπτό να σε ψάξω... Γεωρ..Δημημ...Σελ..Πάπα.. Παπαγεωργίου!Να σαι!
Χμμ...

-Εεε...Πέρασα;;;;

Κύριος:Δες μόνη σου...

Μου το δίνει να το δω...Δεν το βλέπω...Δεν θέλω να το δω....Ααααα!!!
Το ειδα!..

...Ναι...Εμμμ

-Ειμαι σίγουρα δικό μου αυτό;

Κύριος:...Ναι δικό σου ...

Το ξανακοιταω,δεν μπορουσα να το πιστέψω!!
18 παρά 3???

Κύριος: Συνχαριτιρια!

-Περασα δηλαδή;

Κύριος:Ε ναι!

-Περασα?

Κύριος :Ναι..

-Ευχαριστωπολυκαλησαςμερα!
Λέω και φευγω.Βγαινω από το σχολείο.Και αρχίζω κολοτουμπες!!!ΠΕΡΑΣΑ!!Φώναζα από μέσα μου!!

Περνώ τηλέφωνο την μαμά μου.

-Μαμα..Σε ενοχλω;

Όχι ..Έχω διάλειμμα τι έγινε;

Να..Πήρα τους βαθμούς μου...

Και;;;

Έεε...

Βενιτα?Δεν τα πηγές καλά;;

Ναα..18 παρά 3..

Τι!!Μπράβο κορίτσι μου!!Πάντα έτσι!!!

Ευχαριστώ πολύ μαμά,τα λέμε..

Γεια σου αγάπη μου.

Ουφφ!!Πάμε σπίτι !Λέω στον εαυτό μου και περνώ πάλι το αστικό.
Έφτασα στην σταση μου,μα πρώτα πρέπει να κάνω και μια ακόμα στάση στο Φούρνο μας..

Περνω τρεις πίτσες,έναν χυμό και ένα παγωτό οικογενειακό σοκολάτα όλο...Πειρασμός!!!

Μπήκα στο σπίτι μου ,ήταν 11:32 η Άννα θα έρθει στις 1:15 και οι γονείς πολύ πιο μετά
Όποτε ώρα να τσακισουμε το φαγητό σαν να μην υπάρχει το μαγιό και η παραλία !!

Ήρθε η αδερφή μου απο το σχολείο,φάγαμε και ξαπλώσαμε να δούμε μαζί ένα "Ιαπωνικό Ρομάντζο "όπως το έχουμε ονομάσει εγώ και η αδερφή μου.
Και κάπως έτσι πέρασε το μεσημέρι μου.Στις 16:00 είχα να στίβο και ήταν 15;11,ας ετοιμαστώ από τώρα.
Φόρεσα ένα μαύρο κολαν-καπρι και μία μπλούζα της ομάδας μου.

Πριν από 2-3 μήνες είχα πάθει διάστρεμμα και στους δύο μου αστράγαλους,το πρώτο ήταν 20-03 μία μέρα πριν τα γενέθλια μου και το άλλο 8-05 την ημέρα που είχαμε αγώνες στο ζεσταμα...Είχα αποφασίσει να συνεχίσω τον αγώνα,όσο και να πονουσα.Αλλά αυτό μετά έγινε χειρότερο,κάκωση αδένα ετσι το είχε πει ο Ορθοπαιδικός που με είχε εξετάσει.
Και έπρεπε τουλάχιστον 2 μήνες να σταματήσω να αθλουμαι.Ηταν ότι πιο χειρότερο για το σώμα μου αυτό.Ειμουν στα σωστά κιλά με βάση το ύψος μου,και μου άρεσε το σώμα μου.Οταν όμως σταμάτησα για να γίνουν καλά τα πόδια μου ,χαλάρωσαν οι μυς μου με αποτέλεσμα να χάσω και την φυσική μου κατάσταση.Ας μην τα πολυλογω απλώς τώρα το σώμα μου δεν είναι στην καλητερη κατάσταση όπως πάλι κα αυτό με στεναχωρεί...

Ήταν 15:39 είχα φύγει από το σπίτι,έβαλα να παίζει ένα από τα τραγούδια των SUPER JUNIOR και ξεκίνησα τον δρόμο μου για το στιβο.

Όταν γύρισα σπίτι οι γονείς μου με περίμεναν στο τραπέζι,μάλλον θα ειδαν τους βαθμούς μου,άσχετα που η μαμά μου τους ήξερε ηδη.

Μπαμπάς:Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε;

-Να πάω να αλλάξω και να έρθω;

Μπαμπά:Εε-

Μαμά:Ναι παιδί μου περιμένουμε

..

-Τι με θέλατε;

Μπαμπας:*πέρνει σοβαρό ύφος* Βενιτα
Σηκώθηκε και με ακγαλιασε,

Μπαμπάς:Με έκανες περιφανο για μία ακόμα φορά.Μπραβο σου!

Ειμουν πολύ χαρούμενη που ο μπαμπάς μου με είπε αυτό το πράγμα ,το χρειάζονταν αυτό.

Αργότερα ήρθε η αδερφή μου στην κουζίνα.

Μαμά:Λοιπόν,τι λέτε;Πάμε να φάμε έξω να το γιορτάσουμε;

Άννα:Ναι!

Πήγα και έκανα ένα ντους γιατι ήμουν λίγο ιδρωμενη,φόρεσα ένα άσπρο διάφανη πουκάμισο και ένα μπλε σορτς . Έκανα τα μαλλιά μου messy bun όσο μπορούσα και ειμουν έτοιμη.

Παραγγειλα ένα πιάτο που είχε ποικιλία ψαριών,μου άρεσε πολύ.Περασαμε πολύ ωραια μακάρι να είμασταν περισσότερο δεμένοι σαν οικογένεια..

Όταν πήγαμε σπίτι μου είχε στείλει η Εύα μύνημα.Μιλισαμε ως τις 1:00 το πρωί αλλά περασαμε πολύ ωραία.

Γεια σας!!
Αυτό ήταν και το 3ο Κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε και αυτό😂💘
Θα λείπω το τουλάχιστον 3 μέρες και δεν θα έχω ιντερνετ αλλά όταν θα έχω θα δημοσιευσω τα κεφάλαια που θα έχω γράψει
Σκέφτομαι πως θα αντέξω εκείνες τις ημέρες χωρίς ιντερνετ ή βίντεο kpop🇰🇷💘
Κόλαση😥😥🔫
😂😂
Τα λέμε 💘😘😘😘😘

Continue Reading

You'll Also Like

556K 64.4K 96
Ο διάσημος ανά τον κόσμο τραγουδιστής Harry Styles, και πλέον πρώην μέλος των One Direction, βρίσκεται σε απόγνωση. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να τ...
17.2K 804 35
Η Μαρια ειναι μια 17 χρονη που παει 2α λυκειου και μενει στην Θεσσαλονικη. Ειναι πολυ κοινωνικη και αποκτα ευκολα παρεες. Ενα βραδυ θα παει σε ενα κλ...
13.1K 582 46
O Πετρος Καστρινος και η Άννα Βελιώτη βάζουν στοίχημα στον εαυτό τους να κάνουν ο ένας στον άλλον να τον ερωτευτεί παράφορα με ασυνήθιστες τακτικές!!
24.1K 1.3K 86
Η Μαριέτα και ο Στέφανος. Αγαπήθηκαν. Πολύ. Ο έρωτας τους έμελλε να περάσει από πολλά εμπόδια, το μεγαλύτερο όλων έναν θάνατο. Αλλά θαύματα γίνονται...