Принудена любов

By isssetto

39.1K 1.5K 222

Едно момиче принудено да се омъжи за човек,който не понася и е принудена да живее с него.Тя преминава през на... More

Част 1
Част 2
Част 3
Част 4
част 5
Част 6
Част 7
Част 8
Част 9
Част 10
Част 11
Част 12
Част 13
Част 14
Част 15
Част 16
Част 17
Част 18
Част 19
Част 20
Част 21
Част 22
Част 23
Част 24
Част 25
Част 26
Част 27
Част 28
Част 29
Част 30
Част 31
Част 32
Част 33
Част 34
Част 35
Част 36
Част 37
Част 38
Част 39
Част 40
Част 41
Част 42
Част 43
Част 44
Част 45
Част 46
Част 47
Любовта на двата свята
Част 49
Част 50
Част 51
Част 52
Част 53
Част 54
Част 55
Част 56

Част 48

472 26 4
By isssetto

Минаха няколко месеца.Бременността напредна,вече бях в 8-мия месец.С Майк щяхме да излизаме да се разходим,но аз неотделях очи от голямото огледало,което отразяваше големият ми корем.
-Стига се оглежда в огледалото.Красива си!
Обърнах се и видях Майк облегнат на вратата.
Аз му се усмихнах топло.
-Дори бременността те прави още по-красива!
Застана зад мен и ме прегърна.Започна да целува вратът ми,а аз изстенах исках още и още да усещам неговите целувки по голата ми плът,исках да усетя отново голото му тяло......исках отново да станем едно.
Той захапа ухото ми и след това прошепна.
-По-късно ще довършим сладка моя!-той се отдръпна от мен и излезе от стаята.
Останах сама и разочарована.
-И аз мога да играя тази игра!-прошепнах си аз.
Отидох до гърдероба си и нарочно избрах една къса рокля и я облякох.

-Хайде Сам.Колко време още ще те чакам?
Извика Майк от долния етаж.Подсмихнах се и излязох от стаята.Докато слизах по стълбите Майк ме гледаше така все едно съм призрак.
-Какво има скъпи,не ти ли харесва?-казах аз, минавайки покрай него.Дяволита усмивка се показа на лицето ми.
-Така ли ще излезеш?-попита ме той,гледайки към дължината на роклята.
-Защо, не?
Той не каза нито дума.
Бяхме се разбра ли да се чакаме с Луси и нейният нов  приятел Лиам.
След няколко минути стигнахме на уговореното място.Естествено закъсняхме както обикновенно,но това не е нищо ново под слънцето.
-Закъсня!-скръсти ръце пред себе си Луси.
-Съжелявам...-прегърнах я.
Тя въздъхна и ме прегърна.
-Прощавам ти,не мога да ти се сърдя вечно!
Обикаляхме покрай парка момчетата вървяха зад нас и си обсъждаха техни си работи.
-Сам..-прошепна Луси и се приближи до мен-Не мислиш ли,че роклята е малко късичка?
-Нарочно облякох такава!-усмихнах се аз.
-Каква си мръсница!-намигна ми Луси.-Между другото наскоро видях Даниел!
-Къде?
-На около пресечка от къщата на Джейд!
-Чудя се как ли вървят нещата между тях?
-Мен не ме интересуват,но ми е интересно как Майк го е оставил жив след онова което ти е сторил?
-Ами.....кой иска да си купим сладолед?-обърнах се към момчетата.

Седнахме на една от пейките,а момчетата тъкму отиваха да ни вземат по един сладолед.
-Ще се върнем след малко!-каза Майк и тръгнаха.
-Чао..-помаха Луси.-Сам!
Потреперих.
-Да имаш нещо да ми казваш?
-Не му казах,но това се случи отдавна няма смисъл да му казвам,а и нищо особено не се случи между нас с Даниел!
-Но все пак трябваше да му кажеш!
-Здравейте дами!-мъж със руса коса се приближи до нас.
Нещо не беше наред.Трябваше да се махнем от този човек и то веднага.
-Виж имаме си приятели така че се разкарай или аз ще те разкарам!-каза Луси.
-Така ли? Жалко,че няма да видя как го правиш.Момчета дръжте ги!
Някакви мъже се появиха зад нас и ни запушиха устите с някакви кърпи от която миризма започна да ми се вие свят и накрая изгубих съзнание.

Г.Т.М.
Тъкму се връщахме когато видяхме Луси на земята. Бързо отидохме при нея.
-Луси какво стана?Добре ли си?Къде е Саманта?
Тя само посочи един черен микробус,който се отдалечаваше.
Мамка му.

Г.Н.С.
Събудих се на нещо студено и твърдо....на дървен под.Леко се изправих и се огледах.Бях в някаква малка дървена стаичка,където нямаше нищо.Приличаше ми на таванско помещение.Опитах се да се раздвижа,но уви не успях ръцете ми и краката ми бяха вързани, не можех да помръдна.
Чух стъпки идваха все по-близо към мен и по-близо.Скърцашата врата се отвори и разкри висок мъж с руса коса,нима това беше мъжът от парка.
-Виждам,че си се събудила малката!-каза той и се приближи до мен.
-Къде съм?Защо ме отвлече?Какво съм ти направила?
Той клекна пред мен и хвана брадичката ми с палец и показалец.
-Сладкишче,ти нищо не си ми направила,но твоя съпруг....това упорито копеле ми лази по нервите и ще съжелява за това!
Този човек не е нормален.Майк....страх ме е....
-Не ме гледай така сякаш съм луд!-удари ме през лицето.
Сълзите ми напираха от очите ми.
-Нима ще заплачеш?Давай искам да видя сълзите ти,искам да чуя писъците ти!
Той ме хвана за косата и ме дръпна.
-Рик!Пусни я!-зад него стоеше високо момиче с тъмно кафява коса и облечена цялата в черно,а очите и....тези очи имаше нещо познато в тях.
-Ема не се меси!Всичко стана заради теб!
Ема?Дали това не е сестрата на Майк?
-Тя е бременна не трябва да се отнасяш така в нейното положение!
-Не ми казвай какво да правя кучко!
Той ме пусна рязко и аз се струполих на земята.
-Явно още не си си научила урокът!
Той се изправи и отиде до нея,хвана я за ръката и я поведе нанякъде,но изведнъж се обърна към мен,а ледено сините му очи ме пронизваха
-С теб ще се разправям после!-каза той и затвори вратата.
След няколко минути се чуха женски писъци и викове.
Край не мога повече.Сълзите ми се стичаха.Майк моля те помогни ми....моля те спаси ме....спаси ни...

Може би мина час и отново чух някой да приближава към мен.Ако беше онзи ненормалник?
Но сгреших беше висок мускулест мъж с набола брада и мургаво лице.
-Шефа иска да те види!-каза той и хвана лакътят ми ,за да се изправя.Слизахме по скърцащи дървени стълби.Може би се намирах в някаква стара вила.
Прекосихме дълаг коридор и се озовахме в голямо помещение.Онзи русокосият мисля,че се казваше Рик беше седнал на един голям кожен стол посредата на стаята,а зад него бяха наредени няколко мъже,но Ема я нямаше.Пред него беше застанало младо къдрокосо момче на колене,което се молеше.
-Оставия до този боклук!
Мъжът ме поведе към младото момче и ме накара да клекна.
Рик държеше в ръцете си пистолет,който насочваше ту към мен,ту към момчето.
-Сега кой от вас да убия първо?Дали бременната кучка или лъжливото келеме,което ми дължи доста пари....
-Моля те убий нея,а аз ще ти дам парите още утре......-поклони се момчето.
-Ти какво ще кажеш?-ледените му очи ме гледаха изпитателно.
-Аз......
-Ето и тя е съгласна...пощади ме аз ще ти върна парите,ако пощадиш нея нищо няма да спечелиш....
-Прав си.....
БУМ....
-----------------------------------------------------------
Дали Сам е мъртва?Дали момчето е оживяло?Какво ще стане оттук нататък ще разберете във следващата част.
Напишете в коментарите според вас какво ще стане и кой ще остане жив ще ми е много интересно да прочета вашите мнения.

Continue Reading

You'll Also Like

350K 18.3K 41
- Трябва да поговорим. - каза той. Погледнах към пода. - Не, не трябва. - Искам да ме погледнеш. - прошепна, правейки крачка към мен. - Ней...
66.3K 5.7K 70
На е момиче-хибрид. Съчетано с котка, тя има части по тялото си от даденото животно. Желанието ѝ е да бъде обичана истински. Чонгкук е човек, който...
13.2K 1K 47
Остин Фокс е решил да отмъсти заради разбитото си сърце. Той намира своя марионетка в лицето на Ейдън Палмър. Последният трябва да съблазни "богатото...
67.9K 3.2K 33
КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА "Black"! Вече е ясно. Всичко вече се нарежда бавно и полека в живота и на двамата герои. Следват обаче още обрати за тях. В...