Different | Ziam✅

By TheParticleNi

15.6K 2.2K 724

Opis: Zayn od zawsze czuł się samotny i odrzucony. Ale jemu to nie przeszkadzało. No prawie. Nie łatwo należe... More

1
2
3
4
5
6
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Podziękowania
Famous
Homeless
Silent Cry For Help
Angel Wings
Mr. Tomlinson
Ostatnia Klątwa
Invisible

7

403 63 32
By TheParticleNi

Następnego dnia w końcu wyszedłem ze szpitalnego skrzydła. Liam ani razu nie przyszedł, było mi naprawdę przykro. Nie mogłem pojąć o co chodziło Liamowi. Przecież zawsze taki byłem i teraz nagle mu coś przeszkadza?

-Niall? Co ze mną nie tak?- spytałem cicho.

-Nie rozumiem?- spojrzał na mnie marszcząc brwi.

-Dlaczego Liam na mnie jest zły? Co takiego robię, że mu się to nie podoba?- westchnąłem zrezygnowany.

-Moim zdaniem wszystko jest okay. No może tylko trochę jesteś słaby z zaklęć i jesteś trochę zbyt zamknięty w sobie, jeśli chodzi o relacje między innymi- wzruszył ramionami.

-Myślisz że Li jest zły, że mam tylko jego i ciebie? Może męczy go moje towarzystwo- spuściłem wzrok na kolana.

-Przestań się obwiniać. Jesteś fajny taki jaki jesteś. To z nim jest coś nie tak- prychnął blondyn i przytulił mnie mocno.

-Naprawdę mnie lubisz?- uśmiechnąłem się lekko.

-Bardzo cię lubię- wyszczerzył się i pochylił się nagle ku mnie całując mnie.

Zaskoczony z początku nie oddałem pocałunku, ale później niepewnie zacisnąłem dłoń na jego szkolnej szacie i próbowałem nadążyć za jego ustami. Nie przejmowaliśmy się tym że jesteśmy na korytarzu, a w okół chodzili inni.  W końcu odsunąłem się od blondyna, który oblizał swoje usta.

Uśmiechnąłem się do niego, lekko się rumieniąc. I nagle kontem oka zobaczyłem stojącego nie daleko Liama, który pożerał nas wręcz wzrokiem. Widząc moje spojrzenie, odwrócił się i pospiesznie odszedł. 

Nie czekając, zeskoczyłem z parapetu i zacząłem za nim biec. Po kilkukrotnym nawoływaniu i ignorowaniu mnie, w końcu złapałem go za łokieć.

-Li...

-Nie dotykaj mnie, wracaj do swojego chłopaka- syknął, zostawiając mnie z nie miłym uciskiem w piersi.

_____

Jak myślcie o co chodzi Li?😏

Continue Reading

You'll Also Like

48.2K 2.6K 68
Faktem było to, że Synowie Garmadona stanowili prawdziwe niebezpieczeństwo dla Ninjago i jego mieszkańców. Choć Ninja robili wszystko, żeby powstrzym...
164K 4.4K 184
⚠️!!‼️Zaburzenia odżywiania, przekleństwa, przemoc, ataki paniki, sceny 18+ ‼️!!⚠️ Siostra Karola, o której praktycznie nikt nie wie. Mieszka w Angli...
3.9K 521 24
~~~~~~~ " - Nie jesteś taki zły, jak wszyscy mówią. - Nie każda plotka o mnie jest prawdziwa skarbie." ~~~~~~~
292K 10K 57
Bycie zawsze gorszą siostrą może być męczące. Tym bardziej po trudnym dzieciństwie. Czy coś się zmieni w 13 letnim życiu Charlotte po trafieniu do br...