Doktor:Defne Hanım çok iyi.Bebek ise malesef kurtulamadı.Defne Hanım karnına çok fazla darbe almış.Bu şartlarda bebeğin yaşaması bir mucize olurdu.Dedi ve odadan çıktı.
Defne'nin Ağzından:
Bebeğimi kaybetmiştim.İçimde büyük bir boşluk vardı.Daha görememiştim onun o küçük dudaklarını,gözlerini,burnunu ,minicik bedenini,bana gülümsemesini,anne deyişini,ilk adımlarını.Kız mı olacaktı? Yoksa erkek mi?Benim suçumdu,bir anne bebeğini bütün şartlar altında korumalıydı.Yüreğim sızlıyordu.Onun artık benimle olmaması canımı yakıyordu.Ömer'in kollarıyla beni kavraması üzerine hızlıca çıktım kollarından.
-Hepsi senin yüzünden.Senin karın yüzünden!O yaptı herşeyi.Sen bana bu teklifi yaptıysan hem beni,hadi beni geçtin en azından bebeğimizi korumalıydın!Karın bu yaptıklarının bedelini ödeyecek.Senin de karının da yüzünü görmek istemiyorum!
Ömer:Def-
Lafını bölerek
-Ne Defne!!Bebeğimi öldürerek beni de bitirdin.Git artık !!
Dedim ve gözlerim karardı.
Ömer'in Ağzından:
Defne'nin bir anda bayılmasıyla neye uğradığımı şaşırdım.Hemen doktor'u çağırdım.O sırada yanağımda ki ıslaklığı fark ettim.Gözyaşı...Ömer İplikçi ağlıyordu.Hep soğukkanlı,güçlü,duygusuz tanınırdım.Sevinmiştim baba olacağım için .Sonunda biri bana baba diyecekti.Ama o şansı kaybetmiştim.Yasemin'in hiç bu kadar ileri gideceğini düşünmemiştim.Defne kendine geldiğinde polisler ifade almak için odaya girdi.Mecburen çıkmak zorunda kaldım.O arada Nihan telaşla yanıma gelerek
-O kız abisini kurtarmak için teklifinizi kabul etti.Ama siz kızı ne hallere getirdiniz.Allah belanızı versin!
Diyerek odaya girmeye kalktı.
-İçeri girme.Defne polislere ifade veriyor.
O ise bana kötü bir şekilde bakarak sırtını duvara yaslayarak beklemeye başadı.Çalan telefonumu ceketimden çıkararak arayan kişiye baktım.Sinan arıyordu.Hızlıca telefonu açtım ve duyduklarım beni daha da yıkmıştı.
💟 Bu bölümü beğendiniz mi?
💟Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
💟Sizce kötü haber ne?
💟Kimler bebeğin düşmesine üzüldü?
💟DenizGven487