,,Kath, zlato, vstávej. Musíme na večeři, budou se losovat ty dvojice." zatřásla se spící dívkou Lily, když zjistila, že je něco málo po půl šesté.
,,Dobře." přikývla dívka, vzala si na sebe dlouhou, černou mikinu a vlasy si svázala do culíku. Nebyl na ní zrovna pěkný pohled. Byla pohublá, měla velké kruhy pod očima a oči měla zarudlé od pláče. Její zrzavá kamarádka na tom nebyla lépe. Smrt jejich dvou kamarádek je poznamenala.
,,Je mi docela zima, co tobě?" optala se Kath, přitahující si mikinu ještě více k sobě.
,,To ano. Víš, možná je to tím, že je druhého prosince."
,,Lily, sedneme si k Pobertům, ne?"
,,Jistě. Tak pojď." pokynula zrzka a obě dvě dívky si šly sednout ke klukům. Jediná Kath si po celou dobu večeře na talíř nic nenandala. Opravdu neměla chuť k jídlu. Bylo jí spíše špatně.
,,Tak, prosím ostatní ročníky kromě toho sedmého, aby odešly z Velké síně. Děkuji." řekla profesorka McGonagallová a všichni jí poslechli.
,,Rozhodli jsme se, že nakonec budete rozdělováni po svých kolejí, bude to tak lepší." řekl Brumbál, načež se dívce na tváři objevil ještě smutnější výraz. Tak moc chtěla být s Regulusem.
Zařazování bylo dlouhé, nejdříve se rozděloval Zmijozel. Regulus skončil s Nancy Parkinsonovou, která měla nos jako prasečí čumák. Co se týče Lily, ta skončila s Jamesem, Remus skončil s Annou Abbotovou a Kath skončila se Siriusem. Oba dva z toho měli velkou radost, že skončili spolu. Kath se bála, že skončí s někým, kdo se jí bude vyptávat na její kamarádky a podobně...
,,Lily, půjdeme už do pokoje?"
,,Kath, vždyť jsi nic nejedla. Musíš něco sníst." naléhala na dívku rudovláska.
,,Nemám hlad, Lil. Jen jsem unavená a zítra nám začínají ty zkoušky v Zapovězeném lese. Vstáváme sice až v jedenáct, ale stejně...Už bych chtěla jít, prosím." žadonila dívka.
,,Tak dobře. Dobrou noc, kluci. My už jdeme." rozloučila se Lily a společně s Katherine odešla z Velké síně do jejich pokoje.
,,Kath? Jsi si jistá, že je ti opravdu dobře? Nevypadáš tak." zeptala se Lily své kamarádky, když byly na pokoji. Měla o ní opravdu strach. Nevypadala moc dobře.
,,Jsem jen unavená, Lil. Půjdu spát, dobrou."
,,Dobrou, Kath."
Když se dívky probudily bylo něco kolem osmé ráno, což byl ideální čas. Všechny ročníky, až na ten sedmý se už začaly učit a už dávno byly na hodinách. Obě dvě dívky vstaly z postele a šly do koupelny, kde si brunetka dopřála sprchu, mezitím, co si Lily čistila zuby. Poté se vyměnily a hnědovláska se začala líčit, aby skryla kruhy pod očima a ten unavený výraz.
Poté si šly zabalit. Na svůj kufr každá použila zvětšovací kouzlo, aby se jim tam vešlo více věcí a naházely si tam spoustu oblečení a hygienické potřeby. Když měly dívky zabaleno bylo za deset minut jedenáct a tak si to namířily do Velké síně. Tam už na ně čekali kluci, kteří si toho moc nesbalili.
,,Siriusi, vadilo by ti, kdybych se šla rozloučit s Regulusem?"
,,Ne, vůbec. Můžu jít ale s tebou?" optal se Tichošlápek, což dívku docela zaskočilo a tak se zmohla jen na přikývnutí.
,,Regu, měj se krásně a nějak to přežij." objala dívka chlapce když uviděla jeho ztrápený výraz. Tak moc si přál být s Katherine. Alespoň, že je s jeho bratrem. Ten ji utěší a také ochrání.
,,Siriusi, co ty tady děláš?" optal se zmateně zmijozelský chlapec a trochu přimhouřil oči.
,,Jsem tu s ní."
,,Už musíme jít. Už nás volají. Měj se, Regu. Miluju tě." políbila chlapce naposledy a odešla. Než ale stačil odejít Sirius, jeho bratr ho chytl za ruku a zašeptal mu:
,,Dávej mi tam na ní pozor, bratře."
**********
,,Ehm, takže jak to uděláme ze spaním?" optal se nervozně Tichošlápek, když uviděl jen jednu manželskou postel. Kath znejistila, bylo jí to trapné, ale přeci nenechá spát chudáka Siriuse na zemi.
,,Jak by to mělo být? Já si zabírám levou půlku, ty máš tu pravou." řekla Kath a musela se usmát při pohledu na rozčarovaného Siriuse.
,,Myslel jsem, že se mnou nebudeš chtít spát v jedné posteli."
,,Proč ne? Vždyť jsme nejlepší přátelé, no ne?"
,,To jsme. Ti nejlepší. I když ty jsi u mě něco víc, jak jsem ti říkal."
,,Siriusi, prosím, už jsme se o tom bavili několikrát a zrovna teď na to vážně nemám náladu. Prostě spolu budeme spát v jedné posteli. Oblečení. Nic víc, nic míň." řekla Kath a unaveně si lehla na postel.
,,Kath, vážně jsi v pořádku? Zdáš se mi poslední dobou až nezdravě bledá, jsi pořád unavená, stresuješ se..." řekl Sirius a dívka najednou něco pocítila. Začala pevně a zhluboka dýchat, mladík jí začal mizet před očima.
,,Katherine!"
,,Kath, Kath, co se děje?!" A to bylo poslední, co dívka slyšela než upadla do temnoty a nechala tam vystrašeného chlapce samotného.
,,Panebože, co se stalo?! Co budu dělat?!" panikařil Tichošlápek. Byl asi dvacet kilometrů od hradu, poblíž nikdo nikde není. Je tu jen on a Kath, která...Pro Merlina, ona nedýchá! Sirius na nic nečekal, vzal dívku do náručí a snažil se přemístit. Byl už od Bradavic daleko, takže by to mohlo fungovat. A také, že ano. Chlapec se objevil před hradem.
Co nejrychleji přeběhl most a běžel s nebohou dívkou v náručí až na ošetřovnu. Cestou se na něj dívali nechápaví studenti, někdo na něj volal, ale on si toho nevšímal a běžel dál. Až se konečně dostal na ošetřovnu.
,,Pro Merlina, pane Blacku, co tu děláte?! Ach, slečno Wilsonová! Co se stalo?!" začala panikařit mladá zdravotnice Poppy Pomfreyová. Věděla, že to s dívkou není moc dobré.
,,To nevím, ale ona nedýchá! Musíte jí pomoct! Prostě najednou usnula a už se neprobudila!" křikl Sirius, položil dívku na lůžku, ale následně byl vyhozen z ošetřovny ze slovy, že na tom Katherine není dobře a že je v ohrožení života.
Ahoj ❤
Tak další kapitola je zdee!❤
Jak se vám líbí? Prosím, nezabíjejte mě za to😀❤
Mějte se krásně a pokud chcete kapitolu do 3 dnů= 25+ votes❤