plotonik

By sevgimeltemq

302 7 0

plotonik sevgilim ... More

plotonik

zaman

80 1 0
By sevgimeltemq

ya kusura bakmayin cok kisa oluyor amazamnla uzuyack insallah :-)

Aradan biraz zamn geçmişti. Yine bir pazartesi sendoromunun başındaydım. Sabah uyuşuşuk uyuşuk yüzümü yıkadım . Sonrada hazırlandım saate baktığımda 7.30 olmuştu hemen koştura koştura evden çıktım .  Hemen iki sokak arkada oturan Zeynep ' in ziline bastım . Bana;

- Beş dakika bekle hemen iniyorum

Dedikten sonra tekrar içeri girdi.

(   Bu arada Zeynep.ayni zamnda benim 8 . Sinifrtan beri arkadaşım. )

Zeynep indikten sonra beraber metroya yürüdük . Yürüyen merdivenlerden çıktık . O arada etrafı inceliyordum ve ne göreyim az ileride ki oydu tatlı tatlı metroyu bekliyordu . Birden ağzımdan aaaa diye bir çıkmış olacak ki Zeynep ne oldu diye soruyordu. Bir ara ona söylesemmi diye düşündüm sonra vazgeçtim. Zaten o arada metro geldi ve bindik.

aa bir dakika o binmiyordu neden acaba . Diye düşünürken metrodan indik ve otobüse bindik otobüsün kalmasıni beklerken o geldi ve bindi . Dört durak nasıl geçti anlamdan indik . Tabi Zeynep tın tın çıkıyor yukarı . O ise maşallahı var yani motor takmış herhalde. Biz okulun kapısından girdiğimizde o ortalkta yoktu tabi . Bende tıpış tıpış tarih dersine gittim.

Aradan üç dört gün geçti onu hiç görememiştim. Yine biz kızlarla bahçede turlarken , ( biz alti kisiyiz yan yana durunca çok tuvaf ve komik göründüğünden iki iki arka arkaya gezeriz) onu gördüm basketbol oynuyordu o günde benim yanımda Kevser vardı. Birden cesaretimi yoplayıp Kevser'e onu gösterdim ve çok pişman oldum keşke göstermeseydim ya.

Neden mi ?

Çünkü önce Hasan ' a şöyle bir baktı sonra tipsiz olduğunu söyledi.Tabi çok üzüldüm ama bir şey diyemedim.

Continue Reading

You'll Also Like

372K 9.8K 22
Viranşehir köyünde zamanında halka zulmeden adamın katil oğlu ile ansızın onun kapısını çalan masum güzel lalin ~ Efkan ve lalin Kötü yorumlarınız ve...
45.6K 1.7K 28
"O zaman evlen benimle" dedi düz sesiyle. Bakışlarım anında onu buldu. Gözlerim gözlerine kenetlenmişti sanki.. İşte yine birileri berdele kurban gid...
30.7K 3.4K 20
kim taehyung: hamile misiniz senden demeyeceksin herhalde? yemem çünkü bu numaraları -alfa taehyung/omega jeongguk -texting
1.4M 53.2K 73
Erkek egemenliğinin hakim olduğu topraklarda , bir yaşam uğruna feda edilen, hayallerine ve umutlarına zalimce balta vurulan gencecik, masum bir kızı...