En tatlı anime karakterlerini topladım ama görünüş olarak. Huy olarak olsaydı listeye kesinlikle Erika'yı koyardım. Ama ne yazık ki görünüşü tatlı değil. Birde bu sefer sıralama yaptım. Elbette aşırı tatlı olan ve benim unuttuğum/bilmediğim karakterler vardır. Birde listede bana göre olduğundan hoşunuza gitmeyebilir.
20-) Haikyuu!!/Hitoka Yachi
Ben aşırı derecede Hinata ile shipliyorum bu kızı. Bence çok yakışıyorlar. Aslında Hinata x Kenma'da shipliyorum ama Kagehina sevmiyorum.
19-) Shingeki No Kyojin/Krista Lenz
Güzelde tatlıda. Ben bayılıyorum bu kıza.
18-) Ore Monogatari!!/Yamato Rinko
Çok tatlı ya
17-) Hyouka/Chitanda Eru
16-) Fairy Tail/Wendy Marvell
Çok tatlı!! Hele ilk gördüğümüz bölümde düşmüştü, korkmuştu falan ya o zamandan beri sempati besliyorum.
15-) Tanaka-kun Wa İtsumo Kedaruge/Miyano
Ses tonu, karakteri her şeyi tatlıydı ama Echizen favorim.
14-) Fullmetal Alchemist/May Chang
Her bölümde de bu anime var ama kız tatlı yani ne yapayım?
13-) Hunter x Hunter/Gon
Biraz sinir olmuştum bu karaktere. Nasıl desem. Çok çocuksuydu ama tatlı yani. Orası su götürmez bir doğru.
12-) Yamada-kun to Nana-nin no Majo/Urara Shirashi
Çok çok çok aşırı tatlı ama ben bu karakteri de sevmemiştim...
11-) Re: Zero/Rem
Bence Rem, Ram'dan daha tatlı.
10-) Ano Hana/Menma
Sadece kaküllerinin boyuna sinir oluyorum. Animeyi izlerkende en çok o dikkatimi çekmişti.
9-) No Game No Life/Stephanie Dola
8-) Himouto Umaru-chan/Sylphynford Tachibana
O nasıl isimdir?! Zaten ilk ismini söylediğinde feleğim şaştı.
7-) Ouran Koukou (Highschool) Host Club/Honey-senpai
6-) Himouto Umaru-chan/Umaru
5-) Ookami-san to Shichinin no Nakama-tachi/Ringo Akai
Kanmayın bu yüze. Aşırı sinsidir kendisi. Yani çok değil de biraz fena diyeyim.
4-) Youjo Senki/Tanya Von Degurechaff
Sadist, psikopat, deli ama bir o kadar tatlı. Bu vücut ceza mı ödül mü tam çözemedim.
Dıt dırı dırı dııııım!!!
Vee son üç!
3-) Barakamon/Naru Kotoushi
Çok çok çok çok çok çok tatlı yaaa!!! Bitiyorum bu karaktere. Hele o yüz ifadeleri... Aşığım.
2-) Kobayashi-san chi Maid Dragon/Kanna Kamui
Bu animeyi izlenilecekler listemin başında. Çünkü bu karakter çok tatlı. Sırf onun için izleyeceğim. O yüzden hemen Serial Experiments Lain'i bitirmek istiyorum ama o animede çok tıkıyor beynimi. Hiç bir şey anlamadım şu an zaten. Bir tane daha anime izliyorum ama o beklemede.
1-) Bananya/Bananyalar
Hangi kafayla izlediğimi hiç bilmiyorum. İşsizim işte ne yaparsınız.
En tatlı 1. karaktere Pokemon'dan Dedene koymamak için çok büyük bir uğraş verdim. Çünkü Dedene'de ekstra bir tatlılık var. Resmini koyardım ama 20 görsel limitine ulaştım.