Imaginy || Shawn Mendes

By gmendes98x

185K 7.9K 828

Tytuł mówi sam za siebie. Imaginy wymyślam i piszę sama. Najważniejsze notowania w DLA NASTOLATKÓW: #04 - x... More

1
2
3
4
5
6
7
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 część I
20 część II
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54

8

4.6K 189 2
By gmendes98x

Byliście z Shawnem w pokoju hotelowym. Chłopak miał dzień przerwy miedzy koncertami.

Na dworze strasznie padało, ale brunet uparł się, że pójdzie po kawę dla was obojga.

- Będę za 10 minut kochanie. - powiedział, po czym wyszedł i zamknął drzwi.

- Jasne. - rzekłaś sama do siebie, a następnie wróciłaś do oglądania jakiejś komedii, która akurat leciała w telewizji.

Kiedy Shawna nie było już 20 minut postanowiłaś do niego zadzwonić. Fakt, że na dworze bardzo się rozpadało jeszcze bardziej nie pomagał. Energicznie podniosłaś się z hotelowego łóżka i skierowałaś się w stronę komody, na której leżał twój telefon. Szybko wybrałaś numer do chłopaka i ponownie usiadłaś na łóżku. Po kilku sygnałach brunet nareszcie odebrał.

- Hej skarbie, tak wiem, że miałem być w pokoju 10 minut temu, ale strasznie się rozpadało i spotkałem jeszcze kilka fanek! - Shawn strasznie krzyczał do słuchawki ponieważ deszcz był tak głośny, że zagłuszał nawet jego. 

- Kochanie mam tylko nadzieję, że nie idziesz w tej ulewie do hotelu. Rozchorujesz się. - mówiłaś do słuchawki telefonu przeczesując włosy ręką. - A wiesz, że ja cię leczyć nie będę. Zostaniesz sam w pokoju hotelowym, a na następnym koncercie ja wyjdę na scenę i zaśpiewam wszystkie twoje piosenki. - zaczęłaś się śmiać. - Twoi fani mnie pokochają.

- Ha ha, bardzo śmieszne. Już nie będę mówić komu tu się zachciało kawy. - chłopak cię przedrzeźniał. - A wiesz T/I troszeczkę zmarzłem, więc będziesz musiała mnie rozgrzać. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. - brunet zaczął śmiać się po drugiej stornie słuchawki.

- Po pierwsze to ty chciałeś kawę,  a po drugie oczywiście, że wiem. Kiedy tylko przyjdziesz ściągniesz z siebie ubrania iii... - zrobiłaś groźną ciszę. - ...iii założysz suche i ciepłe. Później wskoczysz pod koc a ja dam ci witaminkę. Tak na wszelki wypadek. - śmiałaś się do telefonu.

- Ej, nie o to mi chodziło.

- Wiem, ale widzę cię w pokoju za nie więcej jak 5 minut.

- No już dobre mamo. - powiedział chłopak po czym się rozłączył.

Continue Reading

You'll Also Like

2.6M 16.1K 5
❝ Wszystko co przynosi rozkosz jest moralne ❞ ⚠ SCENY EROTYCZNE, PRZEKLEŃSTWA, PRZEMOC ⚠
482K 4.3K 6
DOSTĘPNE W KSIĘGARNIACH. • Miała tylko dopilnować, by cud chłopak zawsze był cud... Kenna, mimo bardzo młodego wieku, jest rozchwytywaną stylistką gw...
302K 7K 27
Pielęgniarka podała mi moje dziecko mówiąc - Gratulacje, śliczna i zdrowa dziewczynka. Jak da pani jej na imię? - Nazwę ją Olivia. - Piękne i...
5.3M 14.9K 4
Młoda, niewinna i zawsze poukładana Hailie Monet w przykrych okolicznościach dowiaduje się o tym, że ma aż pięciu starszych, obrzydliwie bogatych, wł...