ACI VERİCİ MANZARA

By senaerl

27 3 1

Ege yaşadıklarından hayata karşı pes etmemeyi öğrendi her ne kadar yıpransada... More

A.V.M.~1
A.V.M~2
A.V.M~ 3
A.V.M~4
A.V.M~5
A.V.M~6

A.V.M~7

1 0 0
By senaerl

Kek olmuştu. Azıcığını kesmek için bıçak aldım.

"Ne yapıyorsun Ege?" dedi Hazar şok olmuş yüz ifadesiyle.

"Kesiyorum biz de yaptık azıcık tabağa koyup bize götüreceğim. Bence no problem sence?"

"Bence de yok problem alın tabi." dedi ve kekin yarıdan çoğunu kesip bizim tabağa koyup diğer elimle de Ecem'in elini tuttum.

"Oha ya azıcık dediniz ama misafirim var verin ya."

"Benimde var misafirim akşama parti var. Nasıl olsa öğrendin yapmayı yaparsın biz gidiyoruz haydi görüşürüz." dedim ve kapıyı kapatıp çıktık.

"Oh mis gibi kokuyor. Neyse haydi gidelim." dedim ve ilerledim ben önden gidiyordum tabakla. Ecem ayakkabılarını geç bağladıyı için azıcık geriden geliyordu. Yoldan karşıya geçerken iyice bakmıştım ama bir anda kek filan fırlamıştı elimden. Ne olduğunu anlayamadan yere düştüm.
Ecem'in 'yardım edin!' diye bağırışını duyabiliyordum ama cevap veremiyordum. Arabanın garezi varmış gibi park halindeyken bir anda hızlanıp çarpmıştı. Yukarıya baktığımda başımda annem vardı.

"Anne." dedim hafif gülerek.

"Anne her yerim acıyor yardım et. İyi değilim. Sen beni bırakmamışsın buradasın." dedim. O da gülüyor hem de ağlıyordu.

"Oğlum iyileşiceksin ben gidiyorum şimdi kendine iyi bak."

"Gitme anne, anne gitme."

"Ege annen yok. Ben varım ama iyi olacaksın." dediğinde siren sesleri geliyordu. Sanırım ambulans çağırmıştı. Ambulans önümüzde durdu ve beni sedyeye bindirdiler.

"Henüz gözleri kapanmamış ama başı kanıyor."

"Bu gözler o ölmeden kapanmaz doktor." dedim.

"Kim ölmeden?"

"Bunu kimin yaptırdığını biliyorum o kişi ölmeden ölmek yok bana." dedim ama gözlerimi zar zor açık tutuyordum.

"İyi miyim doktor bey?"

"İyisin iyisin ama ayağın için öyle diyemem. Arabanın tekerleği bildiğin gelip ayağını üzerinden geçmiş. Sanırım ayağın kırılmış."

"İyileştirmen lazım doktor. O ayak bana lazım." dedim doktorun eline yapışırken. Ambulans durdu ve kapıları açtılar. Ben de doktorun kolunu bırakmıştım.

"Doktor beni iyileştir!"

"Tamam iyileştireceğim." dedi ve benim gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.

***

Gözlerim acıyordu. Sanırım çok uyumaktan olmuştu. Ayağımda alçı vardı.

"Çıkarın şunu buna ihtiyacım yok benim işim var!" diye bağırırken bir yandan da alçıyı çekiştiriyordum. Çekiştirirken doktor girdi içeriye.

"Ne yapıyorsun o alçı orada kalıcak. Uğraşma alçıyla." diyordu ve elimi çekmeye çalışıyordu. Tek hamle yaparak doktorun elini tutup sıktım.

"Bu alçıyı çöz. Buna ihtyiacım yok! İşim var benim."

"Onu çözemeyiz ama kalması lazım."

"Gerçekten zorunda mıyım?"

"Evet güzelce yaslan arkana dinlen."

"Tamam." dedim ve geri yaslanıp uyumaya çalıştım gözlerimi kapatmıştım. O arada doktor çıktığı gibi içeriye biri girdi. Sanırım Ecem'di.

"Çok korktum ben Ege. Sana bir şey olacak diye korktum ben. Haberi alır almaz geldim yanına." Haberi alır almaz mı? Bu Ecem olamazdı, Ecem'in baştan beri haberi vardı bu başka biriydi. Gözlerimi açmadan dinlemeye devam ettim.

"Annen öldüğü gibi sen de öleceksin sandım. Ama ölmedin, babam adına özür dilerim, ben çok üzgünüm. Her ne kadar o hain adamın kızı olmak istemesem de onun kızıyım, seni seviyorum Ege." dedi ve kalktı. Giderken seslendim.

"Dur!" dememle durup arkasına döndü.

"Sen kimsin?"

"Ben Erdem Taş'ın kızıyım." demesiyle şok geçirmiştim.

"Na-Nasıl yani?" dedim ve geri dönüp oturdu.

"Babam senin annen sen daha annenin karnında 1 aylıkken başka kadına gitmiş."

"Ne diyorsun sen ya?"

"Ege kızıyorsun ama bana değil ona kız. Ben de istemezdim o adamın kızı olmak." dedi ve elimi tuttu.

"Elini çek!" dedim ve daha sıkı tuttun. Deliriyordum.

"ELİNİ ÇEK DEDİM SANA!" diye bağırınca sıçradı.

"Ben sadece seni seviyorum."

"Sevme beni. Benim sevdiğim başka kız var. Şimdi bak kapı orada git oraya."

"Bu arada ben Hazal."

"Sorduğumu sanmıyorum Hazal."

"Neden sert davranıyorsun kardeş sayılırız."

"Ben o adamın kızıyla kardeş filan sayılmıyorum. Kardeş sayılıyorsak neden aşık oldun lan. İnsan abisine aşık olur mu?"

"Olmaz ama bilmiyorum işte."

"Tamam çık dışarıya. Dinlenmeye ihtiyacım var."

"Tamam çıkıyorum dışarıda bekliyor olacağım."

"Bekleme babanın yanına git." dedim ve sinirli bir şekilde arkasından baktım. Çıktığında arkama yaslanıp gözlerimi kapattım. Kapattığım gibi kapı hızlıca açılmıştı. Anlaşılan gelen sinirliydi.

"Az yavaş ol." dedim ve doğruldum. Gelen kişi Ecem'di neden bu kadar sert davrandığı hakkında bilgim yoktu.

"Neden bu kadar sertsin?"

"O kız neden burada?" bahsettiği sanırım Hazal'dı.

"Ben de bilmiyorum. Erdem'in kızıymış başkasından peydahlanmış. Onu kıskandığını söyleme Ecem."

"Bana seni sevdiğini hatta senin de onu sevdiğini söyledi. Ya sen bunu bana nasıl yaparsın Ege?(!)"

"Beni dinle."

"Dinleyecek bir şey yok Ege. O kızı seviyorsan neden benimleydin cevap versene!!(?)"

"Beni bi dinle Ecem!!" diye bağırdığımda o da Hazal gibi sıçramıştı.

"Dinlemeden pişman olacağın sözleri söylüyorsun. Gel otur." dedim ve koltuğu gösterdim. Oturunca anlatmaya başladım.

"Kapı açıldı ben de uyuyordum, o kapı sesiyle uyandım ama gözlerimi açmadım. O da konuşmaya başladı 'ölüceksin diye korktum seni seviyorum.' filan dedi ben de hemen gözlerimi açtım sen değildin ben de hemen çıkmasını söyledim benim sevdiğim var dedim. O da kendi zannetti herhalde ya da kıskandırmaya çalıştı. Sen de dinlemeden beni yargılıyorsun."

"Özür dilerim haklısın ona değil sana güvenmem lazımdı. Seni seviyorum. Neyse ben çıkıyorum sen yorulma."

"Ecem beni de çıkar buradan ne olur?"

"Çıkartamam. Ama taburcu olman için imza atıp seni çıkartabilirim."

"Çok iyisin." dedim ve Ecem'de öpücük atıp odadan çıktı.

***

Hızlıca deri ceketimi üstüme alıp evden çıkmak için kapıyı açtım.

"Nereye gidiyorsun Ege?"

"Oğlundan öğrenirsin hani beni döven beni ezmeye kalkan oğlun varya ondan." dedim ve sertçe kapıyı çarptım.

"Ege nereye böyle hızlıca?"

"Önemli bir yere değil Eylem. Sen Ecem'e geç ben geliceğim." dedim ve motora bindim.

"Nereye böyle delikanlı?" biri motorun arkasından tutmuştu. Tutan kavga ettiğim Hazar'dı.

"Sanane ya her şeye maydanoz olmasana." dedim motordan inerken.

"Geçmiş olsun bu arada ayak fena olmuş." dedi ve gülmeye başladı.

"Seninde sonun benim ayağım gibi kırık olucak merak etme. Şimdi bırak motoru gideyim." dememle ittirdi ve benim canımdan daha değer verdiğim şey yere düşmüştü. Bunu bilerek yapıyordu.

"Ne yapıyorsun lan sen?" diye bağırınca Ecem, babaannem, Eylem dışarıya çıkmışlardı.

"Bana mı dikleniyorsun sen Ege?" Ecem'i görünce gaza gelmişti.

"Bana bak lan o motoru kaldır yoksa ben kaldırıp senin beynine indiririm."

"Kaldırmıyorum lan yapsana!" diye ittirince baya sinirlenmiştim.

"Yettin lan sen canıma! Sevdiğim kızı alıp bırakmamalar filan hayırdır sen?" dedim yumruk attıktan sonra.

"Yaptığın şeyin farkına var o motor bir daha yere düşerse daha beteri olur anladın umarım?"

"Anlamadım anlatsana daha iyi anlarım belki." dedi ve ayağa kalkıp bıçağı çıkarttı. Anlaşılan hazırlıklı gelmişti. Bıçağı gören kızlar bağırınca mahalle (kızlar, delikanlılar filan) toplanmıştı başımıza bıçağı sallıyordu kimse bir şey yapamıyordu.
Kolumdan iki çizik atmıştı. Gözümün önünden geçtiği sırada bıçak tuttum ve kolundan çevirip yüzünü bana döndürdüm. İkimizin arasındaydı şu anda bıçak.

Ecem'in ağızından;

Şu anda Ege ve Hazar'ın arasındaydı bıçak ve kimse bir şey yapamıyordu. Bıçak aşşağıya doğru indi ve ikiside o şekilde yere düştü. İkiside düştüğü gibi gözleri kapanmıştı. Biri bıçaklanmıştı. Yere kanlar akıyordu. Herkes şaşkın bir biçimde bakıyordu. Şok içerisinde topluluğa bakıyordum neden bir şey yapmıyorlar diye.
Bir kişiye gözüm takılmıştı o da hastanedeki kızdı. Bir müddet sonra ona baktığımı anlamış gibi o da bana bakmıştı.

"Yardım etsenize ne duruyorsunuz bıçaklandılar işte ya." dememle mahalle delikanlıları ikisinide çevirdiğinde bıçak Hazar'a girmişti ama yere düşmesiyle ikisininde kafası kanıyordu. Ege'nin kollarındaki çiziklerden de azıcık kan akıyordu. Hemen ambulansı aradılar.
   Yavaşça merdivenlerden iniyordum. Ege'nin yanına geldiğimde her zamanki gibi göğüsüne yatıp elinden tuttum ve ağlamaya başladım.

"Hep bu hareketi yapmamı isterdin yine yapıyorum haydi uyan Ege." dedim ve gözlerimi kapattım. Bir müddet sonra siren sesleri geldi ve yine sedyeye bindirip hastane yolunu tuttular.

Bölüm burada bitiyor değerli okurlarım. Diğer kitabıma da bakmayı unutmayın hepinizi seviyorum 😘❤️😍 oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin mümkünse...

Continue Reading

You'll Also Like

496K 28.7K 48
Staj yaptığım hastanede karışan o kız çocuğu bensem?
3.9M 192K 49
Siz: Iı... Şey... Siz: Bugün sizi çok rahatsız ettim galiba ama... Siz: Sanırım telefonunuz bende komutanım. Siz: yani otomatik olarak benimki de siz...
70.8K 4.5K 24
Ailesi ile köye taşınan Ayaz. Ve Köyün reisi Korkut. "Harbi isminin hakkını veriyor. Korku filmi gibi adam."
443K 35.9K 42
Aile-asker kurgusu✨️ 🪷 Gözlerime bakmaya devam ederken sordu. "Sen benim kim olduğumu biliyor musun?" kafamı aşağı yukarı salladım. "Abim!" dedim g...