Ayat sentap Dan Nasihat

By iman-bts

2.9K 179 5

Koleksi nasihat dan ayat2 sntap yg perlu dibaca untuk muhasabah diri More

intro
part 1
part2
part 3
part 4
part5
part 6
part7
part8
part9
part 10
part
part 12
part13
part16
part17
part18
part20
part21
part19
part22
part23
part23
part24
part25
part27
part28
part29
part30

part15

85 7 1
By iman-bts

Sorry sebelum ni ade publish chapter yg sama tapi ade typo yg kalau tak dibetulkan boleh mmbawa kepada slah faham..

Kat skolah kebangsaan ade blajar agama ...kat skolah agama pun kau blajar agama lagi.

Bilerr exam agama result A+...tapi aku  nk tanya kenapa dlam real life kau mcam org xderr agama...

Kau minat kpop...aku pun minat kpop tapi please jgn disebbkan kpop kau abaikan solat and perkara yg wajib dibuat...

Kau utamakan bnda tu dri bnda yg kau wajib buat...aku nk tanya bnda tu boleh bwak kau msuk syurga kerr?...bnda tu boleh buat kau terlepas dri dosa kerr..

Aku bukn nk kecam kpopers kerr apa...aku just tegur sesetengah kpopers yg hanya praktikkn agama dkat atas kertas exam bukn dekat dlam real life d.org...

Kau kata kau peminat tegar kpop..aku pun peminat tegar kpop...kau kata kau xleh kwal perasaan kau untuk tgk  kpop? Please jgn bagi aku alasan bodoh...asal ade sesetgh kpopers boleh jerr bhagikan masa dgn betul tnpa menggangu masa ibadah d.org..

Minat pun minat jugak tapi jgn smpai bwak keburukan kat korg.

#ayatsntap
-iman-

Continue Reading

You'll Also Like

1M 32.4K 35
"Umur Nuh dah 32 tahun, bila nak bagi nenda cucu menantu?" -Nenda Asiah "Isa kan ada..."-Isa Iman Jika diikutkan hati dan diri sendiri, Nuh Iman tak...
167K 5.2K 66
"You play the game, and I'll determine if you score." {Under 'ECEY' series Γ— third story} ⚠️Disturbing story, taksuka jangan baca. There's a lot of...
779K 30.2K 68
𝑅𝒢𝒿𝒢 πΏπ“Šπ“‰π’½ π»π’Άπ“Žπ“Žπ’Άπ“ƒΓ—π’²π’Ύπ’Ήπ‘’π“π’Ύπ’Ά 𝐻𝒢𝒾𝓏𝑒𝓁 Widelia Haizel hanya mencari ketenangan di pantai, tetapi bertemu dengan Raja Luth Hayyan...
1.8M 84.4K 39
Feeya. Gadis yang kematian tunangnya. Sayangnya terhadap si mati umpama infiniti. Akhirnya dia terpaksa bernikah dengan seorang lelaki bernama Ryan...