Discipulus. |Banglo

By fnpojymx

274 37 10

Discipulus, gdzie Bang Yongguk jest właścicielem salonu tatuażu i piercingu, Choi Junhong marzy o zostaniu sł... More

0
2

1

108 15 7
By fnpojymx

Godzina 4:35, co robi Junhong? Rysuje.

Bardzo się stresuję, dzisiaj się dowiem czy zostałem przyjęty na praktyki. I właśnie z tego powodu nie umiem spać. Naprawdę chciałbym wreszcie wykonać wzór idealny, który podobałby się każdemu, bez wyjątku. Czy to w ogóle możliwe?

Prawie każdy szkic kończył na podłodze. Otaczały mnie pogniecione kartki, puste puszki po energetykach i opakowania po jakichś tabletkach. Nawet nie wiem czym one są, ale bardzo rozbudzają. I uzależniają. W pewnym momencie się zdenerwowałem i po prostu rzuciłem wszystkim, czym pracowałem na podłogę. Złapałem telefon i go odblokowałem. Dostałem trzy wiadomości od Jongupa - mojego bliskiego znajomego. Nie wiem czy mogę go nazwać przyjacielem, ale bardzo go lubię i w sumie jest dla mnie ważny.

"Przyjdę do Ciebie, Junhong"
"Szykuj tyłek"
"Zleje Cię"

Och, Jongup się najebał. No to zajebiście.

Continue Reading

You'll Also Like

937K 102K 136
Wiele było pięknych kobiet. Miał je wszystkie. Miał, władał, posiadał. Złoto, jedwab, diament, stal. Śpiew słowika. Wiele oczu go widziało. Wszystk...
137K 12.4K 73
"-A więc zwiałeś?- rzucił milioner, posyłając chłopcu oskarżycielskie spojrzenie, którego ten nie mógł zobaczyć. Peter znów wzruszył ramionami, zacis...
2.7K 393 28
YoonSoo po wybudzeniu się ze śpiączki musi na nawo nauczyć się żyć. Uporczywie zmaga się z problemami, ale TaeHyung za wszelką cene stara się jej pom...
23.2K 1.2K 46
"...Moim oczom ukazało się kilka dosyć grubych blizn. Zacząłem przyglądać się im z zaciekawieniem jakbym wcale nie widział ich codziennie. Przyłożyłe...