VAMPİR 4'LÜ

By silabaysal07

2.9K 193 30

Blackpink vampirler oluşan bir arkadaş gurubudur ve onların yaşadığı zorluklarıve aşkları anlatan bir kitapdı... More

☆2.Bölüm☆
☆3.Bölüm☆
☆4.Bölüm☆
☆5.Bölüm☆
☆6.Bölüm☆
☆7.Bölüm☆
Küçük bir Duyuru
☆8.Bölüm☆
☆9.Bölüm☆
☆10.Bölüm☆
☆11.Bölüm☆
☆12.Bölüm ☆
☆13.Bölüm☆
☆14.Bölüm☆

☆1.Bölüm☆

531 18 9
By silabaysal07

........Lisa'dan.......

Merhaba ben Lisa.Lise 3.sınıfa gidiyorum.Bugün okulun ilk günü ve hem çok heycanlıyım hem de çok korkuyorum.Heycanlı olmamın sebebi yeni okulumda yeni yeni arkadaşlar edinecektim.Korkmamın sebebi ise ben bir vampirdim. Bunu herkesten saklıyordum.Eğer okulda vampir olduğum anlaşılırsa hiç arkadaşım kalmazdı ve bundan gerçekten korkuyordum.Hızlı bir şekilde hazırlanıp okula doğru yürümeye başladım.

Okulun kapısından girdim ve bir anda bir kız koşarken bana hızlı bir şekilde çarptı ve çantamdaki vişne suyu yere düştü.Aslında o vişne suyu değildi .İçine annem kan koyuyordu .Ve korkup hemen yerden vişne suyu kutusunu aldım.Kız bana bakıp "Özür dilerim.Ben Jennie seni hiç okulda görmedim yenisin sanırım.'' dedi.Bende hiç bozuntuya vermeden "Evet yeni geldim.Benim adımda Lisa." deyip elimi uzattım.Jennie de elini uzatıp "Sonra Görüşürüz" deyip gitti ve bende gülümsedim.Bir an her şey ortaya çıkacak diye çok korktum.Ve sınıfa doğru yürümeye başladım.

.......Jennie' den ........

Bugün öğretmenler odasına doğru koşarken bir kıza çarptım.Adı Lisa'ymış.Ona çarpınca çantasından vişne suyu düştü.Ve hemen onu yerden alırken bir şey fark ettim.Elleri bir anda titremeye başladı.Yoksa düşündüğüm şey miydi? O da benim gibi vampir miydi?Ben de yemek yiyemediğim için vişne suyu kutusunun içine kan koyuyordum.Ama sanırım yanılıyorum.Zaten kimin elinde vişne suyu görsem o da mı vampir diye düşünüyorum.

.........Lisa'dan.........

Sınıfa girdiğimde jennie de oradaydı.Hemen yanına gittim ve dedim ki:

"Jennie sen de mi bu sınıftasın ?"

"Evet ya sen?"

"Bende bu sınıftaymışım."

Deyip bi tebessüm ettim .

"İstersen Jisoo'nun yanı boş oraya geçebilirsin."

"Senin yanında kim oturuyor?"

"Benim yanımda Rose var.Jisoo da iyi kızdır onu seveceğinden eminim ."

"Tamam."

Dedikten sonra Jisoo'nun yanına geçtim.Ve konuşmaya başladık.

Sınıfa hoca girdikten sonra hoca beni yanına çağırdı ve benden kendimi tanıtmamı istedi.Çok heycanlıydım."Merhaba ben Lisa.Gangnam lisesinden geliyorum.Lütfen iyi anlaşalım"deyip gülümsedim.Sınıftaki erkekler bana hayranlıkla bakıyordu.Tenefüste Rose ile tanışmıştım.Ben,Jennie,Jisoo ve Rose ile beraber dışarı çıkmıştım sınıfa girdiğimde tüm erkekler bana abur cubur almıştı. Şaşırmıştım ve teşekkür ederim diyip gülümsedim. Abur cuburları alıp bir köşeye koymuştum.Erkekler abur cuburların tadına bakmamı bekliyordu . Çok korkuyordum. Ben bir vampirdim ve insanlar gibi yiyecek yiyemezdim. Korkarak bir tanesinden küçük bir parça alıp ağzıma attım ve gülümsedim. O sırada hoca sınıfa girdi.Tuvalate gitmem gerekiyordu.Miğdem aşırı derecede bulanıyordu.Dayanamayıp sınıftan bir koşu çıktım.Tuvalete girer girmez kustum ve fenalaşmıştım. Tuvalete bir anda Jennie girdi ve benim kolumu omzuna atıp revire götürdü.

Votelerinizi bekliyorum arkadaşlar 😊😊😊

Continue Reading

You'll Also Like

96.8K 11.5K 38
seninle aramızdaki çok başka. bambaşka.
33.8K 5.9K 47
Taehyung 6 yıl önce kaybolan sevgilisinin düğün davetiyesini alır. |Text-Düz yazı|
198K 22.3K 27
Kim Namjoon, kendisine verilen görevi yerine getirmek için sahte bir aile kurmaya karar verir fakat birbirlerinden deli gibi nefret eden Taehyung ve...
nervous By mensis

Fanfiction

15.5K 3.7K 30
I got goosebumps all over me, when you're around it's hard for me to breath -taekook -texting