Sasuke pov:
Dimineața următoare mă scol și o verific pe Sarada care a început să se trezească:
-Cum te simți?
-Rau cum să mă simt!
-Lasă-mă să te văd
-Ia mână de pe mine,încă sunt foarte dezamăgită și supărată pe tine și pe mama!
Nu mai spun nimic și mă scol din pat și mă duc afară sa iau o gura de aer dar îl văd pe Boruto fumând o țigară așa ca fug la el și i-o sting:
-Ce faci aici?
-Fumez?
-Bună încercare spune ce faci!
-Fumez!
-Tatăl tău știe?
-Nu-l interesează de mine cel puțin așa ca nu am de ce să îmi fac griji oricum nu prea îmi pasă de lume.
-De cât timp fumezi?
-De la 12 ani,de ce?
-Boruto,renunță la țigări, o sa-ti facă mult rău.
-Dar Shikamaru cum fumează și nu pățește nimic?
- El e adult și nu are nimic dar tu ești încă un copil și tu poți să te îmbolnăvești încă de tânăr dacă continui așa.
-Mulțumesc de sfat dar acum dă-mi pachetul înapoi!
-Nu îl primești, Boruto!
-Dămi-l te rog vreau să îl arunc.
-Bine dar îl arunci!
-Când ajungem în Konoha fac asta stai liniștit dar acuma mă bucur și eu de ultimele țigări fumate.
-Vroiam sa iti mulțumesc foarte mult pentru ca m-ai ajutat aseară!
-Nu ai pentru ce să îmi mulțumești,în plus era datoria mea de coechipier să o ajut.
-Crezi că s-a trezit?
-Hai să vedem!Spune strângând țigara și ducându-se în fata cortului și întrând înăuntru.
Intru și o văd pe Sarada fără bandaj la ochi:
-Sarada ce-ai făcut? Trebuia să ții bandajul cel mult până mâine!
-Ia mai lasă-mă cu medicina ta,nu mă interesează!
- E obligatoriu să o iei astfel vei muri!
-Nu-mi pasa câtuși de puțin,e mai bine așa.
-Oricum,deabia astept să îmi revin și să plec din casa aia!
-Ceeee?Unde??
-E treaba mea unde plus ca nu te interesează unde vreau să plec.
-Sarada,trebuie să discutăm serios!Boruto,te rog?
-Sigur!
-De ce te comporți așa?
-Nu e treaba ta!
-Ba da e treaba mea din vedere ca sunt tatăl tău, deci spune
-Nu vreau!
-Ti-am zis ca nu vreau sa iti zic și ia mai lasă-mă în pace!
-Nu îți mai zic odată așa ca spune de bunăvoie astfel schimbăm foaia.
-Schimb - o că nu mă interesează!
-Tu ai vrut-o...SHARINGAN!
-Ceeee??
Îi intru în amintiri,ea leșină și văd tot ce mă interesează:ei îi este foarte teamă de faptul ca acum are mangekyou sharingan și colac peste pupăză,ea crede că nimeni nu o iubește și o urăsc toți pentru ca a fost un monstru în trecut.Ea se crede un monstru și am mai văzut că plănuiește sa plece din nou din sat de data asta definitiv.
Ies din amintirile ei și o trezesc ea uitându-se urât la mine:
-De ce ai făcut asta?
-Nu ai dorit să vorbești cu mine,așa ca am apelat la altă cale și totuși mă frământă o chestie...de ce spui că nu te iubim?
-Păi,gândesc asta deoarece tu și mama v-ati schimbat și nu vreau asta. .....adică v-ati răcit unu față de celălalt și pe mine asta mă doare,tu ai devenit mai sever și nu mă mai lași ca înainte iar mama mă neglijează,și mie frică să nu mă părăsiți!
-Îmi pare rău că te simți așa,iar eu sunt așa deoarece nu vreau să pățești ceva rău,te iubesc prea mult și sincer sunt trist că tu crești și cu timpul o să pleci și nu o să mai fii fata lui tata!
-Eu merei voi fi fata ta,te iubesc tata!
- Și eu enorm de mult,Sarada!spun îmbrățișând-o strâns.
După jumătate de oră,Sarada se pune pe picioare și își strânge lucrurile și noi mergem acasă.
*********************
Sarada pov:
Boruto m-a invitat la întâlnire!!!!!!!
Sunt așa de fericită,tata a aflat și mi-a urat succes iar mama era să leșine de fericire.
Mă imbrac cu rochia asta roșie care am cumparat-o dintr-un butic și am dat pe ea 80 de yeni dar s-a meritat.Imi fac parul cu placa,la make up folosesc doar font de ten,rimel și un ruj roșu iar în picioare îmi iau niște tocuri roșii.
Mă duc în sufragerie și îl văd pe tata stând pe canapea?
-Cum arat?
-Vaii Sarada,arăți senzațional!
-Mulțumesc mamă
-Arăți foarte bine cu rochia asta adică te prinde bine,Sarada!Spune tata.
-Mulțumesc mult,eu am plecat pa!
-Ai grijă!
-Bine.
Ies din casă și il văd pe Boruto venind spre mine:
-Wow,Sarada?
-Boruto?
-Arăți.....wow așa,mergem doamna mea?
-Desigur!
Ajungem la restaurant și ne punem pe scaune și eu comand niște paste cu carne de pui și sos alb iar Boruto comandă la fel ca mine.
Chelnerul pleacă iar noi ne soarbem din priviri,comanda ne e adusă iar noi mâncăm.
Boruto încearcă să reproducă scena din Doamna și Vagabondul și îi reușește,eu sărutându-l la sfârșit drept premiu.
La ieșirea din restaurant mă întreabă dacă vreau să fiu iubita lui,zic da iar el mă săruta pasional.
Ajung acasă și mă schimb de rochie și mă culc.