A sárkány Jinchuuriki [BEFEJE...

By Noncsy16

6.2K 273 35

Mi történt volna, ha Obito és Rin nem hal meg a 3. Shinobi Háború idején? Mi történt volna, ha senki nem idéz... More

Bevezetés
A visszatért Sharingan
Egy túlterhelt Shinobi
Mi történt a múltban?
A sötét múlt árnyékának áldozata
Megtörten
A Pusztító Sharingan Duo lecsap
Két barát edzése (Special rész)
Egy gyenge kötelék
Mindennapok
Minden összedől
Egy újabb háború előtt
Az ítéletnap
Egy Shinobi áldozata
Gyászba borulva
Fájdalmak és reméyek
Az ébredő harcos
Összeforrt szívek
8 évvel később

A sárkány visszatér

211 10 0
By Noncsy16

(Obito)

Nem volt hosszú az út a Vulkánok-völgyébe. Pár kilométerre lemaradtam a diákjaimtól, hogy figyelhessem őket. Ahogy haladtunk elhagytuk a Vulkánok-völgyének kis faluját. Hirtelen megint bevillant a fájdalom és egy üvöltést is hallottam. Ez kétség nélkül egy állat üvöltése. A szívem hevesebben vert, mint eddig valaha... Tán ez a remény ébredése.

Elértem az erdő végét és megláttam Naruto-t, Sasuke-t és Sakura-t és 3 fiatal növendéket. Ők lehetnek Ebisu tanítványai. A hat gyerek a földet bámulta; nagy valószínűséggel ott lehet az a barlang, amiről még Rin beszélt. A bokorból feszülten figyeltem a történéseket. Naruto és Sakura letérdeltek és a résen keresztül nézték, hogy mégis mi van odabent. Egy erőltetett krákogást hallottam. Akármi is van odabent, biztos szenved. A sharingan-om ismét kékre változott, érzem, hogy nyíllal belém a fájdalom. Hirtelen egy puffanást hallottam magam mellett. Baloldalra néztem és megláttam a lekötözött Ebisu-t. A három növendék alapos munkát végzett: Ebisu egész testét a kötél takarta, egyedül a fejét hagyták kin, de a szájára szikszalagot ragasztottak. Magamhoz húztam és a lekötözött iskolatársamat a fának támasztottam, majd lehúztam a szájáról a szikszalagot. Láttam, hogy biztos fájt neki, ahogy letéptem, de nem kiáltott fel. Ezek szerint nem akarta, hogy a diákjai észrevegyenek minket.

- Hál Isten, hogy itt vagy Obito!

- Mi történt Ebisu? – kérdeztem nevetve, hiszen három genin igen könnyen elintézte a jonin szintű Ebisu-t.

- Kijöttünk ide, hogy megnézzük mi is ez a valami, ami zavarja a Vulkán-völgyiek nyugalmát. Konohamaru nézet be, aki szerint egy sárkány van a barlangban. Egyből Kakashi-ra gondolt, én viszont ezt a kijelentését megcáfoltam. Erre ő: „Akkor nézze meg maga, sensei!" Megnéztem, és, ahogy a fejemet a lyukba tettem, ezek hátulról elkaptak és lekötöztek. Ahogy végeztek, Konohamaru elindult vissza a faluba, ezalatt a többiek bedobtak a bokorba.

- Kicsit vicces... - nevettem.

- Obito, engedj, el kérlek! A küldetést berekesztem. Biztos csak egy nagyra nőtt hüllő lesz az...

- Nem Ebisu... - néztem a diákjaim fele és láttam, hogy Sasuke feje bent van a lyukban. Közben hallgattam a gyerekek párbeszédét. Sakura-ra figyeltem fel legelőször.

- Sasuke... Biztos, hogy ő az? – Sasuke kihúzta a fejét a lyukból és Sakura-ra nézet.

- Biztos, de az is, hogy gyenge... Csak fekszik és 2 másodpercenként a szeme kéken foszforeszkál. Legalábbis az, amelyiket látom. – és én is érezni kezdtem, hogy a fejem fáj/nem fáj, fáj/nem fáj. Ebisu is döbbenten szólt hozzám:

- O... Obito... a szemed...

- S! – néztem rá. – Tudom. – figyeltem tovább a gyerekeket.

- Akkor szedjük ki onnan! – csapta össze az ökleit Naruto.

- Hülye! – szólt rá Sasuke. – Ha a barlangot itt omlasztjuk be, tuti ráesik az egész és meghal!

- Akkor mit csináljunk? – remegett Sakura hangja. Ránéztem Ebisu-ra, majd folytattam az előző mondatom.

- Nem engedhetlek el Ebisu... Majd én a végére járok! – azzal kiugrottam a bokorból. Amint ez megtörtént a 6 gyerek egyből rám nézett. Megfagyott a levegő. A csendet Ebisu nyávogása törte meg.

- Obito! Nem hagyhatsz itt!

- Csend Ebisu! – kiáltottam vissza.

- Sensei, követett minket? – nézet velem szembe Sasuke határozottan.

- Kicsit se volt feltűnő, hogy hárman loholtok, mint az atom, oda, ahol már egy másik csapat küldetést végez. – egy kis szünetet tartottam, és közben elkezdtem feléjük sétálni. – Másrészt... hallottam, hogy miről beszéltetek.

- Maga is úgy véli... - nézet rám bánatosan Sakura.

- Nagyon remélem, de az maga lenne a csoda. – értem oda a barlanghoz. – Ha a Haláltól is meg tudott szabadulni, akkor el fogom hinni, hogy halhatatlan. – ekkor leguggoltam a barlang bejáratához. Kicsi volt, ép, hogy az ember feje befért. A szám a barlang bejáratához csúszott és bekiabáltam. – Kakashi! Te vagy az? – de nem hallottam semmit sem. Ekkor benéztem és láttam, hogy az a valami 2 másodpercenként kékké változtatja a szemét.

- Sensei! A sharingan-ja... kék... - hallottam Naruto-t. Nincs mese ez Kakashi lesz... de meg kell róla győződnöm 100%-osan.

- Kakashi! Válaszolj, ha te vagy az! Ha nem, itt hagyunk! – a szemem kék maradt végig és a sárkány rám nézett.

- KRÁÁÁ! Obito... - mondta halkan a nevem.

- Ezt nem hiszem el! Még a halálból is...

- Siess! – ekkor egy nagy puffanást hallottam. Nagy valószínűséggel Kakashi tényleg gyenge... De, hogy térhetett vissza?

- Jó... Srácok, segítenetek kell!

- Rendben! – bólintottak.

- Konohamaru, oldozzátok el Ebisu-t! Szükség lesz a kötelekre és Ebisu-ra is. – bólintottak és megtették.

Ahogy Ebisu és a kötelek megérkeztek felvázoltam mindenkinek a tervet. Ám mielőtt bármit is csináltunk volna, megnagyobbítottuk a barlang bejáratát, hogy legalább egy ember beférjen. Elkértük Ebisu-éktól a zseblámpákat és készen álltunk a mentőakcióra. A lényeg, hogy Naruto-ra, Sasuke-re és Sakura-ra és rám köteleket kötöttek és Ebisu diákjai tartották az én diákjaimat, míg Ebisu engem. Először én ereszkedtem le, hogy lássam a terepet. Bekapcsoltam a zseblámpámat és körbenéztem. A barlang egész nagy volt, de kijáratott nem láttam sehol, szóval minden féleképpen ki kell tágítanunk a bejáratott. Lenéztem Kakashi-ra is... sérült volt ez tény... de mi történt vele? Nem értem az egészet, de... majd biztos elmagyarázza. Megmozgattam a kötelet, így egyesével Naruto, Sasuke és Sakura is leereszkedett hozzám. Egy méterre lógtunk a bejárattól és nagyjából 1,5 méterre Kakashi-tól. Egymással szembe voltunk és elmondtam a srácaimnak mire gondoltam.

- Srácok a Föld stílus: Rétegtolás jutsu-t foglyuk használni. Amint elkezdjük a jutsu-t, Ebisu-ék el fognak minket engedni és le fogunk esni. Ha a jutsu sikerül, ki tudjuk menteni Kakashi-t és kórházba tudjuk vinni. Készen álltok?

- Igen. – bólintottak.

- Rajta! – koncentráltam. – Föld stílus: Rétegtolás jutsu! – mondtuk egyszerre.

A föld mozogni kezdett. Éreztem, hogy esek lefele, ezek szerint ott fent is látszik valami. Ahogy leérkeztünk, már láttuk is a barlangba beérkező napsugarakat. Nem telt egészen bele egy percbe, de barlang teljesen megszűnt... helyette egy 2,5 méteres kráter lett. Most már láttam Kakashi-t. Sérült volt... Egyből a mellkasára néztem. Véres volt... Ahogy néztem, láttam, hogy a szárnyán egy nagyobb szikladarab van. Akkor ezért nem tudott felállni. A Taijutsu segítségével hamar eltűntettem onnan a követ. Kakashi nehezen lélegzett, nem bírtam tovább odamentem és próbáltam felállítani.

- Állj, fel! Kérlek, Kakashi!

- Ne... Nem megy... - próbálkozott.

- Ne, add fel! – jött mellém Sasuke és velem együtt tolta.

- Állj fel! – lökött Kakashi-n Naruto egyet.

- Nem hagyhatsz el minket újra! – segített Sakura is.

- NYNYNY! KRÁÁ! – köpött ki egy emberi adagnyi vért Kakashi.

- Kakashi állj fel! Tedd meg értünk, kérlek!- könyörögtem. Egyszerre löktünk Kakashi-n egy nagyot, mire hál Isten felállt. Remegett a lába és kapkodta a levegőt. A szeme kéken izzott és az eget kémlelte valami halvány reményt keresve... - Jó, most alakulj vissza!

- A kölykök... menjenek el... - lihegte halkan és kapkodva.

- Értem. Ebisu, vidd mindegyik kölyköt haza! Kakashi-t elviszem kórházba.

- Sensei... - remegett Sakura. Tudom, hogy Sakura apjaként tekint Kakashi-ra, de nem húzhatom az időt. Kakashi-nak minden másodperc számít.

- Majd meglátogathatjátok, de most menjetek! GYORSAN!- ordítottam.

Ebisu elvitte a kölyköket, Kakashi pedig átalakult. Rémes volt az állapota, ezért akarta, hogy a kölykök ne lássák. Az egész testén zúzódások és maga a test is vérben úszott. Amint visszaalakult, elájult. Megfogtam és amilyen gyorsan csak tudtam rohantam a kórházba vele. Szerencsémre Tsunade-sama bent volt, így azonnal betudták vinni Kakashi-t. Egyből intenzívre helyezték és Tsunade-sama 3 orvossal együtt elkezdték leápolni. Értesítettem Minato sensei-t, Kushina chan-t és Rin-t, hogy megtaláltam Kakashi-t. Hamarosan betoppantak, de nem jöttek egyedül: Naruto, Sasuke és Sakura is idejöttek.

Rin egyből a nyakamba borult, amint elmondtam nekik, hogy hogyan találtunk rá, hogyan hoztam és, hogy most hol van. Rin elnézett a velünk szemben lévő kórterembe és az aggodalmat olvastam le róla. Már nem tudom, hogy aggodalmában vagy megkönnyebbülésében könnyezett e meg. Minato sensei talán inkább megnyugodott. Viszont, amikor Tsunade-sama megjelent megváltozott az arckifejezése mindenkinek: a sensei-nek komolyabb, Rin-é aggódó, a diákjaimé reménykedővé. Tsunade-sama egy dossziét tartott a kezében és igen lesújtóan nézett ránk.

- Éppen időben hoztad be Obito, viszont így is súlyos a mellkasán a seb. A szívét Hashimara sejtjeivel kellett amputálnunk. Már a műtét vége fele járunk.

- A... amputálni? – remegett Rin hangja.

- A szívét? – döbbent meg Naruto.

- Nem emlékszel? – kérdezte Sasuke Naruto-ra nézve. – Madara kardja egyenesen kettévágta a szívét. – na, igen... Sasuke mindig konkrétan megmondja a lényeget, de ezzel a mondatával, mindegyikünk szívéhez egy követ vágott. Tsunade viszont folytatta.

- Nos... A műtét úgy tűnik sikerülni fog, de... a szíve jóval gyengébb lesz, így csak fokozatosan látogathatjátok: kívülállók, barátok, munkatársak, család, közeli barátok, élettársak.

- De miért? - értetlenkedett Sakura. Láttam rajta, hogy aggódik, és a könnyeivel küzd.

- Nos... az érzelmek aktív működése Kakashi-nál a kritikus pontra nőtt. A szívét egy olyan sejttel varrtuk össze, ami még legalább egy hétig instabil lesz, viszont fokozatosan kell erősíteni a szívet. Ha egyszerre kapja a szíve a boldog, fájdalmas és szenvedő emlékeket, akkor egy infarktusban meghalhat. – ez a gondolatmenet engem lesokkolt. Kakashi-t megmentették, ez tény, de a neheze még hátra van. – Minato rád bízom, hogy ki hogy és mikor látogatja meg Kakashi-t, de Minato tartsd be azt, amit mondtam, hisz Kakashi egészségéről van szó.

- Persze, köszönjük Tsunade-sama! – köszönte meg a sensei.

20 perccel később az orvosok kijöttek Kakashi-tól és közölték velünk, hogy holnapra már fel fog ébredni és, hogy Tsunade után mi is fokozatosan mehetünk be hozzá és beszélhetünk vele. A sensei először Sasuke-t és Sakura-t küldi be, utána pedig Kurenai, Gai, Asuma, Iruka, hiszen meghallották, hogy Kakashi „él" és, itt van a kórházban. Látni szeretnék. Aztán értesíti Itachi-t és Tenzou-t is a helyzetről. Ezek után ő megy be Kushina-val és Naruto-val, majd én és Rin, végül Ayame. Addigra megpróbálok vele beszélni. Remélem minden rendben lesz.

Continue Reading

You'll Also Like

2.5K 189 19
"Egy sárkány a lovasa nélkül tragédia. Egy lovas a sárkánya nélkül halott." Egy lány az ikertestvére mellett boldog. Egy lány az ikertestvére nélkül...
1.1K 151 15
Miután Daniel Ricciardo karriere véget ér a Formula 1-nél, nem tudja, mégis mihez kezdhetne az életében. Azonban, amikor hazatér Ausztráliába, egy vá...
6.9K 509 25
-Most őt minek kellett meghívni?-idegesen nézett a nővérére, aki viszont értetlen arccal nézett vissza rá. -Talán mert Balázs gyerekkori legjobb bará...
14.6K 1.5K 68
Nehéz egy szuper sztár közelébe kerülni, főleg ha az elzárkózik az emberektől. Kim Namjoon egy híres rapper aki már többször megtapasztalta hogy a kö...