Sampai saja, di lobi resort Darius terus melabuhkan punggungnya di atas sofa sambil mencapai majalah Times lalu membacanya dengan begitu tekun, sekali. Sesekali, mata birunya di halakan ke arah pintu masuk resort, tersebut. Kelihatan, para tetamu yang ingin menginap di resort tersebut sedang melangkah masuk. Pada mulanya, Darius tidak mengendahkan langsung dengan pemandangan yang sedang di lihat oleh matanya itu tetapi apabila melihat kelibat, seorang wanita seksi bersama lelaki yang agak berumur membuatkan dahinya berkerut seribu, seketika. Kristy! Desis hati Darius di dalam hatinya sendiri sambil menutup separuh wajahnya dengan majalah yang sedang dibacanya sebentar, tadi.
Matanya terus memerhati sikap gedik Kristy bersama lelaki yang sedang bersama dirinya, itu. Lelaki tua macam tu pun taste dia juga, kah? Bitch! Maki Darius di dalam hatinya sendiri. Nasib baiklah, dia tidak pernah menganggap wanita itu sebagai kekasihnya kalau tidak memang makan hati jugalah dia, nampaknya. Sedang leka memerhati, kan Kristy tiba-tiba bahunya ditepuk dengan kuatnya daripada belakang.
Terkejut dan terlepas terus majalah yang berada di dalam genggaman tangannya, itu. Dengan pantasnya juga, Darius terus berpaling ke arah belakangnya ingin melihat siapa gerangan yang berani mengejutkan dirinya seketika, tadi. Kelihatan, Dee sedang berdiri terpacak di hadapannya dengan wajah tidak bersalah langsung. Geram pula Darius melihat tingkah isterinya yang hanya buat muka selamba di hadapannya, itu. Perlahan-lahan dia mencapai majalah yang terlepas daripada tangannya tadi lalu, diletakkan semula di atas meja.
Dia kemudian, bangkit segera daripada tempat duduknya lalu meluru ke arah Dee dan menyeret terus pergelangan tangannya sambil beredar dengan tergesa-gesanya daripada lobi tersebut.
"Eh! Tuan Darius nak bawa saya pergi mana, ni? Lepaslah tangan saya tuan Darius!" Pekik Dee dengan riak wajah terkejutnya sambil terkedik-kedik menyaingi, langkah lebar kaki suaminya itu yang hanya diam membisu. Pelik! Kenapa dengan tuan Darius, ni? Macam ada yang tak kena je aku, tengok! Dee mulai, bermonolog sendiri di dalam hatinya. Fikirannya cuba mencernah apa sebenarnya, yang sedang berlaku terhadap diri suaminya di saat, ini. Tiada angin tiada ribut tiba-tiba saja mood lelaki itu berubah menjadi pelik.
Sejurus, menghampiri kawasan pantai barulah Darius melepaskan pergelangan tangan Dee. Wajahnya diraup berulangkali, dengan tangannya. Nafasnya juga agak termengah-mengah dek, melangkah terlalu pantas sebentar, tadi. Dee yang berada disebelah lelaki itu terus memerhati ke arah wajahnya yang kelihatan berkerut seribu seperti, sedang memikirkan sesuatu.
"Tuan Darius ni dah kenapa, hah? Macam nampak hantu saja saya, tengok!" Soal Dee dengan wajah ingin taunya. Peluh yang membasahi dahinya segera dikesat dengan tangannya. Sebenarnya, bukan lelaki itu saja yang nampak keletihan dia juga berasakan hal yang sama. Mana tidaknya, dari tadi dia asyik terkejar-kejar membuntuti langkah kaki Darius sampailah ke kawasan pantai, ni. Penat siot! Dah macam berlari marathon pun, ada! Desis hati Dee sendiri.
Darius tidak, terus menjawab pertanyaan Dee itu. Dia sebaliknya, begitu ralit memerhatikan penampilan simple dan ranggi isterinya yang hanya mengenakan, baju lengan panjang dan singlet longgar berwarna hitam yang dipadankan dengan seluar jeans dengan warna yang sama. Manakala, topi nikenya pula sengaja diterbalikkan ke arah belakangnya. Meskipun, tidak berpakaian menjolok mata Darius begitu terpukau dengan penampilan wanita tomboy itu yang pada pandangan matanya kelihatan, sexy dan cute. Entahlah, dia sendiri sebenarnya pelik dengan perubahan dirinya, itu. Kalau dulu tastenya lebih kepada wanita yang lebih seksi tetapi sekarang wanita-wanita yang berpakaian seperti, itu sudah tidak berjaya menarik perhatiannya, lagi. Apa yang Darius tau, hatinya telah dicuri oleh wanita yang masih lagi tercegat berdiri di hadapan matanya, itu.
Dee yang semakin, hilang sabar dengan sikap acu tak acu Darius terus saja meluru ke arah lelaki itu dan terus menyergahnya.
"Tuan Darius!!"
Darius yang sedang mengelamun terus terkejut apabila mendengar sergahan tiba-tiba daripada Dee, itu. Perhatiannya kemudian, terhala semula ke arah isterinya yang masih lagi menatap ke arah wajahnya dengan pandangan terkebil-kebilnya.
"Oi! Kau ni memang suka kejut dan sergah orang macam tu, kan? Nasib baiklah, aku ni tak ada sakit lemah jantung kalau tidak naya je, dibuatnya!" Marah Darius bertubi-tubi ke arah isterinya, itu. Sebenarnya, dia memang pantang kalau ada orang yang tepuk bahu dan sergah dia macam tu, tadi.
"Isskk! Tuan Darius ni, buat macam tu pun nak mengamuk. Alah! Janganlah nak marah saja cubalah ceria sikit! Kita ni, kan tengah bercuti dekat pulau, ni!" Ingat Dee kepada Darius yang sedang melabuhkan punggungnya di atas pasir sambil menghalakan tatapan matanya ke arah laut. Dee kemudian, mengambil tempat duduk disebelah lelaki itu. Topi nike yang dipakai diletakkan ditepinya.
"Kau memang suka dengan pantai, ya?!" Soal Darius secara tiba-tiba kepada Dee yang di saat ini sedang asyik, menguiskan hujung jarinya ke arah pasir. Persoalan tiba-tiba lelaki itu membuatkan dia tersentak, seketika. Sekilas, dia menatap ke arah wajah kacak Darius yang berubah menjadi kemerahan-merahan apabila terkena biasan cahaya matahari. Terkesima terus dia, dibuatnya. Ya Allah! Hensomnya, dia! Rasa nak cubit je pipi dia, tu! Desis hati Dee sambil tersengih-sengih sendiri.
Darius yang pelik isterinya hanya diam membisu segera berpaling menatap ke arah wanita, itu. Terkejut terus dia bila mendapati Dee sedang merenung dirinya tanpa berkelip langsung. Meskipun, Darius mengangkat sebelah tangannya lalu mengibas-gibaskan di hadapan muka isterinya, itu. Namun, sedikit pun Dee tidak berkutik langsung dengan tindakan daripada Darius, itu. Keadaannya, masih sama seperti tadi. Sah! Ni mesti tengah berkhayal! Best juga kalau aku kena, kan dia ni! Bisik hati kecil Darius sambil mendekatkan wajahnya ke arah wajah comel Dee lalu sepantas kilat, dia mencium dengan lembutnya dahi wanita, itu. Dee yang sedang leka dengan lamunannya terus tergamam bila menyedari, dahinya dicium secara tiba-tiba oleh suaminya, itu. Tatapan matanya terus bertembung dengan mata biru milik, Darius yang di saat ini turut menatap kearahnya. Berdebar-debar terus degupan dada Dee, dibuatnya.
"Ke...napa tu...an...Da...rius tenung mu...ka sa...ya ma...ma...cam, tu?!" Soal Dee dengan gugupnya sambil mengalihkan terus wajahnya ke arah lain. Rona merah terus terbit, di kedua-dua pipinya. Malu, siot! Yalah! Kantoi, menatap lelaki itu secara curi -curi sebentar, tadi.
Reaksi, malu-malu kucing isterinya itu menimbulkan gelak Darius. Dee yang berada disebelah turut, terkejut bila mendengar gelak kuat tiba-tiba suaminya yang menerpa ke arah halwa pendengaran telinganya, itu. Sekilas, dia merenung ke arah Darius dengan wajah monyoknya. Darius yang perasan, kan muncung panjang isterinya itu menghentikan terus gelak-tawanya yang seketika tadi memenuhi kawasan pantai. Sehingga, kan para pengunjung lain yang berada di kawasan pantai turut menatap kearah mereka berdua dengan pandangan penuh kehairanan. Agaknya, pelik melihat dia ketawa seperti tidak ingat dunia.
"Oi! Kalau ya pun merajuk, bibir tu janganlah macam donald duck! Kang, tak pasal-pasal aku cium karang! Makhlumlah, aku tengah steam sekarang, ni!" Bisik Darius dengan lembutnya tepat ke arah cuping telinga Dee.
Tercengang seketika, Dee apabila mendengar bisikkan halus daripada Darius itu. Merah padam terus, kedua pipi Dee. Wajah terkejutnya kemudian segera, dipalingkan ke arah lelaki itu. Buku lalinya terus digenggam dengan kemasnya. Kalau diikutkan hati marahnya, memang kena juga mamat psyco ni, dibuatnya. Cool, Dee! Kau jangan nak mengamuk tak tentu pasal, pula! Bisikkan halus yang menerpa ke relung hatinya itu meredakan terus perasaan marahnya yang begitu membuak-buak sebentar, tadi. Bagi mengelakkan perkara yang tidak sepatutnya terjadi Dee bangkit terus daripada duduknya lalu melangkah pergi meninggalkan suaminya, itu.
"Oi! Kau ni pergi mana pula, tu?!" Laung Darius dengan suara kuatnya.
Mendengar laungan kuat suaminya Dee berpaling semula ke arah lelaki itu dengan wajah sebalnya sambil berpeluk tubuh.
"Saya nak balik resort, malaslah nak layan dengan perangai miang tuan Darius, tu!" Pekik Dee sambil menguis rambutnya ketepi dengan tangannya. Cuaca petang yang agak panas membuatkan dia menanggalkan terus baju lengan panjang yang dikenakan olehnya itu lalu, diikatkan ke arah pinggangnya dan terus beredar pergi.
*****
Warning: this part have steamy hug and kises. If you underage pls dont read🔯🔯🔯💋💋💋💋
Terpegun seketika, Darius apabila melihat penampilan seksi isterinya diketika, ini. Terselah, terus bahu putih mulus wanita itu di hadapan matanya. Timbul terus perasaan ghairah Darius, dibuatnya. Tiba-tiba matanya terlihat dua tiga orang pelancong lelaki yang berada di pantai turut menatap dengan nakalnya ke arah isterinya itu. Mendidih terus lubuk hati Darius, dibuatnya. Bibirnya juga turut diketap dengan geramnya. Laju saja dia bangun dari tempat duduknya lalu, mengejar isterinya, itu. Sejurus, mendekati Dee laju saja tangan Darius menyambar pergelangan tangan wanita itu. Mati terus langkah kaki Dee, dibuatnya. Dia kemudian, menghalakan tatapan matanya ke arah suaminya yang sedang menanggalkan baju singlet pagodanya lalu, ditutup dengan segeranya ke arah bahunya yang agak terdedah itu.
"Coverlah, sikit bahu kau ni! Aku tak suka kalau ada mata lelaki lain yang tengok!" Ujar Darius dengan wajah seriusnya.
Tergamam seketika, Dee dengan kata-kata dan tindakan spontan daripada Darius. Dia yang pelik, melihat tingkah-laku lelaki itu terus mengangkat keningnya dengan wajah blurnya.
"Ap...!" Baru sahaja, dia ingin membicarakan sesuatu laju saja Darius mencelahnya. Tergantung terus butir bicara Dee, dibuatnya.
"Kau tak nak join aku berenang, kah?!" Soal Darius dengan senyuman mengodanya sambil sengaja menayangkan tubuh six pack hotnya itu ke arah Dee. Di saat, ini dia cuma mengenakan boxer sahaja.
Entah, bila lelaki itu menanggalkan seluar khakisnya. Dee sendiri pun tak perasan. Crazy! Dia tak malu, kah pakai macam tu, saja? Tanya hati kecil Dee di dalam lubuk hatinya sendiri. Sebenarnya, di dalam tidak sukanya sempat juga dia melirik dengan nakalnya ke arah tubuh tegap macho suaminya yang masih lagi berdiri di hadapanny. Sedang asyik, dia memerhatikan tubuh terlebih seksi Darius itu tiba-tiba cuping telinganya mendengar suara sapaan seorang wanita.
"Hey! Darius! I thought i dreaming to see you in here! It's, you! Come on! Have fun with, me!" Pekik Kristy dengan gaya gediknya sambil meluru ke arah Darius.
Kemunculan dan sapaan tiba-tiba Kristy itu amat, mengejutkan Darius. Perhatiannya terus terhala ke arah wajah wanita seksi yang cuma mengena, kan bra bertali halus yang dipadankan dengan seluar dalam G-string. Rasa nak termuntah saja Darius bila melihat pakaian Kristy yang terlalu menjolok mata, itu. Dee yang berada disebelahnya juga turut berasa tidak selesa dengan kehadiran tiba-tiba wanita, itu.
Mak oi! Seksi gila betul minah gedik, ni! Siapa, dia? Tanya hati kecil Dee sendiri sambil menghadiahkan jelingan tajamnya kearah Darius yang begitu teruja dengan bentuk dan lekuk tubuh wanita yang sedang mengenggam dengan gediknya lengan kekarnya, itu. Apa yang lebih menyakitkan hati Dee suaminya tidak menghalang langsung perbuatan wanita itu menyentuh dirinya. Isskk! Makin lama aku dekat sini, makin berbulu pula mata aku, ni! Ada baiknya aku blah, sekarang! Desis hati Dee sendiri dengan perasaan sakit hatinya. Baru saja dia ingin melangkah pergi suara manja suaminya kepada wanita itu mematikan terus niatnya untuk beredar pergi. Lantas, dia berpaling semula ke arah Darius. Terbeliak, terus biji matanya apabila melihat adegan mesra terlebih over suaminya bersama wanita, itu. Perasaan cemburu terus menguasai, dirinya.
"Hey, baby!" Ucap Darius dengan senyum yang dibuat-buat sambil memeluk dan mencium dengan rakusnya bibir Kristy.
Kristy yang mengingat, kan Darius betul-betul teruja bertemu dengan dirinya turut membalas ciuman lelaki itu. Nampaknya, tidak sia-sia dia menerima ajakkan Mr. Frank sugar daddynya untuk bertandang ke pulau Redang, ni. Rupa-rupanya Darius juga turut berada di pulau yang sama. Nampaknya, ada peluang lagilah dia mengoda lelaki itu. Sedang asyik, mengelamun tersentak, seketika dia bila menyedari Darius sudah pun membaringkan dirinya di atas pasir. Tali branya juga turut ditanggalkan oleh lelaki itu. Tersembul terus buah dada besar Kristy di hadapan mata Darius. Laju saja, tangan lelaki itu menggentel dan menghisap kearah putingnya.
"Ah!...this is so fucking good, Darius!" Desah Kristy diselangi, dengan nafasnya yang agak termengah-mengah dek, menahan perasaan ghairahnya yang semakin mengebu-gebu itu.
Darius pula tidak mengendahkan langsung desahan Kristy yang begitu terbuai dengan sentuhannya itu. Dia sebaliknya, terus menatap ke arah wajah cemburu Dee dan membayangkan buah dada wanita itu yang sedang digentel dan dihisapnya diketika, ini. Membayangkan saja hal itu batang Darius terus menjadi besar dan tegang.
"Oh!..." Erang Darius dengan penuh nafsunya sambil mengisap dan mengentel dengan ghairahnya puting Kristy. Tatapan matanya tidak beralih langsung daripada wajah merah padam isterinya yang masih lagi berdiri tidak berapa jauh daripada dirinya dan Kristy.
Kristy yang menyangkakan Darius begitu teransang dengan dirinya terus menyusupkan tangannya ke dalam boxer lelaki itu. Laju saja, tangannya mengusap dengan cepatnya batang Darius dengan begitu bersemangat sekali.
"Ah!...please! Fuck me, now Darius!" Desah Kristy dengan nada kuatnya.
Desahan kuat Kristy itu amat mengejutkan Dee. Airmata yang cuba ditahannya gugur juga akhirnya. Perasaaanya begitu terguris dan terluka dengan perbuatan menjijikan suaminya bersama wanita, itu. Tanpa berlengah lagi, Dee terus beredar pergi bersama dengan derai airmata dan hati yang hancur berkecai. I hate you Darius! Jerit hati batinnya, sendiri.
Darius yang perasan, kan dengan wajah dan tangisan sedih isterinya itu melepaskan terus dengan kasarnya tubuh Kristy daripada dakapan tubhhnya.
"Leave me now, Kristy and one more thing i dont want to see or meet you again! Keep it that in you mind, bitch!" Bisik Darius kepada Kristy dengan tatapan benci dan jijiknya sambil beredar pergi meninggalkan wanita itu dalam keadaan terpinga-pinganya.
Kristy terus memerhatikan kepergian Darius melalui, ekor matanya. Nevar mind! I will nevar let you go, Darius! I will make you pay what you done to, me! Desis hati kecil Kristy sendiri dengan senyuman sinis dan dendamnya.
Please add,vote and comment. I need you respond and fedback guy's. Good night😴😴😴😴