Tylko My || Sylwia Przybysz...

By PolsatkaTv

1.4K 71 31

Kontynuacja Tylko Ty/Sylwia Przybysz & Artur Sikorski FanFiction Minęły dwa lata od niespodziewanego wyjazdu... More

Rozdział Pierwszy
Rozdział Trzeci
Przeprosiny
Rozdział czwarty
Rozdział piąty

Rozdział Drugi

247 11 4
By PolsatkaTv

*Pov Artur*

-Zrywam z tobą.

-Ale Artur ja cię kocham!

-Ale ja ciebie nie kocham. Kocham Sylwię.

-To po co ze mną byłeś?! Dupek!

****************

-Jutro wylatujemy do Polski Artur!-zawołała moja mama. Udałem, że jej nie słyszę.-Najlepiej zacznij się pakować! Artur!

Nie chciałem lecieć do Polski. Nie chciałem wiedząc, żey Sylwia mnie nienawidzi. To było z mojej winy. Byłem głupi, że jej nie powiedziałem. Zgodzę się z Sarą. Jestem dupkiem.

- Artur czy ty mnie słyszysz czy jesteś głuchy?! Pakuj się!-powiedziała moja mama wchodząc do pokoju.

-Nie zamierzam tam lecieć.

-Dlaczego? I dobrze wiesz, że sam nie zostaniesz!

-Sylwia.

-Pogódź się z nią.

-Ona mnie nienawidzi.

-Porozmawiaj z nią. To na pewno jakoś pomoże.

-Spróbuję.

****************************************

Równo 100 słów♥ Dzisiaj może jeszcze jeden rozdział♥ 

Continue Reading

You'll Also Like

2.9M 72.3K 131
Imagines and Oneshots from the Harry Potter Universe ✧₊⁺ Draco Malfoy, Mattheo Riddle, Theodore Nott, Lorenzo Berkshire, Pansy Parkinson, Tom Riddle...
1.4M 29.6K 118
in which charlotte carrera finds herself more conflicted than she has ever been in her entire life. rafe cameron x fem! oc || seasons one + two + thr...
538K 44.6K 120
Sequel to my MHA fanfiction: •.°NORMAL°.• (So go read that one first)
277K 16.3K 80
In the realm of fire and blood, where dragons dance and ambition burns bright, two souls entwine in a fate forged by destiny's hand. Sitara Evangelin...