POVESTI PARANORMALE \ DE GROA...

By KID9920

1.1K 29 0

AICI GASITI POVESTI PARANORMALE.(HORROR) More

A HAUNTING #2
FERMA
BECIUL
FETELE
FANTOMA DIN CASA
FAMILIA BANTUITA
PODUL CASEI
BAIATUL
FATA CARE LEVITEAZA

A HAUNTING #1

358 8 0
By KID9920

   ERA O FAMILIE FORMATA DIN MAMA SI 2 FETE .S-AU MUTAT INTR-O CASA LA MARGINEA ORASULUI PENTRU CA VOIAU LINISTE.AU INCEPUT SA RENOVEZE INTERIORUL CASEI.MAMA ERA SINGURA IN SUFRAGERIE SI A CAZUT DINTR-O DATA O CUTIE CU LUCRURILE LOR.NU BANUIA NIMIC.LA SUBSOL

   ERA UN COVOR MARE CARE TREBUIA SA IL STANGA.L-A RIDICAT SI A VAZUT SEMNUL DIAVOLULUI -O STEA.MAMA L-A CHEMAT PE FRATELE LUI SI I-A ARATAT CE E LA SUBSOL.MAMA A INCEPUT SA DEA CU VAR PE JOS PESTE STEA PENTRU CA NU VREA SA VADA SI FETELE.A DOUA ZI PARCA STEAUA STALUCEA SIMAI TARE,ZICI CA NU DADUSE CU VAR.NU STIA CE SA FACA.IN SUFRAGERIE ERA MAMA SI CU FATA CEA MARE.FATA CEA MICA ERA LA DUS.CAND,DINTR-O DATA A INCEPUT SA TIPE.FETITA A SPUS CA CINEVA IA IMPINS CAPUL SUB APA SI AVEA O FATA URATA.AU CALMAT-O SI S-AU DUS LA CULCARE.MAMA S-A UITAT SI PE CAMERELE DE SUPRAVEGHERE PENTRU A SE ASIGURA CA NIMENI NU INTRA IN CASA.

    FATA CEA MICA SPUNEA CA O DOARE SPATELE.MAMA S-A UITAT PE SPATELE EI SI A VAZUT O ZGARIETURA DE GHEARA.S-A UITAT SI LA FATA CEA MARE SI AVEA LA FEL,O ZGARIETURA.S-A INGRIJORAT SI A SUNAT UN DOMN SPECIALIZAT IN PARANORMAL.DOMNUL A VEIT SI A INCEPUT SA CITEASCA DIN BIBLIE IN SUBSOLUL CASEI.,,S-A LUPTAT,, PENTRU CASA.DINTR-O DATA TOTUL S-A LUMINAT SI NU MAI ERA UN AER INABUSITOR.MAMA IA MULTUMIT DOMNULUI.A REVOPSIT SUBSOLUL SI TOTUL ERA CA NOU.

FAMILIA A TRAIT FERICITA IN ACEA CASA.

Continue Reading

You'll Also Like

13.3M 452K 111
Caroline Night è una ragazza che deve lavorare per sistemare i danni del padre ormai scomparso da anni. Per colpa di un vecchio patto tra la sua fam...
271K 26.2K 51
VKOOK COMPLETA|Hai a disposizione solo una chiamata al giorno, sono in totale 31 giorni prima di passare ad un altro giocatore, la durata della telef...
1.1K 50 5
2013, Detroit «Eppure credimi, è così. Tutte quelle storie... sono reali. Puoi decidere se accettarlo e affrontare il tuo destino, o se fingere che...
183K 226 5
«Se ti nascondi dietro un'apparenza troppo a lungo finisci per dimenticare chi sei. Non siamo l'armatura che portiamo.» ____________________________...