Medya:Yok.d
Ithaf:Black_Stilinski bir bölüme 60 yorum yapan koca yürekli 💜
Siz: Aden'im
Siz: Bok mavisi gözlüm
Siz: ilk ve tek anonimim
Siz; Paylaştığın resimlerin ne kadar güzel olduğunu söylemiş miydim?
Aden'im: Ne isteyeceksin?
Siz: Aşk olsun Aden'im.
Siz: Ben öyle şey yapar mıyım?
Siz: Yaparım ama şu an konu bu değil.
Aden'im: Sadede gel.
Sarp: Annem seninle tanışmak istiyor.
Aden'im Çevrimdışı
Sarp: Anonimim
Sarp: Öldün mü?
-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||
Kapıyı üç dört kez daha çaldığımda Aden hâlâ açmadı. En sonunda içeriden bağırdığında rahatladım.
"Alacaklı gibi çalmanın amacını öğrenebilir miyim?" diyerek kapıyı açtığında derin bir nefes verdim.
"Kızım bir şey oldu sandım. İyi misin salak?!" dedim kapıdan girerken.
"İyiyim. Yalnızca heyecandan telefon camdan fırladı."dediğinde kahkaha atmaya başlamıştım. Bu kız gerçekten maldı!
"Böyle şeyleri yüz yüze söylemeliyim sanırım." dedim başımı sallayarak. O da bana onay verdi. Telefonsuz kalmıştı.
"Ee yarın geliyor musun kaynananla tanışmaya?" diye devam ettim.
Gözlerini pörtletti."Ağzını ayrı,götünü bayra aç yiğidim."
"Yazık kaynananın telefonundaki 'Sarp' ınkiler' adlı galeri bölümüne giremeyeceksin." deyip omuz silktiğimde gözlerini sonuna kadar açtı.
"Öyle bir bölüm mü var?" dediğinde mırıldandım kendi kendime.
"Yani." dedim 'a' harfini uzatarak. O galeride 'Oktay Usta harici birisi var mıydı acaba?
"Ama... Merak ettim şimdi." Aslında annemle tanışması tümüyle saçmalıktı ama annem ilişkilerimin her zaman bir saçmalıktan ibaret olduğunu düşünür, hevesimi kırardı. Aden'i çok beğeneceğini düşündüğüm için teklifini reddedememiştim.
"Ee geliyorsun o zaman?"
"Geliyorum."
(*'>д<)(*'>д<)(*'>д<)(*'>д<)
Anonim:
"Aden'im nerede kaldın? Kök saldım."
"Hoşbuldum Sarp. Gerçekten çok yardımcı oldun yani. Zaten heyecanlıyım. Belki de sen benim kötü performans gösterip annenin beni dersten bırakmasını istiyorsun nereden bilebilirim? Ayrıca s-" diye devam edecekken yanağımdaki baskıyla sustum.
SARP
BENIM
YANAĞIMDAN
ÖPMÜŞTÜ.
BANA
AIT
OLAN
YANAĞA.
"Hoşgeldin. Mükemmel görünüyorsun. Annem en çok papatyaları sever. Güzel seçim." deyip elimdeki papatyaları aldığında gülümsedim.
Hayattaki şansımı sayın kayınvalideciğime (!) çiçek alırken kullanmıştım iyi mi?
"Sarp. Ben böyle çiçekle, heyecanla geldim de sanki seni istemeye geliyormuşum gibi oldu." dediğimde onayladı.
"Bu kadar kasmana gerek yok, annem sadece biraz tuhaf. Azıcık."
Umarım.
('・_・')('・_・')('・_・')('・_・')
Sarp:
Şu an gerçekten çok kritik bir ortam vardı. Kahvesini Aden'i süzmekten içemeyen annem, nihayetinde dedikodu yapacağı yengesini bulmanın mutluluğuyla sırıtan Semra, annemin Aden'ime saçma sorular sormaması için dua eden ben.
"Ee kızım kaç yaşındasın?"
"Sarpla aynı sınıftayım." dedi gülen anonimim. Bu kız niye gülüyordu? Sanırım ciddi ortamlarda gülmemek için kendini sıkan türden bir kız arkadaşım vardı.
"Gözlerin lens mi?" Semra'nın sorusunu sadece değil diyerek geçiştirdi. Liseli sevgilime ne sorulabilirdi ki zaten?
"Tek başına yaşadığını duydum." Duymadın anne mesajlarımı okudun! Sıkıntıyla alnımı ovuşturduğumda annem ölümcül bir bakış attı.
"Evet. Tek başıma yaşıyorum." dediğinde annemin garipsediğini fark edip devam etti. "Aslında tam olarak öyle değil. Babam yan apartmanımda." Aden'im açıklama yapacak bir konu bulamadığı için sustu.
"Ama ev işlerini çok iyi yapıyor, bir yemekler yapıyor anne aklın hayalin durur." dedim olaya müdahele etmeye çalışarak.
Aden'in yapabileceği yemekler:
*Makarna
*Kelebek Şeysi Makarna
*Spaghetti
*Salçasız Makarna
Olsun ben onu makarna çeşitleriyle seviyordum.
Bu konu annemin ilgisini çekmişti emindim.
"Yaa bir gün beraber yapalım." Ben de bu kadarını beklemiyordum.
"Tabii. Böyle ev işlerinde de yardıma ihtiyacınız olursa mutlaka arayın. Yemekte yaparız." Vur dedik öldürdün be Aden'im.
"Aşkolsun ben neyim burada?" diye sitem etti Semra.
"Kızım sen en son temizlik yaptığında televizyon vileda kovasına düştü ya." dediğinde Aden yarılmaya başlamıştı. En sonunda hanımefendi kimliğine yeniden büründü ve elini ağzına kapattı.
"Oğlum bir mutfağa gel." Annem kaş göz işareti yaptığında Aden'in dedikodusunu yapacağımızı anladım. Aslında keşke Emir'i de çağırsaydım. O ortamı nasıl yumuşatacağını her zaman bilirdi.
"Servis mi yapayım anne?" deyip itiraz ettiğimde ısrar etti.
"Gelsene oğlum." Allah bilir ne diyecekti?!
Homurdanarak mutfağa geç
"Oğlum bu kızın boğazına bıçak tutup, sevgili olmadın değil mi?" Anlaşılan annem Aden'i beğenmişti.
Bir bilsen bu kızın hanım hanımcık görüntüsünün ardında nasıl bir Ismail YK olduğunu.
"Anne beğendin mi beğenmedin mi?"
"Ya iyi kız sanki. Sanki sen nesin ki elalemin kızını eleştireyim? Ben kız olduğundan emin olmak için çağırdım zaten."
╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯
"Anonimim bir su alabilir miyim?" deyip Emir'le yeni bir online oyuna başladığımda önce homurdandı kendi kendine.
"Ay çok nazik sordun. Keşke ses kaydı alsaydım." dedi ve mutfağa gitti.
Sonunda bu akşamı sağ salim atlatmıştık. Annem Aden'in numarasını almıştı. Semra'yla dedikodu yapmışlardı. Ama ne kadar zorlasam söylemiyordu. Derken Aden'in telefonuna bildirim gelmişti. Merak etmiştim. Kapının etrafına bir baktım. Aden'in sürahiyi doldurduğunu görünce hızlıca telefonu aldım.
Darien: annem bilet almış sana
Darien: *fotoğraf*
Aden'in aklının karışmasını kesinlikle istemiyordum. Sanırım bir bencillik yapacaktım. Yapmak zorundaydım. Mesajı sildim.
"Sarp?"
⊙﹏⊙⊙﹏⊙⊙﹏⊙⊙﹏⊙⊙﹏⊙⊙﹏⊙
Hmm bok kokusu alıyorum diyenler?
Hadi eyw.