ARKADAŞLAR HİKAYEYE BAŞLAMADAN ÖNCE SİZ DEĞERLİ OKUYUCULARA ÇOK TEŞEKKÜR ETMEK İSTİYORUM.BEN BU HİKAYEYİ YAZARKEN ÇOK ÜMİTSİZDİM AMA HİKAYENİN BU KADAR ÇOK BEĞENİLCĞİNİ HİÇ TAHMİN BİLE ETMEMİŞTİM ÖYLESİNE YAZMIŞTIM BU HİKAYEYİ AMA GERÇEKTEN SİZE ÇOK MİNNETTARIM.NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZ.AMA BUNDAN SONRA GERÇEKTEN YORUMDA YAZIN BELKİ YANLIŞ OLAN YER OLMUŞTUR VEYA ELEŞTİRDİĞİNİZ BİR YER OLMUŞTUR O BAKIMDAN YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN MELEKLERİM.SİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM VE HİKAYEYE BAŞLIYORUM.
Ben:Neyse ya kapansın bu konu.
--------------------------------------------------SALONDA------------------------------------------------------------------------
Amy:Mia?
Ben:Efendim?
Amy:Neler oldu?
Ben:Sonra anlatırım Amy.
Amy:Tamam canım.
Ben:Millet ben biraz dışarı çıkıcam.
Alis:Bende geliyimmi?
Ben:Gel.
Amy:Bende geliyim o zaman.
Ben:Sadece Alis gelsin.
Amy:Peki.
Alis'le dışarı çıkıtığımızda bian sessizlik oluştu ve sessizliği Alis bozdu.
Alis:Mia neler oluyor Tanrı aşkına söylermisin?
Ben:Alis kafam çok karışık.
Alis:Neden Mia söylermisin lütfen?
Ben:Austin'le ayrıldığımız günden beri çok dağıldım.Ben ona güvenerek ikinci şans verdim Alis ama o ne yaptı gitti başka kızlarla samimi oldu.
Alis:Seni çok iyi anlıyorum canım.Ama sadece ona zaman ver.Simonla numaradan çıkarak bu durumu düzeltemezsin.Hem onun duygularıyla oynamış olursun hemde sen daha kötü olursun.Austin'i kısakndırabilirsin evet ama Simon'ın duygularıyla oynamış olursun.Bu sefer nolur senin vicdanın rahat etmez.Alnıyomusun?
Ben:Peki ne yapıcam ben?
Alis:Ona zaman tanı.Kendinden uzaklaştırma.Yakın olun bir arkadaş gibi ama çıkmayın.Zaman her şeyin ilacıdır bunu unutma.Yarın uyandığımızda.Sadece üçümüz yani sen ben ve Austin bir kahvaltıya gidicez.Oradada ona zaman verme şansın olur hemde bu konuştuklarımızı ona özetli bir şekilde anlatmış olursun tamammı?
Ben:Tamam.
Alis bana öyle güzel şeyler söylemiştiki.Ama haklıydı.Bunu Austinle konuşucaktım.
MELEKLERİM BURDA KESMEK ZORUNDAYIM.BİLENİNİZ VARDIR BELKİ DİĞER HİKAYELERİMİDE YAZMALIYIM AMA ONLARI BİTİRİNCE YİNE BUNA DÖNÜCEM.SİZİ ÇOK SEVİYORUM MELEKLERİM BUNU UNUTMAYIN.HADİ BEN KAÇTIM :)