Angel

By _Tiaatje_

72.8K 2.8K 357

Als Angel, een onschuldig meisje op een dag geesten wil oproepen loopt het uit de hand. een inwendig vuur ove... More

Proloog: Vuur
1. Slaap lekker
2. Theo
3. In het bos
4. Ruzie
6. Oorlog
7. Problemen en oplossingen
8. Avondje uit
9. Plezier
10. Aiden
11. Ontslag
12. Weerstand
13. Vrijheid
14. Verdwaald
15. Morgen
16. Naar huis
17. Familiekwaaltje
18. Mijn monster
19. Afscheid
Thank you all!
20. Gevangen
21. Vast
22. Jody
23. Verlost
24. Overgeplaatst
25. Gevallen
26. Vergeten?
27. Vrienden
28. In de les
29. Kalm...
30. Mijn gebied
Kleine mededeling
31. Ik kom je halen
32. Vrienden?
33. Op de vlucht
34. Wraak
35. Youri
36. Psychopaat
37. Kiezel
38. Dierenarts
Hey mensen
39. Ballerina
40. Amputatie
41. Nieuwe vriend
42. Afhandelen
43. Getraind
sorry mensen
44. Saskia
45. Veerpontje
46. Spelletje
47. De overtocht
48. In het dorp
49. Herenigd
sorry, geen hoofdstuk...
50. Eindelijk
q/a
51.
52.
53. Schaduwmonster
54. Slechts een tweepoot...
55. Straf
56. Afhandelen

5. Zie me maar te vangen!

1.5K 51 2
By _Tiaatje_

Snikkend ren ik door het bos. Het was te mooi om waar te zijn. Ik zal nooit meer compleet zijn... Achter mij hoor ik Demon steeds dichterbij komen. Ik voel dat zijn verderf het bos verduisterd, ik voel dat hij dichterbij komt, en ik versnel mijn pas. Hij mag me niet te pakken krijgen. Ik ben dan misschien niet compleet, maar ik heb geen doodswens...

Angel... Geef het gewoon op...

"NOOIT!"

Ik begin nog harder te rennen, Theo's hart nog steeds in mijn handen. Ik zie de rand van het bos opdoemen, maar ik voek ook Demon naderen. Met een allerlaatste sprint ren ik het bos uit. Wat nu? Het is midden in de nacht, en ik kan nergens heen... ik kijk naar het bloederige stuk vlees in mijn handen.

"Zeker niet met dit in mijn handen..."

Wat isss er missss Angel? Geef je je over?...

In de verte zie ik de koplampen van een vrachtwagen opdoemen. ik grijns.

"Had je gedroomd..."

Ik hoor het gebrom van het voertuig mijn kant op komen, en zet een stap naar achteren.

Je kan niet meer vluchten Angel...

Het gebrom van de vrachtwagen is nu gevaarlijk dichtbij.

"Je zal me nooit te pakken krijgen Demon."

Met een vluchtige sprong spring ik naar achteren en grijp de zijkant van de vrachtwagen vast, en zet mijn voeten op de spatborden van de wielen. Mijn haar wappert in de wind als ik Demon uitdagend aankijk.

"Ik zal je missen..."

De vrachtwagen rijdt verder, Demon verbaasd achterlatend.

Ik had gehoord dat tweepoten ssssterker werden alsss ze bezeten werden, Maar je verasssssst me....

Wanneer Demon uit het zicht verdwenen is, haal ik opgelucht adem. Nooit gedacht dat DAT zou werken! Ik slaak een krankzinnige lach.

"Ik heb jou ook niet meer nodig Demon...

IK KAN HET HEUS WEL ZONDER JOU"

Ik verplaats mijn hand, en klauw nu aan de bovenkant van de vrachtwagen. Langzaam trek ik mezelf op en kniel neer op de bovenkant van het voertuig. Er is nog maar een probleem... Waar moet ik heen? Ik staar naar het hart, wat ik nog steeds in mijn handen heb. Met dit kom ik zowiezo nergens. Maar het is zo mooi... met spijt in mijn ogen bedenk ik dat ik het maar beter weg kan gooien. Ik kijk bijna gehypnotiseerd naar het bloederige stuk vlees, en knijp er zacht in. Een dun straaltje bloed loopt langs mijn hand.

"Vaarwel, Theo Sebastiaan van den Schild..."

Voorzichtig geef ik het hart een kusje, en gooi het daarna het bos in, waar ik in volle vaart langs rijdt.

"En nu terug naar mijn probleem..."

Waar moet ik heen...

Mijn ouders zijn geen optie. Die hebben vast mijn kamer ondertussen wel ontdekt... Ik grijns terwijl ik terugdenk aan die eens roze muren, die nu onder het gedroogde bloed zaten. Bovendien is Theo's lichaam ondertussen al ontdekt... Mijn grijns wordt nog breder terwijl ik denk aan zijn prachtige lijk.

Het hoofd zat amper meer vast aan zijn lichaam, alleen nog maar verbonden met een paar strengen vel, een doodse blik in zijn ogen en een van zijn oren miste. Op de plek waar ooit zijn hart zat, zit nu een groot gat. Het was zo leeg, dus heb ik er een stressbal in gestopt. De stressbal was neongeel, en er stond een vrolijk gezichtje op. De vloer zat onder het bloed, en ik heb mijn naam geschreven. 'DEMON'

Waarom kon het niet zo blijven...

Continue Reading

You'll Also Like

280 14 11
Martin is een jonge bioloog die op Antarctica onderzoek doet naar het leven daar. Hij wordt warm ontvangen door professor Ronald Dekker, die hem enth...
16.6K 531 38
Dit boek gaat over een meisje genaamd Michelle. Als ze over straat richting haar huis loopt, stopt er een auto naast haar. Een vrouw vraagt naar haar...
52.2K 1K 26
Hey... Ik ben een jongen van 17 jaar oud. En ik heb een enorm, grote fout gemaakt. Ik had dit nooit moeten doen. Ik had een video gezien op YouTube...
39 0 4
Mara could never feel emotions until she found her senpai hunter...but...people are trying to steal him away from her...she must have him...he will b...