Mücahit İlhan

By mucahitilhan

712 112 14

Oysa ne çok ağladım ben bir damla yaş dökmeden... More

...
Kadınlar Özeldir
İlk Teşekkür
Sevmek Yetmez.
Vazgeçme.
I. Bölüm
...
Sensiz bir ben.

Aşka inancım.

62 9 0
By mucahitilhan

İlk başlarda aşka olan inancımız tarif edilemeyecek kadar gerçek olur. Belkide öyle olmasını istediğimiz içindir. " Ömrüm " diyenlerin aylar sonra çekip gidişini de unutmadık. Gerçekte şu ki; Gecelerce göz yaşı dökerken siz yanımda yoktunuz. Aşka inancım dışında ,cesaretimde kalmadı aslında. Soğuttular, kör ettiler gözümüzü. Güvenemiyoruz ...

Keşke ömrüm demeseydin bana. Umutlandırmasaydın. Kandırmasaydın. Şimdi ne inancımız nede tâkatımız kaldı aski yaşamaya. Sen benim bu hayattaki en acımasız sınavımsın. Geçebildik mi ? Tebessüm edebildik mi ? Cevabını bulamadığım sorular.. Onun çikmaz sokak olduğunu bile bile inandık ,güvendik ışte..

Akşam vakti aklımda sen. Uzaklardan gelen o acılı şarkı.  Neyi yerine koyacak ? Veya hangi gece seni bak getirecek ? Aşk sendin,  inandım pişman oldum hepsi bu. Özür dilerim gideceğini bilmiyordum. Odama gir ben yokken ,gözlerine takılan duvardaki tırnak izleri olsun..Hepsi bana bıraktığın yanlızlığım.

Sen..Babamdan sonraki en derin açılsın.

Continue Reading

You'll Also Like

2.6M 119K 70
05**: Öncelikle yaşanan durum için sizden özür dilerim. Adamlarım adına da kusura bakmayın meslek icabı fazlasıyla ketumdurlar. Bayılttığınız adamıma...
60.4K 4.2K 25
Evliliğe nazaran boşanma oranının yüzde doksan arttığı bir dönemde yaşamak Hafsa'nın kara belasıydı. Evliliğini yürütmeyi bile başaramayan kara dul d...
1M 9.8K 32
Hikayede sık sık +18 ve şiddete yer verilecektir! Yaş sınırını göz önünde bulunduralım. (Final edildi)
26.4K 4.3K 8
Atakan Eralp, Birce'nin hayatına bir rüzgar gibi girip çıkmıştı. Arkasında da bir ehliyet, iki kare fotoğraf ve tutulmamış bir söz bırakmıştı. Birce...