BURASI MSP

By ilmiray

18.1K 176 76

MSP hakkında vericeğim bilgileri dinlemeye ne dersin? More

BÖLÜM 1:HESAP ÇALMA (NOT)
BÖLÜM 2: ''Rareler''
BÖLÜM 3:KOMBİNLER
BÖLÜM 4:Yeni Yeni Arkadaşlar
BÖLÜM 6: Pixi Star Hakkında Bilinmeyenler
BÖLÜM 7: Yıllıklar
BÖLÜM 8: "TRADE" ve "TRADERLIK"

BÖLÜM 5: Eski Msp

940 21 11
By ilmiray


Hepimiz biliyoruz ki biz bu oyunu oynamadan önce, yani biz daha yeni yeni gerek kendimiz gerekse arkadaş çevremiz sayesinde keşfetmeden önce de ''Eski Msp'' (MSP Beta) adı verilen bir MovieStarPlanet vardı.Çoğu kişinin belki bu yazıyla öğreneceği kimilerininse zaten bildiği ancak ''Bu kadarını da beklemiyordum!'' veya ''Bilmiyordum!'' diyeceği bilgileri sizler için derledim.

Öncelikle Eski MovieStarPlanet'e bir kişi hariç hiç kimse girememekte.Birçok kanalda eski MovieStarPlanet linki bulunsa da eski siteye girdiğinizde siteye giriş yapamamaktayız.Yani isteseniz de yapamazsınız.

Daha önce bir bölümde hatırlarsanız ''Rareler'' adlı bir bölüm yayınlamıştım.İşte aslında bizim ''Rare Week'' olarak kutladığımız kıyafetlerin büyük bir çoğunluğu, Eski MSP'de bir MovieStar yaratmak için kullanılan kıyafetlerdir.Dikkat edecek olursanız ''Rare Week'' teki kıyafetlerin büyük çoğunluğunu bu sayfadaki kıyafetler oluşturmaktadır.Bu yüzden bu kıyafetler hem çok sık gelememektedir, hem de çok değerlidirler.

Eski MovieStarPlanet'e tek girebilen bir kişi vardır.O da Jemmas Bby'dir..

MovieStarPlanet 2009 yılında kurulmuş ve CartoonNetwork MovieStarPlanet'e sponsor olmuştur..

Eski MovieStarPlanet'te en yüksek seviye 25'ti.

Eskiler, eskiler ve eskiler... Eskiden olan ve daha önceleri rol dağılımında bir zamanlar olmuş olan Samantha (extra) ve Sam (extra)' nın yerini Pixi Star ve Zack Sky almıştır.Yani Samantha (extra) ve Sam (extra) Pixi Star ve Zack Sky'dır..

MSP'de 1000'e yakın Hacker vardır.Ancak bunların hepsi yabancıdır.

O zamanlar da VİP olunulabiliyordu.Ancak hem level atlamak çok zordu, hem de VİP olmak çok pahalıydı.

MovieStarPlanet'te yalnızca 4 dil vardı.Diğer diller sonradan eklenmiştir...


Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım...






Continue Reading

You'll Also Like

106K 6.4K 35
Odanın zemininde uyanık kalırsın Kapının altından gölgeler görüyorsun Kafanda dönüp duran aynı his Babacığın tekrar şehirden ayrılırken Ve tekrar...
301K 22.4K 52
WATTYS 2018 KAZANANI! (KAHRAMANLAR KATEGORİSİ) Hreak ayağa aheste bir şekilde kalktıktan sonra kenarda yayılmış geniş postları eğilerek aldı. Geniş...
194K 18.5K 53
Bu evrende varlığın bir şekilde kabul edilir. Mixta olduğunu herkesten sakla.
15K 431 2
❝𝖹𝖺𝗆𝖺𝗇 𝖻𝖺𝗓𝖾𝗇 𝗄𝖺𝗍𝗂𝗅𝖽𝗂𝗋, 𝗒𝖺𝗌̧𝖺𝗇𝗆ı𝗌̧𝗅ı𝗄𝗅𝖺𝗋ı𝗇ı 𝗈̈𝗅𝖽𝗎̈𝗋𝗎̈𝗋.❞ ********** O geceyi hatırlıyor musun? Gece süsü meleğin...