Wat er gisteren avond gebeurde was echt geweldig; Ik deed mijn pyjama aan een probeerde mijn sokken uit te doen. Met de nadruk op PROBEERDE. Want, ik kreeg 1 sok namelijk wel uit, maar die andere niet! Hij zat gewoon vast om mijn voet! Ik dacht er na 5 minuten aan mijn sok getrokken en gedaan te hebben, om hem door te knippen en die andere sok eenzaam door het leven te laten gaan, maar toen gebruike ik mijn hersenen eens (ja Renske, ik doe jou na met je slimheid!) maar goed, ik bedacht dus om mijn hersenen opeens te gebruiken! Echt waar! (Applaus!) mijn plan was om gewoon hulpeloos door het huis te gaan huppelen, hopend dat de sok af ging. Maar ja dat deed ie niet. En ja toen bleek dus dat mijn met-hele-mooie-gestolen-hersenen-van-Renske-plan niet werkte en toen heb ik met 1 sok aan geslapen. Dan maar een stinkvoeten de volgende dag. Dat vond mijn sok blijkbaar ook want die ging er in een keer af 's ochtends. Echt mooi.
Ja oké waarom vertel ik jullie dit? Ja ik dacht dus dat dit het geweldigste idee voor een verhaal voor Wattpad zou zijn. Renske, komt door jou! Omdat jij jou hersenen door mij hebt laten stelen! Maar ja. Geweldig dus.
Dat was het. Doeeei iedereeeeen!
Overige foto's van sokken (ja, ik kon weer niet kiezen!):
Laat achter welke jullie het mooist vinden.
Ikke deze twee denk ik:
Oké, nou dat was het. Doeeeei!