Amintiri scrise pe foaie | te...

By QueenBForwards

11.6K 952 268

A special girl and stronger . Her letters and memories are always in her heart . But when the illness comes s... More

Amintiri scrise pe foaie .
Amintiri scrise pe foaie I .
Amintiri scrise pe foaie II .
Amintiri scrise pe foaie III .
Amintiri scrise pe foaie IV .
Amintiri scrise pe foaie V .
Amintiri scrise pe foaie VI .
Anunt .
Amintiri scrise pe foaie VII .
Amintiri scrise pe foaie VIII .
Amintiri scrise pe foaie IX .
Amintiri scrise pe foaie X .
Amintiri scrise pe foaie XI .
Amintiri scrise pe foaie XII .
Amintiri scrise pe foaie XIII .
Amintiri scrise pe foaie XIV .
Amintiri scrise pe foaie XV - Concertul .
Amintiri scrise pe foaie XVI .
Amintiri scrise pe foaie XVII .
Amintiri scrise pe foaie XVIII .
Amintiri scrise pe foaie XIX .
XX - Boala
Amintiri scrise pe foaie XXI .
Amintiri scrise pe foaie XXII .
Amintiri scrise pe foaie XXIII .
Amintiri scrise pe foaie XXIV .
Amintiri scrise pe foaie XXV .
Amintiri scrise pe foaie XXVII & XXVIII .
Amintiri scrise pe foaie XXIX .
Anunt .
Amintiri scrise pe foaie XXX . ( the end )

Amintiri scrise pe foaie XXVI .

186 24 10
By QueenBForwards

Draga , Niall , abia mai am putere sa iti scriu aceste randuri . Sunt foarte slabita , mai slabita ca niciodata . Sora mea sta langa mine si ma mangaie in timp ce trage cu ochiul la randurile pe care le scriu . A demisionat pentru mine . Azi dimineata si-a facut bagajul si a parasit singurul loc de munca pe care l-a avut vreodata . A fost greu sa il gaseasca si vestea cum ca a plecat de-acolo m-a intristat . A vrut sa stea cu mine , sa petreaca mai mult timp inainte de .. ei bine , stii tu .

    Deja am incetat sa mai iau pastilele , pentru ca oricum nu isi mai fac efectul . Sunt o leguma . Nu pot manca , nu pot bea , nu ma pot misca . Mi-a cazut tot parul . Nu ma pot privi . Nu in aceasta situatie . Si sunt sigura ca nici tu nu ma vei putea privi vreodata asa . E bine sa visezi , Niall . E bine sa iti doresti sa termini o facultate , sa te casatoresti , sa iti intemeiezi o familie si apoi sa afli ca toate aceste dorinte au fost spulberate . Ca boala a venit cand te asteptai mai putin si ca nu mai exista cale de intoarcere .

    Nu stiu cate scrisori iti voi mai trimite , dar oricum nu vor mai fi prea multe . In schimb eu ... eu inca astept sa imi raspunzi . Este ultima mea dorinta . Te iubesc si te voi veghea de-acolo de sus . Cat de curand ma voi inalta si voi fi printre ingeri .

                                                                                                   Clara .  

Continue Reading

You'll Also Like

618K 22.5K 106
"Esti un cosmar pentru mine" " Iubito, eu voi fii cosmarul tau de noapte si de zi iar tu imi vei zice ca sunt toata viata ta " Coperta realizata de d...
235K 3.9K 26
CARTEA E FINALIZATA -Daddy eu.. -Te culci cu mine și acum încerci sa fugi! Ce dracu! Voiai sa te iert așa din prima?! Well nu merge așa cu mine. Voi...
2.3K 161 17
|𝕀𝕟𝕚𝕞ă 𝕕𝕖 𝕘𝕙𝕖𝕒ță| 𝔽𝕒𝕟𝕥𝕖𝕫𝕚𝕖|𝕊𝕔𝕚𝕖𝕟𝕔𝕖-𝔽𝕚𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟|𝔻𝕣𝕒𝕘𝕠𝕤𝕥𝕖|𝔻𝕣𝕒𝕞ă|𝔸𝕔ț𝕚𝕦𝕟𝕖|ℙ𝕤𝕚𝕙𝕠𝕝𝕠𝕘𝕚𝕖 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯...