Veľmi pekne ďakujem za 3k videní, ste neskutoční! ♥ Tiež ďakujem za skvelé umiestnenie - #27 vo fanfiction! Ďakujem ♥
Harry
Bolo krásne jesenné dopoludnie a tak som sa rozhodol, že sa pôjdem prejsť, keďže som dnes nemal žiadne konferencie v práci.
Prechádzal som okolo starbucksu a rozhodol som sa, že si kúpim kávu. Objednal som si jedno capuccino so sebou a poďakoval som sa peknej čašníčke. Keď som vychádzal z obchodu, zazrel som známu tvár. Aj keď som si najprv nevedel vybaviť meno, neskôr mi to docvaklo.
,,Spencer? Ahoj!" usmial som sa na ňu a ona mi úsmev opätovala.
,,Ahoj Harry, čo tu robíš?"
,,No to by som sa mal pýtať ja teba! Ja tu som vďaka práci, povýšili ma. A čo ty?"
,,Páni, gratulujem! Vieš, ja som sa tu presťahovala. V Amerike ma nič nedržalo, žiadne povinnosti ani priateľ a tak som v práci dala výpoveď a začala som nový život." vysvetlila mi.
,,Tak to ťa niekedy musím pozvať na kávu! Škoda, že si odišla ale aspoň, že si teraz šťastná. Máš zajtra čas?"
,,Na teba Harry si nájdem čas vždy!" zasmiala sa a dohodli sme, že si zavoláme.
Rozlúčili sme sa a ja som sa nemohol dočkať zajtrajška. Konečne niečo, nie len taká nuda ako celý čas čo som tu! Pôvodne tu so mnou mala byť Cass iba 2 týždne, no predĺžili jej to tu až na 2 mesiace! Lezie mi na nervy a to tu nie som ešte ani týždeň, neviem ako to vydržím. Navyše keď sa v izbe stále promenáduje v krátkych šatách alebo šortkách a či už chcem alebo nie, som z nej poriadne tvrdý.
***
,,Čau Spen! Ako sa máš?" privítali sme sa v kaviarni.
,,Ahoj Harry, mám sa skvele! Som veľmi rada, že som ťa tu stretla, aspoň tu niekoho poznám, som tu síce už mesiac ale stále som tu stratená a nikoho tu nepoznám. Ale zajtra idem na pohovor do jedného menšieho obchodu s knihami a vyzerá to sľubne."
,,To znie super! A máš ešte niečo nové?" slušne som sa opýtal a ona hneď začala sypať hocijaké novinky. Všimol som si, že vyzerá úplne inak ako predtým. Teraz má hnede vlasy a predtým mala blond, dokonca sa už nemaľuje toľko ako predtým. Keby som stále nemyslel na Millu, tak by som s ňou aj flirtoval, ale ja ju neviem dostať z hlavy.