The Wounded Melanie /w Magcon

By Natt_Star

162 8 2

Tolikrát zraněná... Tolikrát všemi ponižovaná a opovrhovaná... Tolikrát na úplném dně... Tolikrát na pokraji... More

•1•
•2•
malý info
•3•
•4•

•5•

20 1 1
By Natt_Star

Oba vyskočili spoza rohu.Všichni tři se zatvářili opravdu vyděšeně.Ano,všichni TŘI.V jejich kuchyni byl zloděj v kukle a pistolí v ruce.Prohledával všemožné skříňky  (to taky bylo vidět když bylo všechno zničený a spřeházený).

Mel začala ječet,ale zloděj k ní přišel,zakryl jí rukou pusu,chytil jí pod krkem a pistoli namířil k její hlavě.

*Melanie*
Byla jsem k smrti vyděšená.Nemohla jsem ani pořádně dýchat,jelikož mě ten muž v kukle dusil svou silnou paží.Shawn se pokusil ho trefit pálkou,ale zloděj mu vždycky začal vyhrožovat tím,že mě zabije,jestli se jen pokusí někoho zavolat.

Když už se Shawn napřáhl,ze ho trefí aby me pustil,vystřelil.Střelil Shawna do břicha.Ten se ihned skácel k zemi,přičemž mezery mezi našimi kuchyňskými černobílými kacličkymi zaplňovala krev,tekoucí z Shawnovy rány.

Z mých očí vytryskly slzy,které se na povrch draly jako o život.Snažila jsem se křičet,kousnout ho do ruky,kopnout ho do rokroku,ale nic napomáhalo...Ještě víc upevnil svůj stist.

Po mých červených lících se kutálely slzy.Byla jsem na dně.Tolik jsem chtěla Shawnovi pomoct.Svíjel se na zemi v bolestech.

Taky jsem ale pociťovala ohromnou dávku vzteku.Vzteku na toho zkurvenýho zloděje a vzteku na kluky.To ten výstřel a moje dřívější ječení kurva neslyšeli nebo co?!

Pomalu jsem ztrácela kyslík a pomalu se skácela k zemi,kde jsem dopadla vyčerpáním na studenou podlahu.Snažila jsem se doplazit k mému mobilu abych zavolala záchranku.Ale nešlo to.Byla jsem na to moc vyčerpaná.

Ze svých posledních sil jsem tedy zaječela.Opravdu hlasitě.Tak,aby to slyšeli kluci.Jsem si téměř 100% jistá,že jim to budu vyčítat ješte hodně dlouho...A jestli se Shawnovi nebo mě něco stane.Asi nikdy jim to neodpustím...

__________________________________________

*Cameron*
Probudil mě neskutečně pronikavý jekot.Rychle jsem se vymrštil do sedu,stejně jako ostatní kluci s Jaxxem,který běžel k zavřeným dveřím a začal hlasitě štěkat,výt a škrábat na dveře.

S klukama jsem se na sebe vyděšeně koukli  a pak si uvědomili,že v posteli chybí Shawn a Mel.Začal jsem mít strach o mojí malou sestřičku.O Shawna ani tak ne,je mu 19 a k to chlap.Dokáže se o sebe postarat.

A klukama jsme se seběhli dolů.Nic jsme ale neslyšeli.Zavolal jsem tedy pro jistotu Mel.Vyzvánění jejího iPhonu bych poznal kdekoliv.Jako vyzvánění měla totiž písničku Beg od Jacků.Ale,její mobil se ozýval z kuchyně.

Všichni jsme tedy přešli z chodby do kuchyně.To,co jsem viděl způsobilo pár vynechaných úderů mého srdce a nahnalo slzy do očí.Na zemi ležel postřelený Shawn a úplně bledá Mel s obtisky rukou na krku.Hned jsem si k nim kleknul na zem a naplno se rozbrečel.

Bylo hrozný vidět na zemi v bezvědomí vaši malou sestru,která ještě nedávno plakala,když spadla z kola a já ji utěšoval.Hayes mezi tím taktéž se slzami v očích volal záchranku.

Za 20 minut přijelo žlutočervené auto,ze kterého vystoupili namakaní záchranáři a nosítky a kapačkami.Na lehátka naložili nejprve Shawna,kterému ihned do rukou a na břicho připli několik kanil společně s kapavkou.

Pak Melanie.Té okolo krku nasadili límec a svlékli ji tričko,aby jí prohlédli hlavně břicho,zda-li nemá vnitřní krvácení (Ordinace mě hodně naučila😂😂).

Už chtěli odjet,ale já prostestoval,protože jsem chtěl jet s nimi.Doktoři mi ovšem přikázali,abych jel na policii a nahlásil vloupání.

S kluky jsme tedy jeli na policejní stanici a nahlásili vloupání i s újmou na zdraví.

"No...viděl jste zloději do obličeje??" "Ne,přišli jsme až po incidentu a zloděj už na místě nebyl" chtěl jsem všechno tady rozkopat.... "Dobře tedy...Máme podezření na jistého Lea Jaye O'Neilla,psychopatického masového vraha,jehož řádění začalo už v devadesátejch nevinejma krádežema parfémů a bot v místních buticích.Pak překročil na přepadání bank/banek (opravdu nevím jak se to skloňuje😅),no,a když už ho přestalo bavit i to,tak od roku 2007 začal vraždit..." zarazilo mě to jméno,někde už jsem ho určitě slyšel...."Je to narušenej psychopat.Dokonce měl 2 rodiny.Tu první vyvraždil nelidským způsobem..."

policista....Fitzpatrick,ano,Paul Fitzpatrick se nadechl a hluboce vydechl.Šlo na něm vidět,že je z toho špatný..."Nejdříve jim podřezal hrdla,následně je vykuchal,naházel do pytlů na odpadky a vhodil do jezera asi 3 kilometry odtud...Jeho dětem bylo 17...Měl dceru a syna,dvojčata...." Bylo vidět,ze se mu chce brečet...

"A jeho synem se stýkala i má dcera,jmenovala se Tess.Jeho syn byl Connor,Connor O'Neill.V době vraždy byla u nich doma,u Connora v pokoji kde ho doučovala Matematiku a Španělštinu....

Stále jsem nechápal kam tím míří,ale potil jsem se.Sakra hodně jsem se potil...

"Jednou z obětí té chladnokrevné vraždy byla u Tess..."

To už mi tekly slzy po tvářích a smáčely jeho hustší hnědošedý knírek,který z Paula dělal ještě sympatičtějšího člověka. Chápavě jsem ho poplácal po paži a chlapsky ho obejmul.

Když už se trochu uklidnil,omluvil se a pokračoval.

"Pak si založil i druhou rodinu.Tu opustil kvůli gangu,nechtěl prý ublížit jeho dcerce.Jenže ten zkurvenej grázl JE teď na svobodě...Může být kdekoliv....Proto tu žijeme v nejistotě.Alespoň v této části LA jsme všichni velice opatrní."

Lehce se na nás pousmál a s takovým tím 'otcovsky' ochranářským pohledem odešel.









Fíííha....Tenhle díl byl celkem dlouhej a konečně se v něm NĚCO stalo.Abyste pochopili...Tenhle díl už nebude dál rozebiraný a možná už v příští kapitole to nebude hlavním tématem.
Ovšem...Bude navazovat na příběh dost blízce.Takže se tam ještě tohle téma objeví😈😈

Vaše ❤Natt❤

Continue Reading