Ki az az én?

By Etix88

603 76 46

Mindenkinek van egy saját története. És tudom, hogy sok mindent kihagynánk belőle. A cikis részeket, vagy a... More

1 Bemutatás
2 Mit keresel itt?
3 Start
4 Törés
5 Ki vagy te?
6 Az igazi Johnny
7 Tessék?
8 Johnny, ne!
10 Torrid
11 Galost
12 Milyen titok?
13 Az új kisállat
14 A rejtvény
15 A feladó
16 Emlékek
17 Nyuszi
18 Minden a te hibád!
19 Meg kell akadályoznod!
20 A hibák kiírtása
21 Nem tudsz megtörni!
22 Egy régi ismerős
23 A Terv
24 A pusztulás szélén
25 Az őr
26 Itt van amit kértél
27 Mi történt?
28 Ismerkedés
30 Az emlékek visszatérnek
31 Kavarodás
32 Az idő és a tér kavarodása
33 Otthon édes otthon

9 Új lét

23 5 5
By Etix88

Lassan kezdett kitisztulni a látásom és új emlékeim lettek. Mintha már 85 éve itt lennék. Homályos voltak még az emlékeim úgyhogy először is körbenéztem. Egy szobában voltam és az ágyon ültem. Narancssárgák voltak a falak és pár mécses világított az ággyal szemben lévő asztalon. Az asztal mellett egy kicsivel helyezkedett el az ajtó és az ágy fölött pedig volt két ablak amin kinéztem. Teljesen máshogy nézett ki a táj mint eddig.Piros az ég és barna a talaj. A távolban látszott egy vulkán utána pedig egy szökőkút volt amiben víz helyett láva folyt. Furcsa házak és hegyes végű kerítések előtt ment el egy három szemű, sárga, macskához hasonló, de hód farkú állat. Rózsaszín csepp alakú fák és pár narancssárga és fekete színű virágok voltak még kint.

Leszálltam az ágyról és belenéztem a tükörbe. Te jó ég!- mondtam magamba- Így nézek ki? A testemnek emberi alakja volt, de volt két szarvam azok mellett medve fülek és vörös szőr volt az arcomtól a térdemig. A lábam kutya szerű, villás alakú farkam pedig elér a nyakamig és a szemem mint valami démoné. Ahol az embereknek fehér az nekem fekete és ahol meg színes az embernek ott nekem fehér a szemem.

- Kopp, kopp!- hallottam egy rekedtes mély hangot.

- Ki az?

- Ne szórakozz már. Bemehetek?

- Ja! Persze.- és belépett az ajtón egy hasonló alak mint én csak a fején Johnny haja volt és egy kulcs lógott a nyakában. Mert ő volt az aki belépett.

- Most végeztem a felkészítéssel. Hihetetlen milyen macerás egy tisztító élete.

- Takarító vagy?

- Ha ha ha. De vicces vagy Humor Herold. - ekkor beugrott, hogy ebben a világban azok a tisztítok akik az úgymond " gonoszokat" száműzik egy másik dimenzióba. És tisztítónak születni kell és sajnálatosan csak 1000 évente születik.

- JOHNNY!- Hallatszott egy mély rémisztő hang.

- Bakker! Szia Jenny! - és kinyitotta az ablakomat és kiugrott rajta. Ekkor berohant egy alak a szobámba aki ezt mondta:

- Jenny. Hol van Johnny?

Continue Reading

You'll Also Like

8.8K 740 36
🔥🔥 Befejezett regény 🔥🔥 Amelia élete fenekestül felfordul, amikor a boszorkány rendjükhöz érkezett drakon küldöttség veszélyesen csábító hercege...
2.8K 249 14
Vajon milyen titkot rejtenek Magyarország tanúhegyei? A tizenhét éves Emesének elképzelése sincs róla, bár intézeti szökevényként jobb dolga is akad...
290K 13.3K 83
Ayla Reed 23 éves, nem rég fejezte be a nyomozói egyetemet és most haza költözik a bátyjához Michael Reedhez. A kis várost azonban vérfarkasok is lak...
9.2K 550 30
A történet átírás alatt áll! Naim Tisserand feketevérű vízköpő, ami sokszor inkább hátrány, mint előny. A vízköpőklán nem fogadja be, tagjai legszíve...