My Wife is Not My Ideal Type...

By -Hyama-

20.4K 983 124

Ff ni mengisahkan kehidupan 2 pelajar yg paksa kahwin awal.. Ff ni dari otak kepala author sendiri.. If kalau... More

Episode 1
episode 2
Episode 3
Episode 4
Episode 5
Episode 6
Episode 7
Episode 8
OurWedding
Episode 9
Episode 10
episode 11
Episode 12
Episode 13
Episode 14
Episode 15
Episode 16
Episode 18
Episode 19
Episode 20
Episode 21
Episode 22
Episode 23
Episode 24
Episode 25
Which One...
We..
Hapinness๐Ÿ’“๐Ÿ’‹โœจโœจ
New Story??!
ATTENTION!!
๐ŸŒนSpecialPart๐Ÿ’œ๐ŸŒน
READERS PLIS BACAA!
MANA READERS?

Episode 17

593 32 3
By -Hyama-

(POV Bomi)

Aku tersedar daripada tidur... Aku rasa macam hidup aku yg dulu.. Aku bergegas ke bilik air untuk mandi ..

Selesai aku mandi.. Aku pakaikan uniform sekolah aku.. Dan segera turun bawah untuk breakfast..

"Ape Bomi cakap kat Taehyung sampai Taehyung keluar rumah ni ha?" Soal Eomma aku dengan suara seram..

Aku terkaku..

"Kan Bomi cakap..dia ada hal.." Ujar aku ..

"Ade hal ape? .. Puan Kim ngan Tuan Kim je telefon kami pagi tadi.." Kata Appa aku pula..

Aku tak tahu nak cakap ape dah.. Aku terus makan cepat2 dan pergi..

"Kim Bomi! .. Cakap ape masalah kamu berdua ha?!" Tegas eomma aku..

Kim Bomi? .. Harini dah bulan baru..

"I m Yoon Bomi.. Not Kim Bomi.. Bomi tak pernah anggap yg Bomi dah kahwin.." Kata aku dengan bengang lalu pergi..

Aku pergi sekolah dengan kesedihan di dalam..

"Bomi shii!!' Panggil seseorang ..

"Lisa? .."

"Kau gerak sorang ke? .. Jomlah gerak ngan aku sekali.. Blackpink dorang tinggalkan aku sebab aku lambat..ehehe.." Kata Lisa dengan tersengih..

Aku tersenyum tengok dia.. Kenapa aku rasa aku tak boleh senyum macam dulu..

"Kajja!" Kata aku ..

Di sekolah..

Aku lihat Bts dan Apink sudah smpai.. Kecuali Taehyung..

"Bbom ah! Ape dh terjadi korang.." Kata Eunji sambil menggoncang badn aku..

"Ape benda? .." Soal aku blur..

"Kau halau Taehyung keluar rumah kan.. Then dia sekrang demam..kau tahu.." Kata Jhope..

Bts yg lain menepuk dahi..

"Aduhmak! Kau ni Jhope.. Kan Taehyung cakap tak bagithu Bomi..kantoi sudah.." Kata Jimin ..

"Omg! .. Sorry.. Terlepas.." Kata Jhope tersengih..

Demam?.. Mungkin cuaca kot ..

"Jadi?" Soal aku

"Kenapa kau buat macam tu? .. Parents kau tak marah? .." soal Chorong..

"Dia tak nak lepaskan aku.. Sebab tu aku marah.. Dia gunakan aku sebagai penghalang ..supaya Taeyeon susah nak dapat dia.. Parents aku pun marah..tapi aku diamkan diri saja.." kata aku panjang lebar..

"Habis? Dia fikir aku ni robot tak de perasaan? .. Aku cuba untuk terima dia dalam hidup aku punya la payah.. Rupa2 nye dia saja nak curi perhatian aku je.. " kata aku lagi..

"Bomi ah.. Aku rasa Taehyung tak bermaksud macam tu ... Mungkin dia tekanan masa tu.." pujuk Jimin..

Aku mengeluh berat.. Tetiba ade Saem baru masuk..

Kami sekelas mengucapkan selamat pagi dan duduk..

"Saya Saem baru kamu.. Panggil saya Saem Jihyo.. Saya nak berkenalan dengan kamu semua boleh? .. Start hujung pintu belakang.." kata Saem baru tersebut bernama Jihyo..

"Saya Jeon Jungkook..panggil saya Jungkook." perkenalan Jungkook..

Dan di ikuti yg lain.. And bila turn aku..

"Nama saya Yoo... " aku tergagap sikit.. Aku dah kahwin macam mana ni..

Bomi plis..anggap kau belum kahwin..

"Mm.. Cincin berlian? .. Awak dah kahwin ke?" bisik Saem tersebut dengan perlahan..

Aku menelan air liur..

"Panggil saya Bomi.." ujar aku dengan coverline..

Saem itu hanya mengangguk saja..

Kawan2 aku pandang pelik arah aku.. Aku terus duduk menahan malu..harap dorang tak dengar..

End Pov..

------------------

Beberapa hari kemudian...

(POV Taehyung)

Aku termenung di balkoni bilik aku.. Dah 2 hari aku demam.. Dia tak melwat aku pun.. Mummy ngan Daddy tak bagithu ke? Bts? .. Salah aku juga.. Sebab suruh jangan bagitahu dia 😞

Hmm.. Dia tak mesej aku pun..call? Jangan harap..

KK PART PASANG LAGU - JELMAAN RINDU BY DADILIA BAND .. PART CHORUS TERUS.. BARU FEEL 😂

selama ni..bila dia demam aku jaga dia dengan elok.. Walaupun aku tak cintakan dia.. Tapi ini dia balas kat aku.. Benci sangat ke dia kat aku? 😥..

Taehyung kau dah kenapa ni? .. Kau bukan cintakan dia pon! Kenapa kau nak sedih! .. She is not your ideal type Taehyung! .. 😰

Asyik aku fikir..pening kepala aku sudah datang.. Aku pun masuklah tido kejap..

End Pov

----------------

Scene bts dan Apink..

Mereka melepak dia 'starbuck' ..

"Bomi shii...Taehyung demam dah 2 hari kau tak melawat.. Kau ni isteri jenis ape ha? Masa kau demam dia jaga kau.. Then dia demam kau?.." tegur Suga dengan straight..

Membuatkan Bomi tersentak..

"Suga cover lah sikit mulut kau...kesian Bomi..dia ada masalah lah.." kata Naeun pula ..

"Mianhlah.. Aku faham.. Bomi.. If kau benci kat dia pun.. Dia still suami kau kan.. Itu tugas kau sebagai seorang isteri.." kata Suga ..

"Bestkan hidup korang, tak de masalah.. Nak buat sesuka hati.. Bebas dari masalah orang dewasa.. Senang nak focus berlajar.. Aku harap korang tak jadi macam situasi aku.. K la aku balik dulu.. Btw thnks bagi nasihat.." kata aku lalu pergi..

--------------

Tetiba terlintas kat otak aku.. Taehyung? .. Nak ke dia jumpe aku?.. Aku risau ni.. Apelah kata parents dia nanti..

Bomi kau kene berani.. Aku ambil keputusan untuk pergi rumah Taehyung..
Sekarang dah pukul 11 pagi.. Dua jam je ..
Aku pun tunggu bas..

------------------

Di rumah Taehyung...

Perasaan aku rasa nervous.. Kelihatan.. Kereta parents dia..tiada.. Ade kereta dia je yg daddy dia hadiahkan..

Aku tekan lonceng.. Tak respon..seprti pintu pagar tak knci..aku bukalah.. Aku ketuk pintu rumahnya.. Tiada juga respon.. Mungkin tiada orang.. Aku saja jr pulas tumbol pintu...tak terkunci..

Aku pun masuklah.. Kelihatan sunyi sepi je .. Aku check satu tingkat bawah tiada orang.. Aku naik ke bilik Taehyung..

Seperti dia tengah tidur... Comelnya dia tidur 😳😍


Aku pergi ke arahnya.. Aku rasa dahinya.. Masih panas.. Dia ni tak pakai kool fever ke? .. Ke tk de kool fever.? ..

Aku pun checklah kat dapur.. Memang tak de pon.. Takpe aku ambilkan tuala kecil dan basahkan..

Aku letakkan ke atas dahinya.. Kelihatan tak sedar langsung .. 😒.. Kenapa aku rasa kesian kat dia? .. Ahh! Tak de masa nak sedih..

Aku pun turun ke bawah buatkan dia bubur..

End Pov..

----------------

(POV Taehyung)

Aku tersedar.. Aku rasa ade bnda di dahi aku.. Tuala basah? .. Takkan mummy aku letak..seperti ade orang yg memulas tumbol pintu bilik aku..

Bomi?! .. Ape dia buat kat sini?..

"Ape kau buat kat sini? " soal aku..

Seperti dia mendulangkan makanan..dan letak di tepi meja..

"Aku tak nak makan.." kata aku ..

"Makanlah..penat aku buat ni.." katanya dengan lemah lembut..

"2 hari aku demam..baru sekrang nk datang.." kata aku dengan berpaling arah lain..

"Mianh.. Aku tahu aku salah.. Sekarang aku datang aku nak tebus salah aku... Aku pula jaga kau.." katanya ..

"Kau tak marah lagi? " soal aku ..

"Nak marah ape guna..sakit hati je.. Takpe aku faham kau..dah la makan.." katanya sambil menukar topik sambil memberi aku semangkuk bubur tu..

Aku tak ambil..aku pandang mukanya.. Dia mengjengkelkan kening sebelah.. Hmm aku berpaling arah lain.. Nak suap? 😝

"Wae?.. Meh la sini..." katanya sambil sambil menghulurkan satu sudu bubur ke arah aku..

Aku ape lagi..ngap lah..

Akhirnya dia suapkan aku juga..

Tetiba..pintu bilik aku di ketuk..

Knock2!

"Bomi?.. Bila kamu sampai?.. " soal mummy aku..

"Baru tadi..sorrylah kalau masuk rumah tanpa kebenaran mummy ngan daddy.." Katanya serba salah..

Aku bagi isyarat kat mummy aku...jangan marahkan dia..

"Takpe..ni pun rumah kamu..mummy tak kunci pintu..lupe.. Nasib kamu yg datang.." Kata mummy aku lalu pergi...

Bomi tersenyum..

"Kau mandi tak ni?" Soalnya..

"Dah 2 hari aku tak mandi.." Ujar aku..

"Patutlah bau busuk.." Katanya sambil buat muka busuk..

"Tak de orang jagakan memanglah.." Kata aku dengan berpaling arah..

"Dah la pergi mandi.." Katanya..

"Tak nak! .." Kata aku dengan meninggikan sedikit suara..

"Wae?.. Nak lap ke?" Soalnya..

Aku mendiamkan diri..

"Yela2..jap eh..budak.." Katanya sambil memerli aku..

Budak dia panggil aku? ..wth?!..

Seperti dia membawa semangkuk air dan tuala.. Lalu duduk disebelah aku..

Aku pun bukalah baju..

"Eh2!..sape suruh buka?.. Nah lap sendri.." Katanya sambil menghulurkan tuala basah tu..

Hmm geram betul aku ngan dia ni tau!..

Aku pun ambil dengan pantas tuala basah tu dan lap badan aku sendri.. Seperti dia berpaling tempat lain..

Bagus betul lah perempuan ni..jaga matanya..

"Kau tak kisah kita bersama lagi?" Soal aku sambil mengelap..

"Ntahlah.. Dah ke belum?" Soalnya menukar topik..

"Dah.." Kata aku.. Dia pon berpaling arah aku balik..

Dia ambil tuala basah dari tangan aku .. Dan lap wajah aku..

Kasar betul perempuan ni buat..😒

"Kasarnya..ikhlas tak ikhlas ni?" soal aku..

"Kasar eh? ..takpelah cepat elok.." katanya dengan tersengih..

Dah lama aku tak tengok dia senyum nampak gigi.. Susah betul dia nak tunjuk senyuman dia yg ikhlas tu kat aku..

Dia mengelap rambut aku sekali.. Tengkuk.. Dan seluruh kepala aku.. Dia punya pergelangan tangannya bau wangi..

Aku suka bau tu..

"Dah.. So ..lepas ni makan ubat tido.." katanya sambil mengemas tempat tido aku..

"Kau tidur sini?" soal aku..

"Tak." ujarnya ..

"Wae?" soal aku lagi..

"Dah la..nah makan ubat.." katanya menukar topik lagi..lalu duduk disebelah aku..sambil memberi aku ubat..

Aku pun ambil dan makan..

"Kau tak nak teman aku ke malam nanti?" soal aku lagi..

"Bagi aku masa sikit.. Kau tido lah.." katanya sambil memegang bahu kanan aku..

Dia baringkan aku...selimutkan.. Dan meletakkan kool fever di atas dahi aku..

"Mana kau dapat kool fever ni?" soal aku hairan..

"Tadi time aku buat bubur ..aku pergi beli lah kejap..dan bobom cepat.." katanya sambil mengusap rambut aku dengan lembut...

Aku tenung wajahnya yg penuh seorang perempuan..

Lantas aku peluk pinggangnya dan pejamkan mata.. Ikut kan Aku tak nak dia balik.. Aku rindu dengan bantal peluk aku..

End Pov

------------------

(POV Bomi)

Kenapa dia peluk aku?.. Takpe aku biarkan saja..nanti aku hentam anak orang ni mati kang..dah la dia tengah sakit..

Aku cuba kawal kemarahan aku terhadapnya..

Aku mengusap ngusap rambutnya.. Lembut kebenor..pakai shampoo apo?
Seperti dia memperketatkan pelukannya..

Dia ni cintakan aku ke tidak? Aku tanya dia tak jawab.. Tapi aku tak rasa dia cintakan aku.. Aku je yg sayang kat dia..aku takut nak mengaku.. Aku takut dia marah.. Lagipun aku bukan ideal type dia..

Mungkin dia peluk aku sebab rindu sebagai seorang peneman..

Kelihatan dia sudah pun tido lena.. Aku mengangkat tangan perlahan lahan dan letak ke tepi..

Segera aku bangun.. Sebelum aku pergi.. Aku mencium dahinya terlebih dahulu..dan bla cepat2..

Apabila aku di bawah..

"Bomi..nak balik dah ke? Kenapa tak tido je sini.." soal Mummy..

Ape do asalan?..

"Aaa.. Bomi ade keje sikit nak buat.. Lagipun Taehyung dah tido..k la mummy daddy..Bomi gerak dulu eh..bye!" kata aku sambil pergi ...

Aku pun pulang ke rumah.. Tapi aku hairan..kenapa sejak2 ni aku tak nampk muka Taeyeon ha? Baekhyun dah keluar hospital ke blum?..

Aku takut kalau dorang ade rancang apa2..

Seperti aku dengari tapak yg mengikut rentak aku jalan..aku menelan air liur..
Aku pandang belakang tiada sapa..

Aku teruskan dengan cepat.. Bunyi tapak tu mengikut rentak aku jalan lagi.. Aku mula takut.. Bila sampai di bus stop..

Kelihatan seorang yg memakai hoodie serba hitam dan pakai mask.. Dan duduk di sebelah aku..

"Jangan harap kau dapat lari lagi.. Aku akan perhatikan kau.." Katanya ..

Membuatkan aku ketakutan..

"Bomi!.." Panggil seseorang..

"Jimin?"

Ape dia buat kat sini?..

"Kau pergi mana ha? .. Tadi sapa yg cakap ngan kau tu? ..hati2 tau.. Bahaya.." Katanya dengan tercungap cungap..

"Aku lawat Taehyunglah.. Ntah aku pun tak kenal.. Wae cari aku?" Soal aku ..

"Kiteorang pergi rumah kau..nak ajak keluar..eomma kau cakap kau belum balik lagi.. Tu yg kiteorang cari ni..risau.. Dah kajja! Dorang ade kat taman.." Kata Jimin lalu menarik tangan aku naik motornya..

-----------------

Di taman..

"Buat ape pergi sini?" Soal aku kehairanan..

"Kitaorang nak lanja Apink makan kat sini.. Sedapp..jom!" Kata Jimin mendahului aku..

Aku membontotinya saja...

Tiba di sebuah restoran yg berdekatan dengan taman itu..

Kelihatan Apink dan bts sedang menunggu..

"Bomoh kau gi mana ha?" Soal Jhope sambil mengejek aku..

"Kau pehal ha? Aku bukan Bomoh.. Aku Bomi k.." Kata aku kebengangan..

"Bomi ni pergi lawat suami dia lah.. " kata Jimin..

"How Taehyung Bomi?"soal Jin..

"Demam sikit je.." Ujar aku lalu duduk disebelah Chorong..

"Bagus..dah2 jom makan.." Kata Chorong pula..

--------------

End Pov

------------

(POV Taehyung)..

Aku tersedar pukul 9 malam... Dia tiada.. Dia dah balik.. Badan aku dh rasa lega sikit..aku bangun dan turun ke bawah..

"Mummy..Bomi mana?" Soal aku mamai..

"Dia dah balik lah.. Kenapa?" Soal mummy aku balik..

"Nothing.. " ujar aku sambil bad mood terus masuk bilik balik..

Aku baring di atas katil.. Kenapa dia balik?.. Mungkin esok dia dtg lagi.. Aku nak balik sana..tak larat lah..

Sunyi sepii..

End Pov..

--------------

Keesokan harinya..(ahad)

(POV Bomi)

Aq dapat panggilan dari Puan Nana.. Dia suruh aku jemput Haeun balik sekolah ni.. Dalam 2 hari katanya dia balik lambat..

So sekarang dah pukul 12 tengah hari.. Haeun dah balik dah ni.. Aku siap2 cepat.. Dan pergi ambil Haeun kat sekolanya..dekat jer..so jalan kaki je la

Dah je sampai sekolahnya.. Aku segera ambilnya pulang..

"Unnie.. Haeun nak ais krim boleh?" Soalnya sambil menarik narik tangan aku..

"Jomlah.. Unnie pon nak .. Ehehe.." Kata aku..

Aku ngan Haeun pon singgah kedai runcit yg berdekatan degn rumah kami..

Sudah aku ambil 2 ketul air krim vanilla.. Dan bayar.. Haeun terus membukanya dan makan..

"Gomawo Unnie.." Katanya dengan ceria..

"Sama2.." Balas aku dengan senyuman..

------------------

Sampai je rumah.. Dia duduk kat rumah aku kejap..macam biasa malam nanti parents dia ambil..

"Unnie! Mana Taehyung oppa?" soal nya..

Omg?!..tetiba aku teringat kat Taehyung.. Dia dah ok ke belum?.. Aku malas nk pergi sana... Nanti tak pergi cakap ape pula?.. Penatlah dey!.. Hmmm.. Takpe lah esok je aku pergi..

"Dia balik rumah dia..ade hal sikit.." ujar aku..

"Unnie..jom main.." ajaknya sambil tarik baju aku..

Aku layan je la...

---------------

WAKTU PETANG

Di bilik..

Haeun pon dah tido di sebelah aku.. Aku tengah duduk atas katil sambil bersandar.. Main gusti tadi ngan budak tu.. Penat lah tu....

Aku menggapai fon aku.. Aku nak mesej Taehyung..tapi takut lah.. Nak ke dia balas mesej aku.. Takpelah mesej je la..kene seen redho je..

TaehyungKarat
(Online)

Annyeong.. Kau dah
Sihat ke??

Belum..

Mianh..aku tak dpt
Datang nak tengok
Kau.. Take rest yer..
Seen

------------

Hmm..kk ni aku malas mesej laki yg acuh tak acuh nak layan aku..😒 sakit hati kite 😢

Tak nak aku datang lagi..

Omg?! Aku kene siapkan kerja sekolah Saem JiHyo bagi ritu..

Aku pun kelam kabut buat hw Saem JiHyo..

End Pov
-----------------

Hari seterusnya.. Macam biasa..Bomi pergi ke sekolah..manakala Taehyung tak dtg lagi.. And balik sekolah Bomi kene jemput Haeun kat sekolah..

Selang beberapa hari..tugas Bomi jemput Haeun pun selesai.. So selama ni dia tak datang jenguk Taehyung pon.. Taehyung hanya diam tak bagi ape2 info.. Lama betul dia ni demam?

(POV Bomi)

Aku berada di balkoni bilik aku.. Saja tengok pemandangan pada atas..

Urm.. Harini dah hari Khamis.. Taehyung belum baik lagi ke.. Pada hari Khamis lepas dia demam sampai Khamis ni pon belum baik? .. Memnglah.. Tak de sape jaga dia.. Parents dia mesti busy.. Lagipun dia laki boleh buat sendri..

Tapi aku ni isteri dia lagi...mesti kene jaga dia.. Hmm.. Sorrylah aku terleka hidup macam bujang dulu..lupekan dia .. 😞.. Tetiba...

Ade tangan yg memeluk pinggang aku dari belakang.. Dan kepalnya di badan belakang aku.. Aku terkaku..

Aku menoleh kepala aku belakang sikit..

Taehyung?! 😱..

"Taehyung.. Bila kau sampai ni?" soal aku sambil untuk cuba menarik tangannya yg peluk pinggang aku tu...tapi gagal..

"Kenapa kau tak datang jenguk aku lagi?" soalnya pula sambil meletak dagunya ke bahu kiri aku dan memperketatkan pelukan itu..

Srs aku seram sejuk.. Dah kenapa dia ni?. Tapi kenapa aku tak marah? ... .

"Sorrylah.. Aku busylah jaga Haeun lagi.. Penat..lepaslah.." ujar aku dan menarik kedua dua tngannya untuk membuka pelukan itu.. Stillllllll dapattttttt...

"Kenapa kau tak nak lepaskan aku ha?" soal aku lagi..

"Sebab aku sayangkan isteri aku.."kata nya

Lalu dia peluk dengan kuat..seperti dia menangis..

"Wae?..kenapa dengan kau sebenarnya?" soal aku berdegup2 laju jantung aku ni..

First time kot laki buat cam tu kat aku..backhug erat pula tu.. Mana tak jantung di berdrum

"Aku harap sangat kau datang jaga aku..teman aku .. Tapi.. Kau balik..lepastu tak muncul2 dah.. Ikutkan harini aku tak berapa sihat lagi.. Tapi ...." katanya sambil berhenti untuk menangis di bahu belakang aku..

"Tapi pe?..kenapa kau nangis niii?" soal aku lagi gelabah..

Aku tak boleh tengok orang nangis ni.. Mesti aku gelabah and panik..

"Aku rindu sangat kat kau... Sebab tu aku paksa diri aku balik sini..." katanya lagi menangis dalam..(means..menangis tak keluarkan bunyilah)

Aku mula sebak ni 😣😢... Pliss lah jangan nangis... Aku tak tahu nak pujuk orng remaja lelaki menangis.. Budak2 aku tahu lah..

"Dah lah..jangan nangis.. First time aku tengok kau nangis.." ujar aku sambil menepuk2 tanganngan.. Ade la sikit aku tergelak kecil..

"Dah..kau tak sihat lagikan.. Pergi rehat.. Aku jaga eh.." kata aku dengan berpaling arahnya..sambil mengelap air matanya..

Eyy macam budak2..

----------------

WAKTU MALAM..

Baru je aku habis lap dia.. Seperti dia memang layu.. Badannya makin panas..

"Taehyung ah.. Badan kau panas..pergi klinik nak?" kata aku dengan merasa dahinya dan lehernya..

"Gwechana.. Pakai kool fever je.." katanya tak larat..

Aku segera ambil kool fever..dan tampal di dahinya..

"Ubat dah makan kan.. Tidur eh.." kata aku sambil tolong membaringkannya..  Lalu aku bangun dari katil ...

"Jangan tinggalkan aku sorang2.. Aku lonely.." katanya..

Aku tersenyum.. Aku pun duduk atas katil balik sambil bersandar di sebelahnya..

Dia memegang tangan aku belah kanan lalu dia meletak di atas kepalanya..

"Urutkan kepala aku.." katanya senyum petak..

Aku fikir benda la tadi ..

Aku pun urutkan kepalanyaa...aku bosan..sekali sekala perli dia tak pe kan..

"Tadi sapa la nangis kann... " perli aku..

Sperti muka dia blushing..

"Bomi.. Pliss..jangan tinggalkan aku lagi.. Aku syangkan kau.." katanya sambil tenung wajah aku..

Aku terkejut apabila dia cakap dia sayangkan aku? 😳😱

Wei blushinh wei.. Aku tak terkata ape teruskan urut saja..

"Kau sayang tak kat aku?" soalnya dengan pandang aku..

Serius aku tak leh cakap ape.. Aku maluu..
Kenapalah muka dia hensem sangat ni..? 😍😳😂

Aku just mm je .. Tak mampu weh nak cakap.. 😝

"Dah la..gi tido.. Kesian kau.." katanya sambil tersenyum kat aku..

Aku pun ape lagi tido la..sambil peluk bantal 😝 malu woi malu..

---------------

End Pov

----------------

(POV Taehyung) 

Keesokan harinya.. Bdan aku dah fresh.. Yela akhirnya dpat juga luahkan rindu kat dia.. Nasib dia tak marah..

Seperti dia tengah tido.. Kesian dia mesti penatkan..

Aku pun menggapai tuala yg tersangkut rapi tu terus mandi..

Selesai habis mandi.. Aku gerak dia..

"Bomi..bangun...sekolahh.." gerak aku sambil menepuk lengannya lembut..

Kelihatan dia dah bangun sambil mengeliat.. Ya ampun.. Eyy! Perempuan ni suka buat cam tu.. Rasa je peluk dari depan pula..

Dia pon bangun lalu menggapai tualanya dan terus mandi..

"Bomi aku tunggu bawah tau!" kata aku lalu turun..

"K!" balasnya..

Di bawah..

"Good morning eomma appa.." sapa aku dengan ceria...

"Suka dah dapat luahkan rindu kat Bomi.." kata eomma sambil memerli aku..

"Ehehe.." tersengih aku..

"Kan eomma cakap.. Perasaan tu akan datang juga nanti walaupun lama.. " kata eomma lagi..

Aku hanya tersenyum petak saja..

Kelihatan Bomi dah turun ... Dan dia duduk di sebelah aku..  Aku saja je la usik dia..

Aku cucuk pinggannya..

"OHMAKKAUSAYANG!" melatahnya..

aku mampu gelak je..

Lalu dia mencubit lengan aku...

"Aww! Sakitlahh.." merengek aku..

"Bomi...lepaskan..tak baik tau buat suami macam tu.." kata Appa..

Dia pon lepaskan dengan bengang..

"Mianhh.. Jangan marah.." kata aku sambil
Mencubit pipinya lembut..

"Eyy!dia ni kang!" katanya sambil acah2 nak tampar aku..

"Bomiiii...." kata Eomma pula..

Aku hanya tergelak saja..nampak dia macam marah.. Ish! Aku ni asyik buat dia marah je ..

"Dah lah..pergi sekolah tu.." kata appa ..

Lalu dia ambil roti aku yg berada di pinggan aku dan bawa lri..

"Bomi aahhh!!" jerit aku sambil mengejarnya..

Aku pakai kasut.. Dia? Laju siaaa dh hilag dh.. Aku tak putus asa..aku kejar dia juga..

Countinue~~.. Sorry lambat update.. Firstday sekolah guys 😂.. Harap enjoy.. <3 sorry kalau typo banyak >_<

Continue Reading

You'll Also Like

104K 12.7K 31
"when three jeon caged their enemy's wife for revenge...." Jungkook- i say who you are? You are my enemy.. you are my enemy... Jk- beautiful and inno...
565K 18.5K 63
โ˜†ๅฝก ๐—ผ๐˜‚๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฏ๐—ฎ๐—ป๐—ธ๐˜€ โ› bring me your mouth and your mystery! โœ sonny hated mysteries, but she was the biggest on...
314K 8.7K 87
Zero already has a boyfriend that she loves but finds out that he is cheating but she tries to work it out and stay with him. But then she goes to th...
175K 3.2K 40
A Maybank and A Cameron? It's almost like a modern Romeo and Juliet. It's forbidden for them to be together. Could be the end of the world. The stole...