Tajemství

By Frajerky

703 34 4

Příběh odehrává v anime Naruto. * Jako malou jí našli před branami. Měla sotva pár týdnů. Adoptoval jí Kakas... More

📖čti si, ale ne v academii📖
Nový začátek - příběh Shinobi
Tým 14

Něco o hl. postavě

229 9 0
By Frajerky

Jméno: Karisho (Ari)
Příjmení: Hatake
Věk: 12
Oční technika: sharingan
Zajímavosti: ze všech nejzajímavější jsou její oči. Jedno oko má modrý a druhý má fialový. Je hrozně zvědavá a do boje se vrhá hlavou, ale má i dny, kdy si všechno promyslí, ale to fakt málo kdy. Její předek je Uchiha, ale její matce se nikdy neobjevil i když je dědičný. Ona není tak celá normální a to tím, že je... (Nechte se překvapit. :D)
Zbraně: díky ............, může měnit mezi zbraněmi, ale může mít všechny tři i na zádech.
1. (První s modrým pruhem) voda a blesky
2. (Prostřed) světlo a země
3. (Poslední) krystali a oheň

Vzhled:

Continue Reading

You'll Also Like

1.7M 64.2K 200
Z důvodu omezení počtu kapitol (200) bych ráda nové i stávající čtenáře upozornila, že tato kniha končí kapitolou s číslem 196. 197 kapitolu naleznet...
158K 5.9K 77
V lásce a ve válce je dovoleno všechno. Nebo snad ne? Phoebe Grace Gateová a Harry Edward Styles jsou naprosté protiklady, jako sever a jih, den a no...
1.4K 128 22
Bez prvního dílu nepochopíte! Všechno to byl jenom sen a já se nedokážu vzpamatovat. Potkám tě ? Bude to náš příběh, nebo jenom příběh dvou lidí kteř...
7.7K 344 33
Každý máme nějaký sen, stejně jako naše hlavní hrdinka Sandra. Už od malička chtěla být fyzioterapeutka, a díky jejímu otci dostane nabídku od Sparty...