1.Pink - Try
2.Fergie - Big girls don't cry
3.Little mix - Change your life
Panebože,ona mi vážně zavolala.Nemůžu tomu uvěřit,že mi volá.Rodiče jsem si blokla,protože by mi určitě nepřestali volat.No,ji jsem si nezablokovala.Nedokázala jsem to.Nechápu jak jsem mohla jen tak odjet a nechat jí tam.Jsem strašnej sobec.Zrychlil se mi dech a já nevěděla co dělat.Zvednout to?Ne.Co když je to máma.Nebo o co hůř táta.No nemůžu se schovávat před nimi schovávat pořád,alespoň ne před ní.Rozešla jsem se k domu a vstoupila,rychle si vyzula boty a zalezla do kuchyně.Sedla jsem si na linku,zhluboka se nadechla a přijmula hovor.,,Haló?"špitla jsem váhavě.V telefonu bylo chvíli ticho,ale pak se ozval hlas:,,Kate?"zeptala se tiše a já se pousmála.Neviděla jsem ji asi dva týdny a ona mi už chybí.,,Ne tady Barak Obama.Jasně,že sem to já!"vykřikla jsem do telefonu a slyšela ji jak se rozesmála.,,Kate,panebože já měla takovej strach,kde kurva si?!"vydechla když se přestala smát a mě začal zaplavovat pocit viny.,,Mrzí mě to Barb.Promiň že jsem ti nic neřekla,ale já už prostě nemohla.Nešlo to vydržet"stěžovala jsem si.,,Děláš jako by tě tu někdo snad týral Kate.Jak si mě tu mohla nechat?"začala vzlykat a já se cítila strašně.,,Ty nevíš jaký to pro mě bylo.Všude Sus vidím,nemůžu se smířit,že už ji nikdy neuvidím a nechci jenom sedět doma na prdeli a užírat se Barb.Já už se nemůžu vrátit!"začala jsem vzlykat i já a horká slza mi stekla po tváři.,,Slíbila si jí,že na ní nikdy nezapomeneš"připomenula mi a já jsem si povzdychla.,,Barb já...vrátím se,ale ne teď.Nejsem na to připravená"řekla jsem s nadějí,že to pochopí.,,Kde si?"zavrčela a já nevěděla co říct.Mám?Nemám?Nemám.Mám.,,Já nejsem v Český republice Barb.Jsem v Británii"rychle jsem ze sebe vyklopila a já mohla slyšet jak zalapala po dechu.,,V-v Británii.J-jak ses tam dostala?"koktala.,,No dost jsem přestupovala,ale nakonec se dostala do Londýna.Mám tu kamarády,jsou vážně skvělí,oblíbila sis je.Mám se moc fajn Barb a prostě...nech to bejt Barb"zněla jsem téměř zoufale.,,Máma vyšiluje a táta...v poslední době je ňákej divnej.Kate moc nám chybíš"řekla Barb a já si povzdychla.,,Vy mě taky,ale tohle je osobní.Musím si to vyřešit a pohnout se svým životem dál víš"vysvětlila jsem jí a ona si povzdychla.,,Ahoj Barb"rychle jsem to típla.Nemohla už jsem slyšet,jak je kvůli mě nešťastná.A taky jsem si zase vzpoměla na Susie.A na toho hajzla Joshe.Sakra,potřebuju napít!Sáhla jsem do ledničky a nalila si whisky.Bylo mi jasné,že před minulostí neuteču,ale stejně jsem v to doufala.,,Jsi v pohodě?"uslyšela jsem za sebou hlas a já leknutím nadskočila.Prudce jsem se otočila a ve dveřích stál Liam s lítostivým pohledem a já se pousmála.,,Ne"vydechla jsem a on ke mě okamžitě přistoupil a obejmul mě.Přesně tohle jsem potřebovala.,,Díky"pípla jsem a on se odtáhl.Zadívala jsem se mu do očí a on se mě lítostivě utěšoval:,,To bude dobrý"pohladil mě po vlasech a já prudce odstoupila.,,Ne nic nebude dobrý Liame.Kluci v mym životě zatim byli jen hajzlové a já je nenávidím.Tak jak tohle může bejt kurva dobrý?!"začala jsem brečet a Liam neváhal a zase mě objal.,,Chceš si o tom promluvit?"zeptal se ustaraně.Přikývla jsem a on mě odtáhl do obýváku.Seděli tam Louis,El,Dan,Perrie a Zayn a zvědavě si mě prohlíželi.Hádám,že jsem nevypadala dvakrát nejlíp-ubrečená a mokrá,ale to mě bylo teď fakt u prdele.Naznačila jsem Liamovi,že je to vpohodě a sedla si na gauč.,,Možná vá zajímá proč sem jen tak utekla z domova.Řekla sem vám pravdu,chtěla sem si začít užívat a bejt volná.Ale byl tu ještě jeden důvod..."začala jsem a on mě napjatě sledovali.,,Emm já,měla jsem kamarádku,Susie..."řekla jsem jim všechno a oni mě jen napjatě sledovali.,,...a tak se zabila"dokončila jsem svůj prolog a v očích mě zase štípaly slzy.,,Poď sem zlato"obejmula mě hned Perrie a El s Dan se k ní hned přidaly.,,Mrzí mě to Kate"řekl Louis a já přikývla.,,Jo,mě taky.Ale potřebuju se přes to přenést a jít dál.Musím"řekla jsem a otřela si z očí slzy.,,Kde je vlastně Niall s Harrym.Potřebuju s nima mluvit"otřela jsem si pořádně oči a můj smutek vystřídal hněv.,,Niall tudy proletěl jako raketa a Harry někam odešel a eště se nevrátil"řekl Zayn a já přikývla.Rozhodně si o tom s těma dvěma promluvím,ale ne teď.Šla jsem do svého pokoje,uvědomila si,že jsen pořád celá mokrá,tak jsem ze sebe akorát svlíkla šaty a oblíkla si pyžamo.Na sprchu neska kašlu,nemám na to náladu.Svalila sem se na postel a přemýšlela.Proč jsem se s Harrym líbala?Proč Niall zdrhnul?Tolik otázej a já nic nevim.Ale ten polibek...přejela jsem si prsty po rtech a stále na nich cítila Harryho sladké rty.Umí vážně nádherně líbat.To bude tim,že to má asi dost natrénovaný.Mozek má pravdu.Harry je Harry.A Niall?Nechápu.S obouma si hodám co nejdřív promluvit.
*O týden později*
Ty dva mě tak štvou.Niall ně ignoruje pokaždý když na něj promluvim a Harry...prakticky ho nevidím.Pořád je zalezlej u sebe v pokoji,nebo je pryč.Asi prostě budu muset dělat,že se nic nestalo,ale rozhodně mě to štve.Přišla jsem zrovna z práce a Niall seděl na gauči v obýváku.Tak z tohohle se nevyvlíkne.,,Ahoj"přiběhla jsem k němu a sedla si vedle něj.On se na mě podíval a zamračil se.,,Niall,řekneš mi co máš za problém?"začala jsem a nahodila co nejsladčí úsměv jsem uměla.On se nervózně podrbal na zátylku a odkašlal si.,,Koukni Kate...nemyslel jsem si,že si taková,ale Harry mi to řek"začal a já nadzdvihla obočí.,,Co ti řek?"zamračila jsem se.Niall se zhluboka nadechl a odkašlal si.,,Že ste spolu spali"vydechl a já vyklila oči a pusa se mi zformovala do O.,,C-co?!To neni pravda Nialle!S Harrym sem nespala a ani bych se nikdy nevyspala!"vykřikla jsem a ve mně to vřelo.Proč mu to nakecal?!Co má za problém?,,Vážně?"nevěřícně na mě zíral.,,Vážně"zamumlala jsem a zaťala pěsti.,,Promiň"pípl a provinile sklopil zrak.,,Vpohodě.Ty za to nemůžeš"zamračila jsem se a nakráčela do kuchyně.Potřebuju se napít.Vytáhla jsem z ledničky mojí v poslední době hodně dobrou kamarádku whisky a napila se.Hrdlem mi protekla příjemně hořká tekutina a já se zhluboka nadechla.,,Kate já-",,Teď ne Nialle!"proběhla jsem kolem něj rovnou do Harryho pokoje.Šibe mu?Proč mu něco takovýho kurva nakecal?Vařilo se to ve mě a já se neobtěžovala s klepáním a vtrhla k Harrymu do pokoje.,,Můžeš mi doprdele říct-"zasekla jsem se v půlce věty,protože to co jsem uviděla bylo...