PENÇİK//KAİSOO

By blackkaitr

2.2K 265 308

Farklı hayatlar ve zorluluk içinde kaybolan iki kişinin hikayesi ❤ More

OTOBÜS DURAĞI
BİR VİŞNE LİMON ?
SİYAH KIYAFETLER
12.KAT
O TOPU GÖTÜNÜZE SOKACAĞIM
KADIN?
KABUSUN OLACAĞIM TEK AŞKIM ❤
KÖR KÜTÜK ?
BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜMMÜŞ
BELKİ ?
DONDURMA

BORNOZ?

108 11 0
By blackkaitr

Herkes sesiz konsere 2-3 gün var.Doğum günümde büyük kavga çıktı soo hiç birimizle konuşmuyor dolayısıyla.Ulan ben ne yaptım benle konuşmuyorsun ?

Kimse özür dilemek istemiyor suho hepimizi öldürecek gibi,soo'nun kısmı en önemli kısımlardan şarkının kalbi odak noktası.Herkes Kris'e yüklendi senin suçun diye ama yancıların sesi çıkmıyordu kavgayı onlar ateşledi ama benim için çıkan bir kavgaydı.

Ne yapsın yani ona'da hak vermek lazım sonuçta YAKIŞIKLIYIM birazda SEKSİ olabilirim.Kalbini çarpıyor kuduruyorsa yani kuduruyo inkar etse bile inanmam heykel gibi jongin'e sahip.

Bir anda suho sesizliği bozdu.

SUHO/Bu böyle olmaz kariyer hayatım başlamadan bitemez kendi çıkarlarınız için bizi hiç sayamazsınız.

SEHUN/Haklısın kardeşimde vufiş siker.

CHANYEOL/Yiyorsa vufişede söylesene 

-Oğlum vufiş kim?

BAEKHYUN/Şu karayı sahadan alalım cahil amk.

KRİS/Bir daha vufiş deyinde bakın ananıza geri dönmüyor musunuz?

SUHO/La vufiş seni paramla satın alırım.

KRİS/Haklısın aşkım.

-Ulan ne oluyor?

LAY/Benden habersiz ne yapıyorsun suho ?

KRİS/Sen bir sus amk koyunu ne giriyorsun aramıza kredi kartımla.

XİUMİN/Suho kardeşim sen koyun sevmiyor muydun?

CHEN/Üçlü mü yapacaksın zengin olmak böyle bir şey xiuminciğim.

-Ne üçlüsü ne koyunu?

LAY/Ben bile aldatıldığımı anladım bu halimle sen hala muşsun jongin.Vufiş saçını başını yolarım senin!

BAEKHYUN/Ulan güldürmeyin.

CHANYEOL/Sen bir gelsene bende kaşar seviyorum baekhyun.

TAO/Grup bitmiş be, lan vufiş beni aldatın ha ?

LUHAN/Kimin eli kim cebinde belli değil.

SUHO/Bir susun amk d.o denen çocuk bu gruba gelecek o sahneye çıkılacak o kadar.

SEHUN/Haklısın kredi kartı hazretleri.

-Ben niye bir şey anlamıyorum.

SEHUN/Elbet bir gün sende anlarsın kara çüklü.

***

D.o'dan özür dilendi oda afetti bizim kadar oda istiyordu sahneye çıkmak.Ben hariç herkesle konuşuyordu aşırı sinir oldum zaten herkes şifreli konuşuyordu canım sıkkındı bir de bu haşin şey bana götünü dönüyordu. Dayanamayıp mesaj atma gereğini duydum kesinlikle döne bileceği mesaj,.

+Bu gece boş isen bekliyorum konum atarım geleceksen!

-Ne demek boş musun?

+Anlasana :')

-ANLASANA DERKEN?

+Gelmeyeceksen HARU'yu ararım!

-Seni kafanı sikerim at lan konum!

+HARU'yu mu çağırsam vazgeçtim.

-KAŞI BENİ DİYORSUN SENİ BİR BULUYUM!KARA BAK NELER GELİYOR. O GÜZEL TOTONUN BAŞINA :')

İnadına cevap vermedim ardından hemen bir otelin yolunu tuttum beni bulması en fazla bir saatini alırdı.

***

Odaya çıkıp d.o'nun gelmesini bekledim.Dayanamayıp mesaj attım.

+Üstümde ne var bilmek ister misin?

-Seni bulduğumda üstünde bir şey kalacak mı acaba?

+Zaten üstümde senin donun var olmazsa kaç yazar.

-Harbi benim donum mu var ?

+1 saat içinde gelmezsen haru gelir haberin olsun.

-LAN KARA ÇOCUK! CANINA MI SUSADIN?

Ben inadına cevap vermedim.Beklerken odaya biraz içecek bir şeyler istedim.Aradan 5-10 dakika geçti kapı çaldı.Kapıyı açmaya gittiğimde içkiler gelmişti ardından,

D.O/Kapıyı kapatma! Diye bağırdı. 

-Odama giremezsin 1 dakika geç geldin!

D.O/Seni dinleyeceğimi mi sanıyorsun?

-Beni dinlemeye bilirsin ama karına bu gece benle kalacağını söylememi ister misin?

D.O/Umurumda değil sadece bu gece seni istiyorum.

-Ben senin seks eğlencen miyim isteyince alıyorsun isteyince bırakıyorsun?

D.O/Sen benim'sin orası ayrıda doğum gününde çıplak dolanıp üstüne dans edip üstüne karı kıza gülümseyip numara almaların hesabını bugün alacağım.

-Ne var bunda gencim güzelim.

D.O/İnkar etmiyorum o yüzden bu gece elimden kurtulamazsın.

-İçmek istiyorum.

İçmeye başladık hemen sordu.

D.O/Hani donumdan başka bir şey yoktu üstünde ?

-Oda servisine donla kapıyı açmamı isterdin?

D.O/Eee o zaman şimdi çıkar.

-Canım istemiyor.

D.O/Ben mi çıkarayım onu mu istiyorsun?

Hiç cevap vermeyip içmeye devam ettim.Bir kaç dakika gözleriyle dik dik baktı çıkar şu bornozu çıkar gibisinden,

Dayanamayıp yanıma geldi dizlerime doğru çöktü.

D.O/Çıkarmıyor musun? Diye sordu gülümseyerek.

-İSTEMİYORUM!

Gülümseyerek yok öyle bir dünya dedi elimde ki şişeyi aldı.Koltuğa kafamı dayadı ''Bu gece sana rahat vermeyeceğim.'' dedi.Aslında çok hoşuma gitti hiç sesimi çıkarmadım.Ardından bornozun kemerini çözdü.

D.O/Bu güzelliği benden nasıl saklarsın?

-GÜZEL Mİ?

D.O/Evet o yüzden sana yemek yiyeceksin!

Hiç sesim çıkmadı onu izledim.Bornozu tamamen çıkartmakta niyetliydi çıkarmasının bir önemi yoktu canıma minnet yeter ki çıkarsın.

***

''KISA KISA YAZACAĞIM BİR KAÇ BÖLÜMÜ BİDE BÖLÜMÜ DEVAM ETTİRECEĞİM KORKMAYIN.''

Continue Reading

You'll Also Like

253K 7.4K 19
Kapıya doğru adımlarken Baran sarsıla sarsıla kalkmıştı ayağı."kendini toparlayınca konuşacağız bunları orman göz işte o zaman bana hak vereceksin"Ar...
58.2K 3.9K 23
Mpreg kurgusudur. Erkeklerin de evlenip hamile kalabildiği bir evrende geçmektedir.
3M 113K 61
DİKKAT: ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ KURGUSUDUR +18 VARDIR RAHATSIZ OLACAK OKUMASIN. Lavinia: Sana vermem gereken bir ceza vardı. Defne: Tobe hasa Defne: Ben ned...
78.3K 7.8K 33
Deniz: Kanka al şu ülkücü abini başımdan yemin ederim ocaklarına molotof atıcam artık 08/11/2024: Mahalleabisi #1 08/11/2024: Gay #1 09/11/2024: bxb...